PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Backs waren zwak, middenveld onevenwichtig en overlopen door PEC en wisselmans op de bank was ook weer lekker bezig. Locadia op linksbuiten, die Hiljemark die er heel weinig van kan.Marillion schreef:Dat zijn zo ongeveer dezelfde problemen die ze vorig seizoen ook al hadden. Weinig nieuws onder de zon.

Ik vond Brenet tegen Ajax trouwens beter dan Arias vandaag.
Ja, wat is dat toch steeds met die Locadia op de flank. Die gast moet je alleen in het centrum opstellen.
Vanavond kwamen ze er in ieder geval niet aan te pas. Nu heeft Zwolle gewoon een goed elftal staan maar de afgelopen weken was PSV ook helemaal niet zo sterk. Ik ben benieuwd hoe ze hier mee om gaan. Ook met de eventuele afwezigheid van Depay.
Vanavond kwamen ze er in ieder geval niet aan te pas. Nu heeft Zwolle gewoon een goed elftal staan maar de afgelopen weken was PSV ook helemaal niet zo sterk. Ik ben benieuwd hoe ze hier mee om gaan. Ook met de eventuele afwezigheid van Depay.
Nil volentibus arduum
Kan ook haast niet anders met bijna dezelfde spelers en dezelfde coach.Marillion schreef:Dat zijn zo ongeveer dezelfde problemen die ze vorig seizoen ook al hadden. Weinig nieuws onder de zon.

Het was allemaal fris en fruitig. Wás. Als Narsingh uitblinkt, dan weet je het wel. Countervoetbal. Maar PSV zal in de meeste wedstrijden het spel moeten maken.
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Iemand Wijnaldum nog gezien? Ondanks dat die jongen natuurlijk grote, grote, stappen heeft gemaakt kon hij gisteren het team (weer) niet op sleeptouw nemen.
Dit PSV is niet zo goed. PEC had er wel 6 a 7 kunnen en moeten maken.
Dit PSV is niet zo goed. PEC had er wel 6 a 7 kunnen en moeten maken.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ja, heel lullig....wimpey schreef:Depay ligt er minimaal 6 weken uit met z'n (lies)blessure... Lullig voor die jongen.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Locadia zeker niet voor de linkerkant. En Guardado is natuurlijk ook niet voor die positie gehaald. Hij komt er nu misschien terecht maar dat is dan mede doordat Bakkali er niet bij zit.
Zo onlogisch is het toch niet dat hij op die positie de eerste vervanger zou zijn? Het is notabene de plek waar die jongen het best tot zijn recht komt.
Zo onlogisch is het toch niet dat hij op die positie de eerste vervanger zou zijn? Het is notabene de plek waar die jongen het best tot zijn recht komt.
Nil volentibus arduum
Tsja, leg dat Yopi maar eens uit...die als Ajacied precies weet hoe het er allemaal aan toegaat bij PSV, en er zo ontzettend vaak langs zitMarillion schreef:Zo onlogisch is het toch niet dat hij op die positie de eerste vervanger zou zijn? Het is notabene de plek waar die jongen het best tot zijn recht komt.

Zulke teksten gaan er natuurlijk in als koek. Dat Bazoer pas 17 is en Depay en Hendrix 20 resp. 19 zijn, doet natuurlijk niet terzake...Brands krijgt applaus van fans: ‘Ik ben zelfs Marokkaans wezen eten’
PSV ging bijna acht jaar geleden ver om Zakaria Bakkali over te nemen van Standard Luik, maar heeft uiteindelijk niet lang van hem kunnen genieten in het eerste elftal. De achttienjarige aanvaller weigerde zijn contract te verlengen, mag zelfs niet meer in de beloftenwedstrijden meedoen en zit dus volledig op een dood spoor. Per 1 juli 2015 is Bakkali transfervrij.
Technisch manager Marcel Brands kwam tijdens de Forumavond van PSV dan ook tot de conclusie dat al zijn werk voor niets is geweest. Hij kreeg dinsdag wel applaus van de supporters voor al zijn inspanningen: “Ik heb er alles aan gedaan, ben zelfs Marokkaans wezen eten, terwijl ik een moeilijke eter ben”, lachte de sportbestuurder. “We hebben hem ook een aanbieding van de buitencategorie gedaan, maar eens houdt het op.”
De enkelvoudig Belgisch international had naar verluidt vier ton exclusief bonussen kunnen verdienen in het Philips Stadion. “Bakkali behoorde samen met Andreas Pereira en Riechedly Bazoer bij de beste talenten onder de vijftien jaar, maar waar zijn zij nu? Jorrit Hendrix en Memphis Depay hebben het wel gered en dat is een kwestie van mentaliteit. We hebben bij Bakkali wel een fout gemaakt door hem vijftien wedstrijden voor PSV te laten spelen.”
“Daardoor kon hij niet meer uitkomen voor Jong PSV en dat hebben we dus niet goed in de gaten gehouden. Dat mag hij ons verwijten, maar echt niet meer”, aldus Brands, die door supporters ook nog werd bevraagd over de ‘houding’ van Jetro Willems. De verdediger maakt niet zelden een ongeïnteresseerde en lakse indruk: “Misschien komt die houding zo over, maar hij is een slimme en goede jongen. Ook dat is weer beeldvorming.”
- InnerHarbour
Als die Bazoer niet de overstap naar een echte topclub gemaakt had was hij natuurlijk zo nooit genoemd. Nu kan hij nog even een schop na krijgen, vol met klasse die Brands.
YNWA
De conclusie dat Hendrix "het wel heeft gered" lijkt me ook nog wat voorbarig. Hij mag dit seizoen laten zien of hij een plek op het middenveld kan veroveren of daar minimaal op regelmatige basis mag spelen. Maar goed, dit soort praatjes voor supporters hebben natuurlijk vooral het doel om een ideaalbeeld voor de club te schetsen.
Overigens, zo'n straf is het niet om Marokaans te eten. Maar die Brands leek me altijd al het type 'zes uur de piepers op tafel'.
Overigens, zo'n straf is het niet om Marokaans te eten. Maar die Brands leek me altijd al het type 'zes uur de piepers op tafel'.

Nil volentibus arduum
Het is een kansloze opmerking maar we moeten het ook niet overdrijven. Bij walgelijk denk ik aan ergere zaken. Dit is gewoon supporters paaien.
Laat Bazoer het maar als motivatie gebruiken. Als hij bijvoorbeeld in de loop van dit seizoen aansluiting kan vinden bij het eerste elftal dan lacht hij als laatste.
Laat Bazoer het maar als motivatie gebruiken. Als hij bijvoorbeeld in de loop van dit seizoen aansluiting kan vinden bij het eerste elftal dan lacht hij als laatste.
Nil volentibus arduum