Enne iemand weleens Amstel Gold gedronken btw, ik ken het niet.

Moderator: mods
AGR is ook een sprintkoers geworden sinds het nieuwe parcours. Sprint heuvelop weliswaar, maar even voorspelbaar als een vlakke touretappe.Jinne schreef:De drie mooiste en echtste klassiekers vind ik Parijs-Roubaix, Ronde van Vlaanderen en L-B-L. Ronde van Lombardije is een goede vierde en de rest is toch allemaal van minder niveau. Milaan - San Remo heeft nog wel de naam, maar is voor mijn smaak teveel het terrein van sprinters geworden.
En, wie werd het? Pectrick van Zwollenaerden?Cruijff schreef:Mwa dat gaan we vanmiddag nog wel zien. De winnaar van deze editie zou zomaar eens een daverende verrassing kunnen worden.
Ik las dat hij afgelopen zondag zijn voedsel niet binnen kon houden, en daarom afgestapt is. Als mogelijke verklaring gaf hij dat ze bij Garmin met een nieuw voedingsmiddel werkten, en dat hij daar slecht op reageerde.Iniesta schreef:Zeker met wat we nu over die periode weten niet, aangezien destijds de concurrentie over dezelfde middelen beschikte.
Als je zn boek leest was hij in die periode helemaal obsessief bezig met zn sport en kon hij zichzelf ongelofelijk veel pijn doen. Ik heb het idee dat hij dat een beetje verloren heeft in de jaren dat hij aan het wilde leven geroken heeft.
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk