PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr jul 11, 2014 9:38 am

Wie beweert dat Defour graag naar PSV komt? Brands?

Ik las een week geleden of zo ergens een quote van de zaakwaarnemer van Defour. Die zei iets in de trant van: je weet nooit hoe het loopt.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 11, 2014 9:48 am

Die zaakwaarnemer zei oa het volgende:
"Neen, dat is in mijn ogen geen stap terug. PSV is nog altijd een topclub en nogmaals: als Steven iedere week in actie komt is het allesbehalve een stap terug voor hem."
Maar het staat je vrij om niemand te geloven die positief is over deze eventuele transfer...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 11, 2014 9:49 am

Nu graag ook de rest van het citaat!

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 11, 2014 9:52 am

Google is je vriend...ga je gang :excited.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 11, 2014 9:53 am

Baseman schreef:Defour heeft overigens aangegeven graag naar PSV te willen komen.
Dat wil nog niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk komt (meer clubs hebben interesse), maar PSV maakt wel degelijk een goede kans. Dat had ik niet verwacht.
Zolang PSV meer betaalt dan die andere clubs zal Defour best willen komen. Het feit dat PSV een speler haalt die nog een contract ter waarde van 10 miljoen in Duitsland had, zegt me dat PSV gewoon de knip gaat trekken.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 11, 2014 9:59 am

Het is vijf voor twaalf voor Brands. Nog zo'n jaar en hij kan het schudden.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 11, 2014 11:29 am

Yopi schreef:Het is vijf voor twaalf voor Brands. Nog zo'n jaar en hij kan het schudden.
Tevens kan de nieuwe AD zich natuurlijk geen 'successen' als t.t.v. Sanders veroorloven.

In Eindhoven wordt altijd wel een potje gevonden. En zo niet, dan wordt er elders wel een potje gevonden. Het geld zal rollen, de hegemonie van het gehate 020 moet doorbroken worden.

Benieuwd hoe lang de dominante Gerbrands de wat sullige Cocu laat zitten.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 11, 2014 11:43 am

Brands is toch de TD? Hij zag het helemaal zitten in Cocu.
Cocu: 'ook geen sportieve ontwikkeling bij Bakkali'

Phillip Cocu stelt dat Zakaria Bakkali niet alleen vanwege de contractperikelen naar Jong PSV is gezet. De PSV coach ziet veel te weinig sportieve ontwikkeling bij de aanvaller. 'Een jongen van zeventien - zo oud was hij toen hij bij ons kwam - heeft tijd nodig. Hij mag struikelen, maar ook op dat onderdeel heeft hij nog een lange weg af te leggen. Er is veel rondom hem te doen geweest. Zakaria heeft ups en downs gehad, maar hij zal toch ontwikkeling moeten doormaken als jonge prof. En ook dat hebben we niet gezien. Het is niet allemaal vanzelfsprekend. Dat moet hij beseffen. Wij doen niet alles perfect, maar ik durf te stellen dat wij als begeleiding er alles aan gedaan hebben. De sleutel ligt bij hem.'
PN

Je moet maar durven. Die jongen heeft een half jaar niet kunnen spelen, door geblunder van PSV. :excited.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 11, 2014 12:06 pm

wimpey schreef:In Eindhoven wordt altijd wel een potje gevonden. En zo niet, dan wordt er elders wel een potje gevonden. Het geld zal rollen, de hegemonie van het gehate 020 moet doorbroken worden.
Zo, waar komt deze pure onzin ineens vandaan?
En dan noemen ze PSV'ers calimero's...
Yopi schreef:Je moet maar durven. Die jongen heeft een half jaar niet kunnen spelen, door geblunder van PSV.
Wederom pure onzin, jullie gaan lekker :excited.gif:
Bakkali kon een half jaar niet spelen in Jong PSV, dat is nogal een verschil. Had hij op een fatsoenlijk niveau getraind en keihard gewerkt, dan had hij 'gewoon' speeltijd gekregen in PSV 1. Daarbij wilde Bakkali niet eens meer spelen in Jong PSV, dat gaf hij zelf aan in een interview tijdens de winterstop. Zegt ook veel over hem.

Vorig seizoen speelde Bakkali 24 wedstrijden in PSV 1, op zijn 17e in zijn debuutjaar bij de selectie.
En maar klagen en 8 maanden lang een contractvoorstel negeren.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 11, 2014 12:13 pm

Hoeveel kostte Ruiz ook alweer per wedstrijd?

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 11, 2014 12:14 pm

Baseman schreef:
wimpey schreef:In Eindhoven wordt altijd wel een potje gevonden. En zo niet, dan wordt er elders wel een potje gevonden. Het geld zal rollen, de hegemonie van het gehate 020 moet doorbroken worden.
Onder Calimero versta ik iemand die achter iedere boom een vijand ziet. Tante Tiny Sanders bijv. Ze hebben Gerbrands niet aangesteld om à la Sanders aan te modderen in de marge. En Gerbrands zou er niet aan zijn begonnen wanneer er een 'shoe string budget' beschikbaar was geweest.

De munten zullen rollen. Het doel is de hegemonie van Ajax te doorbreken. Die romantische verhalen over eigen jeugd kunnen weer de vriezer in. Al is Gerbrands natuurlijk manager genoeg om dat niet te communiceren. Rookie-trainer + rookie spelers is catastrofaal uitgepakt. Dus krijgt de rookie-trainer de beschikking over een aantal niet-rookies. Wanneer ie er dan nog niks van bakt, is ie snel weg.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jul 11, 2014 12:21 pm

Hmm .. als dit allemaal doorgaat met een Defour en De Jong en als Depay blijft is Psv toch wel de nummer 1 titelkandidaat. Van de Ajax aankopen ben ik ook wel redelijk positief al begreep ik van dacht ik Joey of Wimpey die hem hadden zien spelen dat Milik een regelrechte miskoop is

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 11, 2014 12:26 pm

brigade zuid schreef:Hmm .. als dit allemaal doorgaat met een Defour en De Jong en als Depay blijft is Psv toch wel de nummer 1 titelkandidaat.
In Juli is psv ieder jaar titelkandidaat # 1.
Van de Ajax aankopen ben ik ook wel redelijk positief al begreep ik van dacht ik Joey of Wimpey die hem hadden zien spelen dat Milik een regelrechte miskoop is
Ik heb Milik nog niet zien spelen. Niet in de BuLi, niet bij Ajax.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 11, 2014 12:35 pm

wimpey schreef:
Baseman schreef:
Onder Calimero versta ik iemand die achter iedere boom een vijand ziet. Tante Tiny Sanders bijv. Ze hebben Gerbrands niet aangesteld om à la Sanders aan te modderen in de marge. En Gerbrands zou er niet aan zijn begonnen wanneer er een 'shoe string budget' beschikbaar was geweest.

De munten zullen rollen. Het doel is de hegemonie van Ajax te doorbreken. Die romantische verhalen over eigen jeugd kunnen weer de vriezer in. Al is Gerbrands natuurlijk manager genoeg om dat niet te communiceren. Rookie-trainer + rookie spelers is catastrofaal uitgepakt. Dus krijgt de rookie-trainer de beschikking over een aantal niet-rookies. Wanneer ie er dan nog niks van bakt, is ie snel weg.
Mee eens. Vond het al potsierlijk dat PSV verkondigde dat ze vol voor de jeugd gingen. Hadden ze nog nooit gedaan. Ik denk dat Gerbrands allang z'n 'roadmap' klaar heeft liggen en Cocu past daar niet in. Zowiezo loopt Cocu zelf ook niet over van zelfvertrouwen. Vergelijk dat met een Danny Blind. Die kan er ook niet veel van, maar loopt wel met z'n rug recht. Cocu loopt ook nog eens als een geslagen hond.

Er is blijkbaar weer een geldbron gevonden, maar het lijkt me dat ze nu echt binnen 2 jaar een keer CL-geld moeten binnenkrijgen.
Whitey on the moon.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 11, 2014 12:36 pm

Mooi leesvoer voor Bakkali:
http://natgrasvoetbal.wordpress.com/201 ... maar-eens/
Yopi schreef:Hoeveel kostte Ruiz ook alweer per wedstrijd?
Minder dan Cuenca en Bojan bijvoorbeeld.
Maar verder prima argument hoor :excited.gif:
wimpey schreef:Die romantische verhalen over eigen jeugd kunnen weer de vriezer in.
Dus als PSV balans wil brengen in een ontzettend jong elftal maakt men geen gebruik meer van eigen jeugd, maar als Ajax allerlei buitenlandse spelers koopt en huurt dan is dat normaal en wordt er volop gebruik gemaakt van de eigen jeugd?
Logisch...

PS: We doen gewoon net of PSV 1 vorig seizoen nooit met regelmaat gemiddeld jonger was dan Jong PSV.
Welke jeugd?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 11, 2014 12:48 pm

Nu is het wachten weer op het moment dat Baseman stampvoetend roept dat het niveau voor hem te laag is, zich een tijdje terugtrekt om vervolgens weer met hagende pootjes terug te keren. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 11, 2014 12:52 pm

Baseman schreef: Dus als PSV balans wil brengen in een ontzettend jong elftal maakt men geen gebruik meer van eigen jeugd, maar als Ajax allerlei buitenlandse spelers koopt en huurt dan is dat normaal en wordt er volop gebruik gemaakt van de eigen jeugd?
Logisch...
Heb je het tegen mij? Jouw definitie van Calimero past prima bij deze onzin... Vooral dat 'buitenlandse'. De relevantie daarvan ontgaat me nog meer dan van de vergelijking met Ajax. Waarom psv vergelijken met een club die 4 keer op rij kampioen is geworden?
PS: We doen gewoon net of PSV 1 vorig seizoen nooit met regelmaat gemiddeld jonger was dan Jong PSV.
Welke jeugd?
Die jeugd die dus komend seizoen veel minder prominent aanwezig zal zijn.

In 2011 ging psv met de munten vanaf het stadhuis shoppen in de eredivisie. In 2012 was ervaring het toverwoord. In 2013 eigen jeugd. Gerbrands - kijk naar z'n Oranje 1996 t.e.m. 2000 en z'n trainers bij AZ - is een dominante man, die een dominante trainer voor de groep wil. En een paar leiders in het veld wil, die met die dominante man mogen sparren. Cocu is niet dominant en leiders in het veld heeft psv niet. You fill in the blanks...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jul 12, 2014 9:41 am

Defour zit bij Doyen. Welk belang heeft Doyen bij een transfer van Defour naar PSV? Daar verdienen ze niets aan. Tenzij PSV Doyen compenseert met een andere deal (Depay?)
Van de Ajax aankopen ben ik ook wel redelijk positief al begreep ik van dacht ik Joey of Wimpey die hem hadden zien spelen dat Milik een regelrechte miskoop is
Ho, zo heb ik het niet gezegd. Ik zag hem één helft in een lullig oefenpotje en was niet onder de indruk. Maar wat zegt het? De spelers hebben de hele week conditioneel werk moeten doen, misschien had Milik pap in de benen. Voor een hard oordeel is het nog te vroeg.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 12, 2014 10:06 am

Volgens wiki zijn dit zijn statistieken in Portugal:

2011/12 24 1
2012/13 25 2
2013/14 13 0

Het afgelopen seizoen heeft hij dus minder gespeeld. Ik weet niet of we het hier over voornamelijk hele wedstrijden of invalbeurten hebben. Hij is daar zo te zien in ieder geval niet belangrijk geworden.

Van België naar Porto en dan richting Nederland is geen logisch vervolg van zijn loopbaan. Het kan goed zijn dat die jongen in de etalage moet. Hij gaat eerst op vakantie dus het is nu een kwestie van alle opties openhouden en dan straks kijken wat de mogelijkheden zijn. Hij zal wellicht liever een basisplaats hebben in Eindhoven dan op de bank te zitten in Portugal. Maar ik verwacht dat hij liever naar een middenmoter in Spanje, Engeland of Duitsland zal gaan. Dat is financieel interessanter en je speelt in een grotere competitie.
Nil volentibus arduum

Toppie

Bericht door Toppie » za jul 12, 2014 10:15 am

Deze speler heeft heel lang op het verlanglijstje bij Ajax gestaan Ik snap dit niet waarom Ajax zo'n speler haalt ons middenveld is zeer zwak en in de CL hebben we wederom niks te zoeken

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jul 12, 2014 10:22 am

Omdat het te duur is, Toppie. Ajax heeft een salarisplafond.

Anderlecht wilde hem halen in de winter maar dat lukte niet.

http://www.sport.be/nl/voetbal/buitenla ... _ID=691731

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jul 12, 2014 11:57 am

Defour kun je alleen maar halen door hem, laat ons zeggen, tussen de twee en drie miljoen per jaar aan te bieden, en Porto een goede transfersom te betalen. Of je haalt hem met hulp van Doyen, in ruil voor???

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jul 12, 2014 12:02 pm

Een deel van de transferrechten van Depay?

Maar dan blijf je zitten met dat salarisprobleem.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jul 12, 2014 12:04 pm

Yopi schreef:Een deel van de transferrechten van Depay?

Maar dan blijf je zitten met dat salarisprobleem.
Dat kan Doyen misschien ook bijleggen, in ruil voor een extra stukje Depay?

Die investeringsfondsen zijn echt een uitkomst. Je kunt er alle kanten mee op. :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jul 12, 2014 12:54 pm

Een transfer naar PSV is totaal niet lucratief voor Doyen, tenzij... (Voor wat, hoort wat.)

In principe moeten ze nu aan hem gaan verdienen. Dan kunnen ze hem beter in Rusland dumpen. Is voor hem financieel aantrekkelijker ook. Onderste helft PL kan ook nog. In de top zitten ze niet op hem te wachten.

Plaats reactie