Mwah, Bojan zeker niet, maar anders had De Jong daar misschien gestaan, wie zal het zeggen. Waarmee ik trouwens het doelpunt van Sigi beslist niet wil bagatelliseren. Netjes afgemaakt. De zoveelste alweer in een topwedstrijd.GangstaRiB schreef:Precies, dat was het kantelpunt. Je kunt het ook weer een tactische blunder van FdB noemen, want die blijft Bojan opstellen.wimpey schreef: PS op aanvullend: ik denk dat het uitvallen van Bojan de wedstrijd voor ons gered heeft. Bojan was never nooit bij de 1e paal opgedoken. En Sig had een sterke invalbeurt.
Maar goed, 3 punten zijn binnen. Ik heb van beide zijden geen enkele combinatie kunnen onderscheiden, het was niet om aan te zien. De kwaliteit, of het gebrek aan, gaf uiteindelijk de doorslag. Met voetbal had het weinig te maken.
Hoe dan ook, het was inderdaad erg matig vanmiddag. Naar internationale maatstaven was dit van beiden kanten eigenlijk een lachertje. Maar het zou in deze barre tijden niet reeel zijn om Ajax daar nu op af te rekenen. Integendeel, ik vond het al bewonderenswaardig dat Ajax veerkracht en vechtlust toonde na die 2 confronterende oorwassingen in ruim een week tijd. En uiteindelijk ook nog met de volle buit er vandoor ging door uitzonderlijk efficient met de kansen om te springen. Bovendien: een overwinning op F. is natuurlijk altijd lekker. Hoe lelijk ook.