Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Weet iemand trouwens wie de commentators zijn?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De co-commentator is Martijn Reuser.
Thanks!Jöhnk schreef:De co-commentator is Martijn Reuser.
De tribunes zijn weer goed kaal trouwens...
En 0-2. Door de (volgens Perez) in potentie beste spits van de eredivisie.
En 0-2 door Johansson na een mooi kopduel tussen Kashia en Van der Heijden
.

Fout achterin, maar ja, nu passeert Vitas ons weer niet.
En Twente moet naar Heerenveen en Pisvee
En Twente moet naar Heerenveen en Pisvee
Laatst gewijzigd door Toppie op di feb 04, 2014 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Volgens mij heeft Wkcdwn voorspellende gaven!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Comedy Capers.Mr. Ajax schreef:En 0-2 door Johansson na een mooi kopduel tussen Kashia en Van der Heijden.

AZ speelt prima. Hopelijk houden ze het vol.
Merkwaardige ploeg dat Vitesse. Vind ik voetballend toch wel een van de betere ploegen in de eredivisie. Kan ook een heel behoorlijk stuk aanvalsspel op de mat kunnen leggen door de nodige individuele kwaliteiten. Aan de bal dus best wel een bloedlinke ploeg. Maar zonder bal, als het op controle en verdedigen aankomt, heel vaak erg kwetsbaar. Dit zag je tegen NEC, tegen F., tegen PEC en nu weer tegen AZ. De tegenstanders krijgen door de bank genomen een fors rijtje kansen, omdat er achterin geregeld zo geknoeid wordt. Voetballend/aanvallend zeker een belangrijke titelkandidaat, controlerend/verdedigend wat mij betreft niet.
Niet zo vreemd dat Vitesse verdedigend kwetsbaar is. Al die huurlingen staan niet op het veld om anderen goed uit de verf te laten komen.
AZ speelt het slim en is tactisch superieur. Goed opletten, Frank!
AZ speelt het slim en is tactisch superieur. Goed opletten, Frank!
Bosz grijpt in. Labyad en Traoré voor Piazon en Vejinovic.
Zonder veel effect, begrijp ik? Of juich ik nu te vroeg?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
joehoe weer 3 punten laten liggen en volgende week Vitas Twente
Lekker. Donderdag maar even voor die marge zorgen dan.
Ik hoop 5 punten voorsprong en dat ADO degradeert eind van het seizoen en Ajax Kampioen 

Inderdaad, de tweede kans daarop in amper een week tijd. Die buffer kunnen we beslist goed gebruiken. Degelijk werk van AZ trouwens en een bijzonder matige vertoning van Vitesse. Meer van zulke graag.Mr. Ajax schreef:Lekker. Donderdag maar even voor die marge zorgen dan.

Mwah, het blijft wel een teamsport, ze doen het met zijn allen, ze hebben allemaal belang bij een goed presterend team. Daar profileer je je toch het beste mee. Chelsea is weliswaar een wat merkwaardige club met zulke constructies als bij Vitesse, maar het lijkt mij sterk dat een soort van sabotage van je ploeggenoten in Londen gewaardeerd zal worden.Yopi schreef:Niet zo vreemd dat Vitesse verdedigend kwetsbaar is. Al die huurlingen staan niet op het veld om anderen goed uit de verf te laten komen.
Laatst gewijzigd door Zuidema op di feb 04, 2014 10:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, zonder veel effect. Achteraf vooral een spierballenwissel van Bosz. Maar goed, nu weten de spelers tenminste wie de baas is.Duke schreef:Zonder veel effect, begrijp ik? Of juich ik nu te vroeg?
Vitesse ging wat opportunistischer voetballen, in de tweede helft. Op een gegeven moment werd het zelfs "alle ballen op Havenaar". Toen wist iedereen zeker dat AZ zou gaan winnen.
Aan Traoré zie ik de beloofde superkwaliteit overigens nog niet af. Maar wie weet komt dat nog.
Vitesse kampioen, Jöhnk? 

Natuurlijk niet. 

Twente zeker? 

Winnen 1 van de laatste 5 competitiewedstrijden... Piazon is weggezakt na de winterstop.
Ik zie Twente eigenlijk (ook) niet als titelkandidaat.
Ajax krijgt nu Groningen en PEC. Daarna Finnbogason, Johansson en Pelle. Wanneer je uit dat rijtje een punt of 11 pakt kan er weinig meer mis gaan.
Ik zie Twente eigenlijk (ook) niet als titelkandidaat.
Ajax krijgt nu Groningen en PEC. Daarna Finnbogason, Johansson en Pelle. Wanneer je uit dat rijtje een punt of 11 pakt kan er weinig meer mis gaan.
Ben benieuwd naar Twente vanavond. Heerenveen is een drama maar thuis kunnen ze misschien een puntje pakken.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax mag uit bij de kakkerlakken gelijkspelen en uit in Arnhem. De rest winnen en je bent kampioen. En dat moet ook kunnen.
IK GELOOF!!!!!!
Twente staat maar 1 punt achter. Lijkt me een grotere concurrent dan Vitesse
I think I lost my fucking headache