MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » do apr 03, 2014 5:43 pm

Ze moeten vast nog warmdraaien, er zijn nog 160 wedstrijden te gaan, niet vergeten, het is een marathon geen sprint. Meer Clichés kan ik nu even niet bedenken. :smile-ajax.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do apr 03, 2014 6:02 pm

InnerHarbour schreef:Ze moeten vast nog warmdraaien, er zijn nog 160 wedstrijden te gaan, niet vergeten, het is een marathon geen sprint. Meer Clichés kan ik nu even niet bedenken. :smile-ajax.gif:
Helaas kende de vorige marathon hetzelfde patroon. No Fucking Hitting Power!!! :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 03, 2014 6:16 pm

Ja en Granderson heeft weinig bescherming van Duda natuurlijk dus voordat die een behoorlijke pitch ziet......

Ook nog goed nieuws, het is nog 0-0. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do apr 03, 2014 6:36 pm

InnerHarbour schreef:Ja en Granderson heeft weinig bescherming van Duda natuurlijk dus voordat die een behoorlijke pitch ziet......

Ik ga niet kijken!

Op Opening Day schakelde ik in en prompt vergooide Parnell de safe. En gisteren schakelde ik in en meteen gooide Colon twee doubles.

Bad Karma!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 03, 2014 10:33 pm

Homestand tegen Seattle zet Angels 0 for 3... en dan mogen we nog blij zijn dat deze sport niet aan doelsaldo doet. :frusty.gif:

Voor 33 Dollar zie je de hele series tegen NYM, liefhebbers voor deze topper? :ajaxsmiley.gif:

http://losangeles.angels.mlb.com/ticket ... 10021-MCY7

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 04, 2014 8:59 am

Zeux schreef:
InnerHarbour schreef:Ja en Granderson heeft weinig bescherming van Duda natuurlijk dus voordat die een behoorlijke pitch ziet......

Ik ga niet kijken!

Op Opening Day schakelde ik in en prompt vergooide Parnell de safe. En gisteren schakelde ik in en meteen gooide Colon twee doubles.

Bad Karma!
Het heeft niet geholpen. :smile-ajax.gif:

Orioles verliezen een beetje onnodig de rubbergame.

Nu 3 tegen Detroit en 3 tegen de MFY, fijn begin, de laatste serie wordt de minst moeilijke.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr apr 04, 2014 9:03 am

Vanavond debuut Tanaka. Ben zeer benieuwd. Wordt het een Darvish of een Dice-K.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 05, 2014 7:19 am

Nou daar heb je, je antwoord wat betreft Tanaka. Hij is 7 innings gegaan met de win.

Al onze drie teams zijn geweldig begonnen en staan dan ook alle drie op de verdiende laatste plaats. :hypocrite.gif:

ESPN
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za apr 05, 2014 11:54 am

Duda heeft zichzelf een goede dienst bewezen met zijn twee homers & 4 RBI. Als hij deze lijn nog even doorzet, kan dit einde Ike Davis zijn bij de Mets.

Heb Tanaka de eerste drie innings zien gooien. Zaten nasty pitches tussen, maar werd ook een paar keer goed geraakt. Als hij zich weet te settlen in de MLB kan het een grote worden. Vraag is alleen of hij het meerjarig aan gaat kunnen. Dat was bij Dice-K in ieder geval het probleem.

zeux

MLB

Bericht door zeux » za apr 05, 2014 9:33 pm

Haha, Davis doet zojuist zijn duit in het zakje met een walk off grand slam als pinchhitter. De twee mannen die strijden om de plek op 1B winnen vandaag en gisteren de wedstrijd voor de Mets. Leuk zo'n tweekamp. Haalt het beste in hen boven. Let's keep it coming.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo apr 06, 2014 8:30 pm

Tjeuzus, Weaver in z'n 2e start 4-0 achter tegen Houston. Jammer want de eerste twee potten in de series leek er enig herstel te zijn en we stonden zelfs op de 2e plek.

zeux

MLB

Bericht door zeux » ma apr 07, 2014 12:21 am

Ja, kut, want ik heb m in een van mijn fantasy teams. Nou was de pitching deze week toch al klote, dus maakt het niet veel uit, als hij het maar bij deze misperen houdt.

(PS trots op mijn zoon die vandaag in een oefenwedstrijd puik pitchte)

zeux

Bericht door zeux » ma apr 07, 2014 12:24 am

Davis vandaag weer goed aan slag. Ze hebben hem goed weten te motiveren door hem zijn vaste plek op 1B af te nemen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 07, 2014 8:08 am

Zeux schreef:(PS trots op mijn zoon die vandaag in een oefenwedstrijd puik pitchte)
Je weet het he, oefenwedstrijden zeggen niks. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 07, 2014 8:10 am

Orioles gister gewonnen, werd tijd, puike partij van Tillman tegen Verlander.

Vanmiddag de homeopener van de MFY, kijken of we dat feestje eens flink kunnen verstoren. :smile-ajax.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di apr 08, 2014 7:21 pm

Nova kan na 3 2/3 inning gaan zitten. 6-1 Orioles.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di apr 08, 2014 11:36 pm

We moeten vanavond weer tegen de Mariners. :ajaxsmiley.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 09, 2014 6:57 am

Dubbel schreef:We moeten vanavond weer tegen de Mariners. :ajaxsmiley.gif:
Oops.

O's Win 14-5, vanavond tegen die nieuwe, Tanaka.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo apr 09, 2014 11:00 pm

InnerHarbour schreef:
Dubbel schreef:We moeten vanavond weer tegen de Mariners. :ajaxsmiley.gif:
Oops.
Nou ja, 3-5... zelfs even met 3-0 voor gestaan.... we komen er aan!

Alweer even terug maar hier nooit besproken geloof ik; Vlad gaat retiren als Angel dus normaal gesproken wordt hij de eerste Angel in HOF. Hij zei altijd dat hij als Expo wilde maar hij zal toch niet als Angel retiren en dan als Expo de HOF in gaan? Vraag ik me dan wel af; zou Vlad hier (veel) geld voor krijgen? Ik bedoel het zal de club toch best wat waard zijn om ipv nul er eentje in de HOF te hebben?

Los daarvan, altijd groot fan geweest!

Zelfs toen hij na zijn tijd in Anaheim nog bij wat kleinere clubs meedeed. :fest30.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 10, 2014 7:06 am

Hebben jullie er niet eens 1 in de HOF, tsssssss amateurtjes. :hypocrite.gif:

Maar goed Vlad dus, ik zou daar niet zomaar van uitgaan dat hij voor LAA de Hall ingaat. Hij maakt dat namelijk zelf niet uit, dat doet de HoF en niet de speler. Is altijd al zo geweest maar er is een tijd geweest dat er eigenlijk altijd gedaan werd wat de speler wilde. Tot Wade Boggs langskwam. Boggs was geweldig in Boston, stapte op zijn 35st over naar het evil empire waar hij goed was en plakte er op zijn 40st nog 2 jaartjes Tampa aan waarna hij voor een shitload of money vrolijk de Hall inging namens datzelfde Tampa terwijl hij dat natuurlijk voor de Red Sox had moeten doen.

Hierna heeft de Hall besloten dat die ongein afgelopen was en beslissen zij weer welke cap de speler draagt in de HoF.

Terugkomend op Vladimir Guerrero, een heerlijk relaxte vent overigens IMO, hij heeft langer bij de Expos gespeeld en hij had daar betere cijfers, dus…………..

Misschien wegen ze mee dat de Expos er niet meer zijn en dat jullie nog niemand in de HoF hebben :smallgrin.gif: maar anders zie ik hem als een Expo gaan. Solly.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 10, 2014 7:11 am

O's winnen de serie in NYC van the MFY met een mooie 3-run homer van Schoop. Tanaka, wat kan die nou. :hypocrite.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 10, 2014 8:13 pm

InnerHarbour schreef:Hebben jullie er niet eens 1 in de HOF, tsssssss amateurtjes. :hypocrite.gif:

Maar goed Vlad dus, ik zou daar niet zomaar van uitgaan dat hij voor LAA de Hall ingaat. Hij maakt dat namelijk zelf niet uit, dat doet de HoF en niet de speler. Is altijd al zo geweest maar er is een tijd geweest dat er eigenlijk altijd gedaan werd wat de speler wilde. Tot Wade Boggs langskwam. Boggs was geweldig in Boston, stapte op zijn 35st over naar het evil empire waar hij goed was en plakte er op zijn 40st nog 2 jaartjes Tampa aan waarna hij voor een shitload of money vrolijk de Hall inging namens datzelfde Tampa terwijl hij dat natuurlijk voor de Red Sox had moeten doen.

Hierna heeft de Hall besloten dat die ongein afgelopen was en beslissen zij weer welke cap de speler draagt in de HoF.

Terugkomend op Vladimir Guerrero, een heerlijk relaxte vent overigens IMO, hij heeft langer bij de Expos gespeeld en hij had daar betere cijfers, dus…………..

Misschien wegen ze mee dat de Expos er niet meer zijn en dat jullie nog niemand in de HoF hebben :smallgrin.gif: maar anders zie ik hem als een Expo gaan. Solly.
Dank voor de uitleg, heb altijd gedacht dat speler kon kiezen.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr apr 11, 2014 9:17 pm

Angels: Skaggs looking to build on solid debut
The Mets probably know Tyler Skaggs has a two-seamer by now, but the Astros may not have when the 22-year-old left-hander took the mound against them Saturday. Skaggs hadn't thrown it in Spring Training, but it felt good during the pregame bullpen, so he relied heavily on it in his 2014 debut and used it to give up just one unearned run in eight stellar innings at Minute Maid Park.

"That's why you see all those 90- and 91-mph [fastballs] instead of 93 and 94," Skaggs said. "They kept swinging at it, so why not get outs early in the count and throw some two-seamers? I threw it in the bullpen and it was good. It turned out to be a plus pitch for me."

Worth noting
• Since 2007, the Angels are a Major League-best 84-44 in Interleague Play.
Zou het echt zo werken? Skaggs probeert wat uit tijdens pre game pen sessie en ontdekt dat de two seam FB aardig uit z'n hand komt waarna ze maar besluiten dat hij hem tijdens de wedstrijd gaat gebruiken? Geniaal of amateuristisch? Hij won em wel!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 12, 2014 5:13 pm

5-4 Angels. En lees ik dat nou goed? 2 maal IBB gevolgd door een walk off HBP??? Zeker de Mets' closer? Ha ha ha.

zeux

Bericht door zeux » za apr 12, 2014 5:58 pm

Dubbel schreef:5-4 Angels. En lees ik dat nou goed? 2 maal IBB gevolgd door een walk off HBP??? Zeker de Mets' closer? Ha ha ha.
:ajaxsmiley.gif:

Het stond 4-4, dus geen safe situation. Elfde inning.

Ik had de uitslag gezien, maar nog geen tijd gehad de details te lezen.

Dit staat op metsblog:
Jeurys Familia worked two innings of shutout baseball before coming out for a third inning, and gave up a leadoff hit. The Mets eventually walked the bases loaded before he plunked Conger to end the game.

Plaats reactie