Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
InnerHarbour schreef:Niet in je drift meermaals op de "Submit" knop drukken

Hilarisch. Deze zie ik nu pas. Een per ongeluk dubbelklikje. Dat je daar op moet focussen als je met de post niets aan kunt. Prachtig.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Ik ben niet degene die aan het draaien is hoor en als je denkt dat je dit debat gewonnen hebt, be my guest, ik weet wel beter, je bet eigenlijk gewoon een pisvee supporter, kopen, kopen, kopen. 

YNWA
-
Wou dat Ajax weer eens won.InnerHarbour schreef:Ik ben niet degene die aan het draaien is hoor en als je denkt dat je dit debat gewonnen hebt, be my guest, ik weet wel beter, je bet eigenlijk gewoon een pisvee supporter, kopen, kopen, kopen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Googlebattle en gekeken waar de meeste hits op worden gescoord: IH kopen kopen kopen of Zeux kopen kopen kopen; IH wint, niet met een straatlengte voorsprong, maar een heel parcours (Zeus tel ik niet als Zeux)Demosthenes schreef:Wou dat Ajax weer eens won.InnerHarbour schreef:Ik ben niet degene die aan het draaien is hoor en als je denkt dat je dit debat gewonnen hebt, be my guest, ik weet wel beter, je bet eigenlijk gewoon een pisvee supporter, kopen, kopen, kopen.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Jammer.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
Van der Vaart zou voor de Nederlandse competitie een prima aanwinst zijn, creatief, zet mensen vrij voor de goal met een steekbal en kan zelf ook scoren, hij moet alleen wat loopvermogen om zich heen hebben IMO. 

YNWA
HIj brengt het niet meer op Ajaciedjuh. Zelfs daar niet. Hoe moet het dan in de Eredivisie?Ajaciedjuh schreef:Jammer.
Als hij er niets van bakt, zit je met Luque 2 opgescheept.
www.vi.nlDe Boer polst Van der Vaart tevergeefs over terugkeer
Ajax-trainer Frank de Boer heeft Rafael van der Vaart (31) twee weken geleden telefonisch gepolst over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Dat bevestigt Robert Geerlings, de zaakwaarnemer van de aanvallende middenvelder.
Van der Vaart heeft echter aangegeven bij Hamburger SV te willen blijven. Daar loopt zijn contract nog een jaar door.
Na een dramatisch vorig seizoen, waarin de club ternauwernood aan degradatie ontsnapte, heeft de Oranje-international vertrouwen in een ommekeer. HSV is organisatorisch een nieuwe weg ingeslagen en heeft na een financiële injectie van suikeroom Klaus-Michael Kühne 17 miljoen euro voor aankopen ter beschikking. Onder andere Ajax-verdediger Niklas Moisander staat in de belangstelling van de Hamburgse club.
Van der Vaart doorliep de jeugdopleiding bij Ajax en speelde tot de zomer van 2005 in de hoofdmacht, waarna hij naar HSV vertrok. Daar keerde hij via Real Madrid en Tottenham Hotspur twee jaar geleden terug.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik denk dat VDV niet meer het niveau kan brengen die hij had,
Bij NL11 heeft hij het respect gekregen van Van Gaal om door een 'Blessure' af te vallen maar echte reden was gewoon omdat hij het niet meer kon belopen. De spirit was weg.
Bij NL11 heeft hij het respect gekregen van Van Gaal om door een 'Blessure' af te vallen maar echte reden was gewoon omdat hij het niet meer kon belopen. De spirit was weg.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Jammer. Schijnt een goede voorbereiding te maken bij HSV. Had hem graag nog in ons aller Ajax zien spelen.
- Ajaciedjuh
AD/AN
AD: Mokotjo voor 1,5 miljoen naar FC Twente
7 augustus 2014 -
Ajax kan Kamohelo Mokotjo afstrepen van het lijstje kandidaten voor de eventuele vervanging van Daley Blind. Het Algemeen Dagblad meldt dat FC Twente een akkoord heeft bereikt over de transfer van de middenvelder. Mokotjo zal een dezer dagen in Enschede tekenen. Nadat de club Quincy Promes verkocht, sloeg de club direct toe. FC twente betaalt zo'n 1,5 miljoen voor de middenvelder.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
De prijs valt mij mee.Ajaciedjuh schreef:AD/ANAD: Mokotjo voor 1,5 miljoen naar FC Twente
7 augustus 2014 -
Ajax kan Kamohelo Mokotjo afstrepen van het lijstje kandidaten voor de eventuele vervanging van Daley Blind. Het Algemeen Dagblad meldt dat FC Twente een akkoord heeft bereikt over de transfer van de middenvelder. Mokotjo zal een dezer dagen in Enschede tekenen. Nadat de club Quincy Promes verkocht, sloeg de club direct toe. FC twente betaalt zo'n 1,5 miljoen voor de middenvelder.
Als Ajax serieuze interesse heeft zal het dus nu de kaarten op tafel moeten leggen. Wanneer er serieus contact is geweest verwacht ik dat zowel Zwolle als de zaakwaarnemer van Mokotjo nog wel een belletje naar Amsterdam doet. Dat kan zowel sportief als financieel interessant zijn. En er is dus nog niet getekend.
Maar misschien kiest Ajax er wel bewust voor om niet concreet te worden. Toch beoordeeld als niet goed genoeg, een betere optie voor handen, of een interne oplossing.
Maar misschien kiest Ajax er wel bewust voor om niet concreet te worden. Toch beoordeeld als niet goed genoeg, een betere optie voor handen, of een interne oplossing.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Daar zal Mano blij mee zijnAjaciedjuh schreef:AD/ANAD: Mokotjo voor 1,5 miljoen naar FC Twente
7 augustus 2014 -

YNWA
Als Ajax Mokotjo daadwerkelijk graag wil hebben, moet er nu snelle actie worden ondernomen. Die jongen zelf heeft al in meerdere interviews aangegeven dat hij hoopt dat hij naar Ajax gaat.
Germinal Beerschot Antwerpen heeft zelf de keuze gemaakt de samenwerking met Ajax te stoppen, omdat ze geen zin hadden om te veranderen in een satellietclub die telkens zijn beste spelers weggeplukt zag worden.
Hier verkondig je opnieuw een onwaarheid, zul je niet opzettelijk doen, maar je wordt blijkbaar niet geremd door heel duidelijke kennis van zaken.Demosthenes schreef:Ajax had een scout in België, Vermalen t/m Vertonghen kwamen, de scout verdween en de Belgische talenten kwamen niet meer, ze zaten ineens bij Anderlecht
Germinal Beerschot Antwerpen heeft zelf de keuze gemaakt de samenwerking met Ajax te stoppen, omdat ze geen zin hadden om te veranderen in een satellietclub die telkens zijn beste spelers weggeplukt zag worden.
Maar dat doet toch niets af aan het feit dat Urbain Haesaert de overstap heeft gemaakt naar Anderlecht. Dat is jammer, want hij heeft veel goede Belgische spelers gescout.
Jep, zonde.
De andere clubs zitten nu eenmaal ook niet stil.
De andere clubs zitten nu eenmaal ook niet stil.
-
Leg eens uit. Ik heb het niet over GBA, alleen maar over een scout; ik wil jouw "duidelijke kennis van zaken" dan wel eens lezen, kan ik wijzer worden, volgens jou.Hier verkondig je opnieuw een onwaarheid, zul je niet opzettelijk doen, maar je wordt blijkbaar niet geremd door heel duidelijke kennis van zaken.
Die scout bleef wel bij Ajax?
Jammer genoeg niet nee, de enige scout die nu een contract voor het leven heeft is John Steen Olsen.
Ik wilde vooral aangeven dat Vermaelen en Vertonghen zomaar aan kwamen waaien door een heel kort lijntje met GBA. Normaliter concurreer je met verschillende andere kapitaalkrachtige clubs. Tegenwoordig om zowel spelers als om scouts.
Des te mooier dat een jongen als Robert Muric Ajax verkiest boven onder meer Real Madrid.
Ik wilde vooral aangeven dat Vermaelen en Vertonghen zomaar aan kwamen waaien door een heel kort lijntje met GBA. Normaliter concurreer je met verschillende andere kapitaalkrachtige clubs. Tegenwoordig om zowel spelers als om scouts.
Des te mooier dat een jongen als Robert Muric Ajax verkiest boven onder meer Real Madrid.
Die kwamen niet zo maar aanwaaien natuurlijk. Ajax heeft veel in de jeugd en de jeugdscouting geinvesteerd. Als Ajax geen samenwerkingsverband had gehad met GBA, dan is het nog maar zeer de vraag Vermaelen en Vertonghen ooit voor GBA hadden gespeeld. Beiden zijn gescout onder bewind van Urbain Haesaert, die pas is aangesteld nadat Ajax zich met de jeugdopleiding van GBA is gaan bemoeien.Cruijff schreef:Ik wilde vooral aangeven dat Vermaelen en Vertonghen zomaar aan kwamen waaien door een heel kort lijntje met GBA.
klopt,InnerHarbour schreef:Daar zal Mano blij mee zijnAjaciedjuh schreef:AD/ANAD: Mokotjo voor 1,5 miljoen naar FC Twente
7 augustus 2014 -
, ik ook hoor, middelmatige kabouters hebben we al zat.
Zal d'r geen traan om laten.

Wat wel vervelend is, is dat nu lijkt alsof Twente Ajax aftroeft. Terwijl ik denk dat als Ajax echt interesse had, ze de deal wel hadden gewonnen/gemaakt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Samuel heeft zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali