Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Tja. Tegenwoordig is fit een ander woord voor te dik. Alleen durven coaches, analisten en media dat niet zo te noemen. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Blijkbaar helpt het niet als je Le T. zijn argumenten tegen Sneijder al voor hem invult, die nutteloze discussie volgt toch...
Heb je al antwoord op mijn vragen, of blijft het weer bij laffe uitvluchten?Baseman schreef:Blijkbaar helpt het niet als je Le T. zijn argumenten tegen Sneijder al voor hem invult, die nutteloze discussie volgt toch...
Wollt ihr den totalen Mensch?
Laat ik je inderdaad vooral helpen bij de zoveelste herhaling van zetten.
Maar als tip: Lees interviews met Oranje spelers en met name met de debutanten, dan kom je de naam Sneijder in zeer positieve context vanzelf tegen.
Je overige vragen vallen onder mijn 1e zin, mocht je je afvragen waarom ik daar niet verder op inga.
Maar als tip: Lees interviews met Oranje spelers en met name met de debutanten, dan kom je de naam Sneijder in zeer positieve context vanzelf tegen.
Je overige vragen vallen onder mijn 1e zin, mocht je je afvragen waarom ik daar niet verder op inga.
Dat suggereert dat je wel eens een tegenzet hebt gedaan, merkwaardig.Baseman schreef:Laat ik je inderdaad vooral helpen bij de zoveelste herhaling van zetten.
Agüero 2 - Eriksen 1, na 20 minuten. 2 klasbakken in een heerlijke pot tot dusver. Pingel die City kreeg ging nergens over trouwens. 

De scheidsrechter maakt er sowieso qua penalty's een potje van
Ja de 4e penalty in één wedstrijd alweer. 
Fijn voor Jan Vertonghen dat hij dan in de 70e minuut bij een 3-1 achterstand en terwijl je met 10 man speelt nog even mag invallen. En vervolgens te kijk wordt gezet door Aguero die 4-1 voor City maakt.

Fijn voor Jan Vertonghen dat hij dan in de 70e minuut bij een 3-1 achterstand en terwijl je met 10 man speelt nog even mag invallen. En vervolgens te kijk wordt gezet door Aguero die 4-1 voor City maakt.
-
Pelle scoort weer voor de Saints.
Koeman blijft een meester qua tacktiek.
Whitey on the moon.
Rare trainer, die Pochettino. Spurs komt komende zomer ongetwijfeld terug voor De Boer.
Eriksen is niveau Spurs al ontgroeid.
Voor mij geen verrassing trouwens. Die jongen heeft zoveel mogelijkheden. Die speelt binnen 2 jaar bij een Europese eliteclub.
Koeman doet het verdomd goed daar. Manager of the month in September.
Zijn club geeft zo'n 50 M minder uit aan spelers dan er verkocht werd en doet het desondanks beduidend beter dan vorig seizoen, tot dusver. Knap.
Eriksen is niveau Spurs al ontgroeid.

Koeman doet het verdomd goed daar. Manager of the month in September.

Eriksen was zeker met afstand de beste aan Spurs kant.
Overwinning van City was wel terecht maar een beetje geflatteerd vond ik
Overwinning van City was wel terecht maar een beetje geflatteerd vond ik
- Jinne
- Site Admin
Uiteindelijk werd het zelfs 8-0. Grappig dat Southampton het voorlopig beter doet dan de clubs waar de vertrokken spelers naartoe zijn gegaan.GangstaRiB schreef:Pelle scoort weer voor de Saints.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vier assists en een doelpunt voor Tadic. Leuke speler. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Saints fans zijn in de zevende hemel... kunnen het niet geloven! Zijn helemaal gek van Koeman, Tadic en Pelle!
de eredivisie krijgt zo toch nog een beetje kleur!
Das logisch.WP_LeGeNd schreef:Saints fans zijn in de zevende hemel... kunnen het niet geloven! Zijn helemaal gek van Koeman, Tadic en Pelle!
De Eredivisie is tactisch immers sterker dan de Premier League.
Daarom speelt Man U ook de pannen van het dak!Cruijff schreef: De Eredivisie is tactisch immers sterker dan de Premier League.
- Monkey Tonk
Engelse competitie heeft een zeer hoge amusementswaarde. Mijn favoriete speler daar is Yaya Toure. Wat een geweldenaar. Hij ziet alles. Ik zou ons tikkie-breed Ajax aanraden om van zijn spel alles te jatten wat ervan te jatten valt.
Verder begint Koeman zich te ontpoppen als supercoach. Leuk voor hem dat hij het zo goed doet dankzij twee spelers die hij meenam en de broodnodige vechtlust. Vooral naast van Gaal met zijn megadure sterren, en vooralsnog gematigd succes. Hij geniet er zichtbaar van, en het doet me wat denken aan Louis op het WK, toen de verwachtingen laag waren. Omgaan met hoge verwachtigen schept een heel ander werkklimaat, en voorlopig lijkt van Gaal meer met druk bezig dan met genieten.
Verder begint Koeman zich te ontpoppen als supercoach. Leuk voor hem dat hij het zo goed doet dankzij twee spelers die hij meenam en de broodnodige vechtlust. Vooral naast van Gaal met zijn megadure sterren, en vooralsnog gematigd succes. Hij geniet er zichtbaar van, en het doet me wat denken aan Louis op het WK, toen de verwachtingen laag waren. Omgaan met hoge verwachtigen schept een heel ander werkklimaat, en voorlopig lijkt van Gaal meer met druk bezig dan met genieten.
Koeman was tactisch altijd al wel goed, zeker voor grote wedstrijden kon hij het goed neerzetten. Spelers beter maken is niet zijn sterke punt, maar dat telt in Engeland wat minder. Hij is ook niet zo heel sympathiek en veegt liever zijn eigen straatje schoon dan voor zijn spelers te gaan staan. Dat leidde nogal eens tot een gespannen sfeer en ruzie in en met de selectie na verloop van tijd. Misschien dat zijn broer daar de scherpe kantjes vanaf haalt en wordt het ooit nog een echt hele goede trainer.
Belangrijk is dat hij Pelle heeft, het is een van de besten in zijn soort, maar die soort is zo zeldzaam geworden. Dat type spits maakt het voetballen voor de rest zoveel makkelijker.
Belangrijk is dat hij Pelle heeft, het is een van de besten in zijn soort, maar die soort is zo zeldzaam geworden. Dat type spits maakt het voetballen voor de rest zoveel makkelijker.
Over 100 Miljoen zal er dan wel sprake zijn van goed voetbal en goede resultaten?Van Gaal geeft toe: ‘Het was stom om het over die drie maanden te hebben’
Louis van Gaal heeft spijt van de uitspraken die hij deed toen hij werd aangesteld als trainer van Manchester United. Nadat hij het Nederlands elftal als bondscoach naar de derde plaats op het WK had geleid ging Van Gaal aan de slag op Old Trafford, waar hij in de eerste plaats vroeg om geduld.
De ervaren oefenmeester gaf aan dat hij niet direct beoordeeld kon worden en merkte op dat het minstens een maand of drie zou duren voordat er iets zinnigs te zeggen zou zijn over zijn functioneren. Die termijn werd gretig genoteerd door de Engelse media en Van Gaal wordt er nu meer mee geconfronteerd dan hem lief is. De Nederlander is bij nader inzien dan ook niet zo blij met zijn eigen uitlating.
“Het was stom om het over die drie maanden te hebben, want nu hebben jullie het nergens anders meer over”, doelt Van Gaal tijdens een persconferentie op het aanwezige journaille. De coach hoopt ondertussen dat zijn ploeg steeds beter gaat voetballen; de rest komt dan vanzelf wel. “Punten zijn in mijn ogen niet erg belangrijk in dat proces. Die pakken we wel als we goed voetballen, en dan niet zestig maar negentig minuten lang.’

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Vanavond is wel een heel belangrijke wedstrijd voor 'm. Hij mag hier absoluut geen punten verspelen. Komend weekend tegen Chelsea meen ik, dat is dan de eerste serieuze test vind ik. Niet dat hij die perse hoeft te winnen, maar daar moeten er toch wel bepaalde lijnen duidelijk worden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Yep, as zondag om 5 uur Nederlandse tijd, mijn vrienden en ik zitten met een Pint klaar in O'Cassey's. Wordt een confrontatie met het grote mannen voetbal van Mourinho. Misschien stelt van Gaal Delay wel op in het centrum, mag die tegen die schurk Diego Costa.Raymon schreef:Komend weekend tegen Chelsea meen ik, dat is dan de eerste serieuze test vind ik. Niet dat hij die perse hoeft te winnen, maar daar moeten er toch wel bepaalde lijnen duidelijk worden.

YNWA
- raymon
- Contacteer:
Denk niet dat Costa speelt. Maar ze hebben natuurlijk wel een super dynamisch middenveld waar Daley het erg moeilijk mee gaat krijgen.InnerHarbour schreef:Yep, as zondag om 5 uur Nederlandse tijd, mijn vrienden en ik zitten met een Pint klaar in O'Cassey's. Wordt een confrontatie met het grote mannen voetbal van Mourinho. Misschien stelt van Gaal Delay wel op in het centrum, mag die tegen die schurk Diego Costa.Raymon schreef:Komend weekend tegen Chelsea meen ik, dat is dan de eerste serieuze test vind ik. Niet dat hij die perse hoeft te winnen, maar daar moeten er toch wel bepaalde lijnen duidelijk worden.
Waarschijnlijk krijgen ze het vooral moeilijk met herhaaldelijke overtredingen die een aanval in de kiem smoren, dat mag namelijk gewoon in Engeland zonder dat er geel komt.Raymon schreef:Denk niet dat Costa speelt. Maar ze hebben natuurlijk wel een super dynamisch middenveld waar Daley het erg moeilijk mee gaat krijgen.
- InnerHarbour
@ Raymon: Tuurlijk, het zal me verbazen als United een resultaat pakt tegen Chelsea die volgens mij een maatje te groot voor ze is. Verdedigend is het nog steeds niet veel.
In de komende vijf wedstrijden zitten drie wedstrijden de ze zomaar kunnen verliezen. Chelse (t), City (u), Palace (t) die moet je winnen en Arsenal (u). Maar vanavond tegen West Brom wordt het nog lastig zat.
Nu ja als ze in de winter wat aan de verdediging doen kunnen we nog meedoen om de CL plaatsen, daar is van Gaal vakman genoeg voor.
In de komende vijf wedstrijden zitten drie wedstrijden de ze zomaar kunnen verliezen. Chelse (t), City (u), Palace (t) die moet je winnen en Arsenal (u). Maar vanavond tegen West Brom wordt het nog lastig zat.
Nu ja als ze in de winter wat aan de verdediging doen kunnen we nog meedoen om de CL plaatsen, daar is van Gaal vakman genoeg voor.
YNWA
- raymon
- Contacteer:
Nou, kom er maar in. 2-1 achter en 25 minuten te spelen.