Die intentie is er wel, alleen helaas zijn er nog te weinig spelers die het kunnen uitvoeren. Het Technisch Hart ziet dat heus wel en weet waar we moeten versterken. Met Ricardo Kishna kunnen we het spel dat jij en ik willen wel uitvoeren en voor een jongen als Zivkovic geldt dat ook.GangstaRiB schreef:Ergo, ik ben het eens met het beleid om trainers een periode de tijd te geven. Bij Louis pakte dat zeer goed uit, bij De Boer zie ik vooralsnog weinig vooruitgang. Je mag 4 kampioenschappen aandragen, maar dat gaat mij niet overtuigen. Ik ben supporter van Ajax vanwege haar voetbalopvatting en intentie. Dat is er bij De Boer totaal uitgesloopt.
Je kunt dat niet puur vanuit het perspectief van een zogenaamd jaloerse JC op een berg in Barcelona bekijken. Johan was toen zelf nog actief trainer, zag lang niet alle wedstrijden van Ajax en als hij dan een keer een volledige wedstrijd keek (0-0 uit tegen Bayern München) dan was hij niet erg onder de indruk van heel veel rondtikken op eigen helft en vaak terugspelen op doelman Van der Sar.GangstaRiB schreef:Cruijff zat te chagerijnen toen LvG Europa bestormde met allemaal jeugdspelers en wist niet hoe snel ie Adriaanse moest afserveren toen ie door Celtic werd verslagen, terwijl Co destijd ook vol inzette op de jeugd. Na de revolutie is er weinig tot niks gebeurd, behalve een coach die in een zwakke Eredivisie boven komt drijven. Het spel lijkt nergens op, de spelers zijn niet bijzonder. Maar Cruijff kan dat niet toegeven, want dat zou zijn 'revolutie' ondermijnen.
Mijn oom dacht toen "mijn team is beter en zit ook nog in de Champions League". Het was zeer interessant geweest wanneer Ajax en Barcelona elkaar in dat tijdperk tegen waren gekomen, misschien hebben we mazzel gehad dat dat niet gebeurde. Aan het einde rit waren wij veel beter in 1995 want zij verloren van Paris Saint Germain en wij eindigden met die cup.