Wow, prachtig!

Moderator: mods
Man U verzuimde afstand te nemen, zo had Falcao er wel een paar meer mogen maken, en dan moeten ze op het laatst toch weer billenknijpen. Maar het aanvalsspel begint ergens op te lijken ondanks de vele afwezigen, en ze staan maar 3 punten achter op titelfavoriet City en 6 op de koploper.wimpey schreef:Man U weer matig, Persie weer slecht. Mazzelwinst tegen Everton, dat er dit seizoen net als Man U ook niets van bakt.
Zoveel geld erin pompen en dan zo belabberd voetbal spelen. Maar i.i.g. zit Van Gaal de laatste wedstrijden aan de goede kant van de score. Top-4 gaat ie met dit geploeter niet halen. Daarvoor moet het spel substantieel verbeteren.
1e helft Man U, 2e helft Everton. MOTM De Gea. Dan kom je met 2-1 met een elftal dat een keer of 10 zo duur is als dat van Everton goed weg.columbus schreef: Tweede helft was inderdaad erg matig. United schiet uit het niets in de hoogspanning wanneer de tegenpartij een kans krijgt.
Vermakelijk. Foul van Cahill op Alexis was natuurlijk rood. Nu 1-0 uit en pingel door Hazard.Ferry schreef:Haha, duw- en trekwerk tussen Mourinho en Wenger bij Chelsea-Arsenal.
Misschien is Persie wel niet zo goed als de (NL) pers schrijft. Hoeveel prijzen heeft hij in z'n carriere eigenlijk gewonnen?columbus schreef: Persie inderdaad erg matig. Hij lijkt gewoon niet fit oid.
Alexander schreef: Misschien is Persie wel niet zo goed als de (NL) pers schrijft.
Volgens mij is na het afgelopen WK bij een ieder wel duidelijk wie de beste speler van die generatie is.wimpey schreef:Alexander schreef: Misschien is Persie wel niet zo goed als de (NL) pers schrijft.![]()
Terwijl Robben in NL bij lange na niet de waardering krijgt, die pseudo vedetten als VDV, Sneijder en Persie krijgen. Robben valt blijkbaar niet in het pulletje. Is te saai, te normaal.
Sneijder was onder Mourinho 1 seizoen wereldtop. Dat heeft Van Persie niet bereikt. Robben is al jaren wereldtop. Maar hij komt uit Groningen, is een vervelend mannetje in het veld en doet niet aan glitter & glamour en haalt de pers niet met allerlei verschillende wijven.Yopi schreef: Daar zijn Sneijder en VDV nooit aan toe gekomen.
Hmm, persoonlijk vind ik Robben helemaal niet onsympathiek overkomen. In wedstrijden misschien wel maar naast het veld is echt wel oke. De manier waarop hij de pers te woord stond na de wedstrijden van het WK was gewoon prima. Daar kan onze aanvoerder Persie nog een heleboel van leren.Yopi schreef:Robben heeft een onsympathieke uitstraling. Zeurderig, schwalbes, enz. Hij is wel de beste Nederlandse voetballer van dit moment. Dat lijkt me duidelijk.
Van Persie is net-niet. Sneijder en VDV zijn helemaal niet. Van Persie heeft bij Arsenal jaar in jaar uit een behoorlijk niveau gehaald. Daar zijn Sneijder en VDV nooit aan toe gekomen.
+1. Ik heb bovendien bewondering voor het feit dat hij tijdens dat WK achter iedere vuurpijl aan ging en kopduels met beulen rond de middenlijn aan ging.columbus schreef: Hmm, persoonlijk vind ik Robben helemaal niet onsympathiek overkomen. In wedstrijden misschien wel maar naast het veld is echt wel oke. De manier waarop hij de pers te woord stond na de wedstrijden van het WK was gewoon prima.
Wat Robben doet is geniaal, maar het ziet er allemaal nogal bonkerig uit, Van Persie heeft het aura van de stillist. Ik denk dat dat ook uit maakt.wimpey schreef:Sneijder was onder Mourinho 1 seizoen wereldtop. Dat heeft Van Persie niet bereikt. Robben is al jaren wereldtop. Maar hij komt uit Groningen, is een vervelend mannetje in het veld en doet niet aan glitter & glamour en haalt de pers niet met allerlei verschillende wijven.Yopi schreef: Daar zijn Sneijder en VDV nooit aan toe gekomen.
VDV is wereldtop in Bild en op de massagebank. Hij is al jaren geen full-time voetballer meer.
Robben bonkerig?zeux schreef: Wat Robben doet is geniaal, maar het ziet er allemaal nogal bonkerig uit, Van Persie heeft het aura van de stillist. Ik denk dat dat ook uit maakt.
Mwah, hij heeft dat jaar enkele goede samenvattingen gespeeld. Hij geeft dan in zo'n wedstrijd 10 lange passes waarvan er 3 prachtig aankomen bij Eto'o of Milito die er een goal van maakten, en 20 keer op goal schieten en dan vliegt er ook wel eens een bal in doordat de verdediger vergeet dat Sneijder tegen hem op probeert te schieten. In Mourinho's systeem werkte dat, en hij was toen ook wel in topvorm in die zin dat die passes heel snel kwamen en als ze lukten echt prachtig waren. Maar ook toen had hij het niet niveau om in een aanvallend systeem een balvaste laat staan creatieve 10 te zijn op het hoogste niveau. Als spelmaker was hij dat seizoen op het WK ook gewoon slecht. Het normale niveau van Van Persie heeft hij buiten dat seizoen nooit gehaald.wimpey schreef:Sneijder was onder Mourinho 1 seizoen wereldtop. Dat heeft Van Persie niet bereikt.Yopi schreef: Daar zijn Sneijder en VDV nooit aan toe gekomen.
Bonkerig?? Ben je niet in de war met onze Sig?zeux schreef:Het oogt bonkerig, vind ik. Natuurlijk is hij snel, natuurlijk doet hij dat fantastisch - volgens mij geen twijfel -, maar ik vind hem geen groot stilist.
Een beetje Gunda Niemann, geen groot stilist, maar retesnel.
Nou, eigenlijk niet. Dirk Kuijt: da's bonkerig.zeux schreef:Tja, ieder zal zijn eigen beeld bij 'bonkerig' hebben. Wat ik ermee bedoel is volgens mij wel duidelijk.
Robben passeert snel, met gewiekste bewegingen, maar ik vind het geen mooie, gracieuze, stijlvolle, gestileerde voetballer. Ik vind hem niet veel souplesse hebben.wimpey schreef:Nou, eigenlijk niet. Dirk Kuijt: da's bonkerig.zeux schreef:Tja, ieder zal zijn eigen beeld bij 'bonkerig' hebben. Wat ik ermee bedoel is volgens mij wel duidelijk.