De nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe bondscaoch worden?

Louis van Gaal
12
33%
Ronald Koeman
5
14%
Frank Rijkaard
5
14%
Co Adriaanse
3
8%
Ruud Gullit
3
8%
Iemand anders, .....
8
22%

Totaal aantal stemmen: 36

jabu

Re: De nieuwe Bondscoach

Bericht door jabu » ma feb 03, 2014 8:11 pm

Pieters is toch die liability die denkt dat hij glaswacht is?

Iniesta

Bericht door Iniesta » ma feb 03, 2014 8:14 pm

Blind was tot een paar maand geleden toch echt wel de beste linksback van NL. Nu heb ik Pieters niet zien voetballen in Engeland, maar het zou me toch erg verbazen dat hij nu veel beter op die positie is dan Blind.
Kortom, een niet meer dan logisch dilemma voor van Gaal.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 03, 2014 10:14 pm

Wordt nog een hele kluif om een goede linksback in het NL-elftal te posteren. Urby of Indi denk ik dan.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 04, 2014 9:36 am

Peter schreef:Wordt nog een hele kluif om een goede linksback in het NL-elftal te posteren. Urby of Indi denk ik dan.
Dat zijn geen backs. Net zoals Blind geen back is. We weten allemaal hoe Blind vorig seizoen als 'back' rendeerde: Poulsen zakte in, Moisander schoof naar links en Blind had een vrije rol aan die kant...

Aanholt misschien? Had het lastig tegen Armenteros, die steeds z'n zwakke rechter opzocht. Maar goed, de bondscoach maakt hem in een paar dagen wel David Silva-proof. :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 9:36 am

InnerHarbour schreef:
Daley Blind <snip> Maar hij is ook nog steeds de beste linksback van Nederland. Met hem zal ik een keuze moeten maken.'
Die vent is echt gek hoor, die Blind kan er op linksback geen klote van, de beste, pfffffffffff, Pieters speelt welkelijks in de zwaarste competitie linksback en die mafketel wil eventueel Blind weer linksback maken. Nog 6 maanden en dan zijn we eindelijk van hem af. :blub.gif:
Want jij ziet Pieters iedere week spelen?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 04, 2014 12:25 pm

Nee ik zie niet Stoke elke week spelen, hoezo?
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 04, 2014 12:31 pm

Met de Vrij, Martins Indie en Blind als verdedigers tegen Brazilie, Ivoorkust en Japan kan je net zo goed niet gaan, blijf dan lekker thuis. Hou dan de eer aanjezelf.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 12:31 pm

Hoe weet je dan of hij goed genoeg is?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 04, 2014 12:33 pm

Ik zie hem vaak genoeg om te weten dat hij de beste linksback van Nederland is en ik heb die Blind zeker vaak genoeg gezien om te weten dat Blind nog moeite heeft om de vaste linksback van MVV te zijn.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 04, 2014 12:37 pm

:excited.gif: of :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 04, 2014 12:45 pm

Die Pieters daarentegen....toppertje! :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Iniesta

Bericht door Iniesta » di feb 04, 2014 9:47 pm

Veelllll beter dan Blind....

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 05, 2014 10:21 am

Louis van Gaal maakt Feyenoord binnen twee jaar kampioen

Er zijn mensen die hem haten. Niet alleen eencellige hooligans.
Sjoerd Mossou.

Vlak voordat ik donderdagmiddag het gangetje inliep richting de werkkamer van Louis van Gaal, kwam Kees Jansma me nog vlug even waarschuwen, enigszins bezorgd kijkend, want je bent de spindoctor van Oranje of je bent het niet.

Louis van Gaal was boos op me over een stukje van een tijdje terug, daar kwam het op neer. Dat ik het wist, fluisterde Kees.

Ik wist dat al. Het onheilspellende nieuws was me al via diverse wegen ter ore gekomen, want zo gaat dat wanneer Louis van Gaal boos is. Dan tracht zijn omgeving de schade alvast een beetje weg te masseren; uiteraard volledig tegen beter weten in.

In de anderhalf uur die volgde, greep de bondscoach twee momenten aan om te benadrukken dat hij erg boos op me was. Eén keer midden in het interview, ogenschijnlijk vanuit het niets, inhakend op een vraag.

De tweede keer gelijk na afloop, toen Louis met gezwinde spoed op weg was naar het toilet, maar half achteromkijkend nog even zijn wijsvinger hief, en mij toesprak op luide toon.

Of ik nóóit meer van dat soort nare stukjes wilde schrijven.

Er zijn mensen die Louis van Gaal haten. Het betreft niet slechts eencellige hooligans, óók mensen met redelijk respectabele banen, die ik in staat acht tot enige relativering. Die mensen vinden Louis van Gaal zo weerzinwekkend en onuitstaanbaar, dat ze bij elke beweging van Louis beginnen te rillen van afkeer.

Volgens die mensen heeft Louis dat allemaal over zichzelf afgeroepen.

Moet hij maar niet zo zelfingenomen zijn, en zo arrogant, en zo raar, en zo sociaal gehandicapt. Moet hij maar niet van die debiele dingen roepen.

Donderdagmiddag in Zeist zei Van Gaal dat hij het 'spuugzat' was om bondscoach te zijn. Ik moest daar om grinniken, want in de context begreep ik wat hij bedoelde te zeggen. Iets heel simpels namelijk: als bondscoach kan Louis van Gaal, de gedreven controlfreak die hij is, zijn ei niet kwijt.

Maar Louis zei het veel mooier en bloemrijker. Hij is het spuugzat.

Als hij het wil, kan Louis van Gaal straks trainer worden van Feyenoord. Martin van Geel zou dat graag willen - en de Vrienden van Feyenoord willen dat ook. Van Gaals vrouw Truus was vroeger altijd voor Feyenoord, dat biedt een sprankje hoop, maar niet heel veel meer dan dat.

De kans dat Louis het doet, is erg klein.

Er zijn veel redenen te bedenken om het niet te willen. Van Gaal zal niet alleen op scepsis stuiten in de Kuip, ook op woede en weerzin. Hij droomt van de Premier League, niet van nóg een keer Roda JC-uit. Louis is een Ajax-man en een Sparta-man bovendien; wat heeft zo iemand in de Kuip te zoeken?

Toch moet hij het juist wél doen. Voor ons voetbalvolgers uiteraard, omdat het hoe dan ook een meeslepend, onnavolgbaar avontuur wordt. Omdat Van Gaal niet alleen haat opwekt, ook verwondering en bewondering. Louis van Gaal prikkelt onze zintuigen. Hij houdt ons scherp en alert. Hij biedt ons ergernis en irritatie, maar ook hoop en nieuwe inzichten.

Louis van Gaal kent geen enkele twijfel over Louis van Gaal, zei hij donderdagmiddag. Zenuwen heeft hij nooit. Als hij ergens voor kiest, dan kiest hij voor zijn eigen ambitie, en niet voor de ambities of de dromen van een ander.

Naar mij gaat hij zeker niet luisteren, maar ik hoop dat Louis straks heel even, op het toilet desnoods, per ongeluk aan de Coolsingel denkt. Aan het balkon en wat hij daar roepen gaat, want binnen twee jaar maakt Van Gaal Feyenoord kampioen, dat lijkt me wel duidelijk.

Doe het vooral niet voor ons, Louis, of voor wie dan ook. Doe het voor jezelf.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 05, 2014 10:31 am

Binnen 2 jaar kampioen? Komt 010 in handen van een rijke Arabier of Rus?
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo feb 05, 2014 12:28 pm

Inderdaad, met deze spelersgroep wordt het lastig. Ook Van Gaal kan van Immers geen renpaard maken.
Mossou poneert een stelling die hij niet onderbouwt of kan onderbouwen. Van Gaal is een betere trainer dan Koe, maar hij moet wel iedereen meekrijgen. Anders eindigt hij net zo gemakkelijk als elfde.

Veel van die 'haat' is gespeeld. Journalisten zijn dol op Van Gaal, want hij zorgt voor reuring. Duizend keer liever Van Gaal dan laten we zeggen Rutten of Van Marwijk. Dat is ook de insteek van Mossou. Hij hóópt dat Van Gaal trainer van F. wordt. Niet voor F. of Van Gaal maar voor zichzelf. Van Gaal in de Kuip, dat levert stof op voor leuke stukjes. Reken er maar op dat de 'vrienden van de media' staan te juichen als hij het doet.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 19, 2014 12:37 pm

Volledige voorselectie Nederlands elftal voor de wedstrijd tegen Frankrijk:

Keepers: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (Fulham), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City), Jeroen Zoet (PSV).
Verdedigers: Daley Blind (Ajax), Jeffrey Bruma (PSV), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain).
Middenvelders: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Nigel de Jong (AC Milan), Siem de Jong (Ajax), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (Vitesse), Stijn Schaars (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma).
Aanvallers: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Luciano Narsingh (PSV), Quincy Promes (FC Twente), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München).
Ach, ach, ach allemaal centrumverdedigers die al grote problemen hebben om overeind the blijven in de Nederlandse competitie. Dan laat ik de naam Blind nog maar even buiten beschouwing die blijkbaar opnieuw als linksback geselecteerd is.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 19, 2014 1:22 pm

Wie had hij dan moeten oproepen?
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » wo feb 19, 2014 1:30 pm

InnerHarbour schreef:Ach, ach, ach allemaal centrumverdedigers die al grote problemen hebben om overeind the blijven in ...
... elftallen die niet door Van Gaal getraind worden.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 19, 2014 1:34 pm

6 spelers van PSV :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo feb 19, 2014 1:37 pm

Rishi schreef:Wie had hij dan moeten oproepen?
Virgil van Dijk, Gouweleeuw, Donk bijvoorbeeld?

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 19, 2014 2:17 pm

WP_LeGeNd schreef:
Want die spelen geweldig tegen topspitsen? Van Dijk speelt in Schotland. We hebben gezien dat Celtic geen fuck voorstelt... waarom zou je hem dan oproepen?
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo feb 19, 2014 2:23 pm

Rishi schreef:
WP_LeGeNd schreef:
Want die spelen geweldig tegen topspitsen? Van Dijk speelt in Schotland. We hebben gezien dat Celtic geen fuck voorstelt... waarom zou je hem dan oproepen?
ze zijn alledrie beter dan Bruma en Rekik!

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 19, 2014 2:28 pm

Gouweleeuw? Hahaha
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo feb 19, 2014 2:34 pm

Tis maar een voorselectie mensen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 19, 2014 5:36 pm

Douglas, van Dijk en als linksback Pieters, kerels ipv knulletjes.
YNWA

Plaats reactie