Moderator: mods
Speelt ook prima.WP_LeGeNd schreef:Ik wilde net zeggen dat Kolbein mij wel bevalt als linksbuiten... een stuk dreigender en balvaster dan Fischer!
Zuidema schreef:Ajax leidt dik verdiend na 2 cadeautjes, maar god wat is dit toch een potje armetierig voetbal, zeg.
Beetje jammer van z'n overige passes ja. Voor Ajax dan.LucaS schreef:Briljante pass van Blind. Beetje jammer van de rest.
Sigi doet het inderdaad geweldig als linkerspits.Ajaciedjuh schreef:Speelt ook prima.WP_LeGeNd schreef:Ik wilde net zeggen dat Kolbein mij wel bevalt als linksbuiten... een stuk dreigender en balvaster dan Fischer!
Ach, na een zeer zwak eerste kwartier speelt Blind weer uitstekend.wimpey schreef:Beetje jammer van z'n overige passes ja. Voor Ajax dan.LucaS schreef:Briljante pass van Blind. Beetje jammer van de rest.
Dat heb je met die kromme poten van hem. Maar goed, hebben we toch nog even kunnen lachen tijdens deze wedstrijd. Wat een kluns is het ook. Je zou je dood moeten schamen dat zo'n boer een Ajax-shirt draagt.wimpey schreef: My effin God, hoe krijgt Sig dat ding ernaast.![]()
Blind speelt zwak, inderdaad. Zo zie je maar weer dat je voorzichtig moet zijn met het uitroepen tot sterkhouder van een speler die jarenlang heeft gefaald.wimpey schreef: Beetje jammer van z'n overige passes ja. Voor Ajax dan.
LucaS schreef:Ach, na een zeer zwak eerste kwartier speelt Blind weer uitstekend.wimpey schreef:Beetje jammer van z'n overige passes ja. Voor Ajax dan.LucaS schreef:Briljante pass van Blind. Beetje jammer van de rest.