Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
Maarten met zijn patat.
Op een vlakke weg: ok, maar over tien kilometer gaan ze klimmen. Veel klimmen. Dan hoeft 35 seconden geen obstakel te zijn. Hopelijk blijft Rodriquez in de aanval en eindigt hij kort. Mooi voor mijn poeltje. :-)
Op een vlakke weg: ok, maar over tien kilometer gaan ze klimmen. Veel klimmen. Dan hoeft 35 seconden geen obstakel te zijn. Hopelijk blijft Rodriquez in de aanval en eindigt hij kort. Mooi voor mijn poeltje. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Voeckler zit er uiteraard ook weer bij. Hij is bij veel mensen niet populair maar het is toch echt een uitstekende renner hoor.
Westra zou mits de groep voldoende ruimte krijgt misschien wel wat kunnen op dit terrein. Maar het doel zal natuurlijk zijn om beschikbaar te zijn voor Nibali in de finale.
Westra zou mits de groep voldoende ruimte krijgt misschien wel wat kunnen op dit terrein. Maar het doel zal natuurlijk zijn om beschikbaar te zijn voor Nibali in de finale.
Nil volentibus arduum
En ze zijn erbij.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Team-Contador lijkt het peloton te controleren. Dat zou toch eigenlijk team-Nibali moeten zijn?
Zou Rodriguez inderdaad voor de bollekestrui gaan?
Hij staat op bijna een uur van de eerste plaats, dus qua klassement is hij geen gevaar.
Hij staat op bijna een uur van de eerste plaats, dus qua klassement is hij geen gevaar.
Ze zullen meteen het tempo willen bepalen met het oog op een aanval later in de rit. Daar heeft Nibali verder geen boodschap aan. Die zal vandaag maar één ding doen en dat is proberen om Contador te volgen.
Nil volentibus arduum
Peloton komt hard terug. Een minuut in een paar kilometer.
WTF, ze hadden niet gedacht aan een sprint, want die bocht ligt er vlak achter.
Nou, inderdaad, volgens mij is dit wishful thinking van de Franse regie. Rodriguez was er minimaal een half wiel voor volgens mij.
Peloton komt terug.
Interessante rit.
Jammer dat we geen beelden gaan krijgen van de slotklim door de regen.
Interessante rit.
Jammer dat we geen beelden gaan krijgen van de slotklim door de regen.
Kreeg het idee dat Mollema in de tweede groep van het peloton zat die net pas aansloot.
Ik vraag me onderhand af of het ooit wel eens droog is in de Vogezen. Ik ken het werkelijk niet anders als nat en mistig.
Achterin het peloton zullen ze niet blij zijn met de tempo ontwikkeling. Er is nauwelijks vlak terrein. Snel lossen en een serie cols betekent ruzie met de tijdslimiet. Er gaan er een paar moeten dalen als een baksteen.
Achterin het peloton zullen ze niet blij zijn met de tempo ontwikkeling. Er is nauwelijks vlak terrein. Snel lossen en een serie cols betekent ruzie met de tijdslimiet. Er gaan er een paar moeten dalen als een baksteen.
Nil volentibus arduum
Als Rodriguez iets wil deze etappe, dan zal hij op deze col moeten aanvallen, anders komt Kwiatkowski met die locomotief Martin terug.
Kent iemand een website waar je in het buitenland kan kijken? zit nu in Rio, en is ideaal om dr dag mee te beginnen, maar nos blokkeert ip adres.
letour.fr ???
Maar kan zijn dat livebeelden echt per land gaan en ik gok zomaar dat er geen Braziliaans station is dat de rechten heeft.
Maar kan zijn dat livebeelden echt per land gaan en ik gok zomaar dat er geen Braziliaans station is dat de rechten heeft.
ik gebruik de Hola plugin (https://hola.org/) i.c.m. Chrome wel eens om de Sporza stream te zien. Zal ook wel werken als je de NOS wil volgen.Iniesta schreef:Kent iemand een website waar je in het buitenland kan kijken? zit nu in Rio, en is ideaal om dr dag mee te beginnen, maar nos blokkeert ip adres.
Nil volentibus arduum
http://www.steephill.tv/tour-de-france/#live
Onderin de lijst met 'broadcasters' per land.
Zo te zien voor Latijns Amerika ESPN International, maar alleen laatste 2 uren koers (en we horen net op NL tv dat door het slechte weer de helikopter niet de lucht in gaat voor minimaal de laatste beklimming)
Onderin de lijst met 'broadcasters' per land.
Zo te zien voor Latijns Amerika ESPN International, maar alleen laatste 2 uren koers (en we horen net op NL tv dat door het slechte weer de helikopter niet de lucht in gaat voor minimaal de laatste beklimming)
Rodriguez dus niet. Jammer!
-
- AT Toto winner 15/16
De laatste beklimming schijnt niet te worden uitgezonden ivm het slechte weer. Kan daar anno 2014 niet eens wat aan gedaan worden?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zoals wat?brigade zuid schreef:De laatste beklimming schijnt niet te worden uitgezonden ivm het slechte weer. Kan daar anno 2014 niet eens wat aan gedaan worden?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Kwiatkowsky gaat bij de kop komen denk ik.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zou het niet weten, misschien met drones ofzo, of zeg ik nu iets heel doms?Raymon schreef:Zoals wat?brigade zuid schreef:De laatste beklimming schijnt niet te worden uitgezonden ivm het slechte weer. Kan daar anno 2014 niet eens wat aan gedaan worden?
Knap van Kwiatkowsky hoor.
Oei Contador!!!
Die heeft een grote stuiter gemaakt.
Vraag of hij door kan.
Gunstig voor Kwiatkowsky.
Die heeft een grote stuiter gemaakt.
Vraag of hij door kan.
Gunstig voor Kwiatkowsky.
-
- AT Toto winner 15/16
Contador gevallen met blessure, ik hoop niet dat ze gaan wachten! Waarom geven ze Kwiatkowsky zoveel ruimte.