PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: PSV

Bericht door Marillion » vr nov 08, 2013 1:44 pm

Sanders had last van een te groot ego. Als eenmaal duidelijk is dat iets niet naar buiten mag komen gaan mensen graven om te kijken of er dan wellicht iets te vinden is. Laat zo'n forum gewoon lekker gaan. Komen ze toevallig met wat interessante punten dan pak je het dankbaar op. Zit er niets bij dan doe je er niets mee.

Nu heeft hij minimaal een aantal van die mensen tegen zich in het harnas gejaagd. En er komt altijd een moment waarop je dat terug krijgt. Niet slim.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr nov 08, 2013 11:59 pm

Toivonen hoeft niet meer te vrezen voor spelen in Jong PSV

Ola Toivonen heeft van PSV te horen gekregen dat zijn toekomst in de A-selectie niet afhankelijk is van het wel of niet verlengen van zijn contract. Dat meldt Mino Raiola, zaakwaarnemer van de Zweed.

'We hebben een goed gesprek gehad met PSV, waarin het dreigement - of hoe je het ook noemen wilt - van tafel is gehaald', aldus Raiola. 'PSV ziet in dat ze Toivonen moeten beoordelen op zijn sportieve waarde en niet of hij wel of niet openstaat om zijn contract te verlengen.'

PSV hoopt de verbintenis met Toivonen open te breken om te voorkomen dat de aanvallende middenvelder in de zomer van 2014 transfervrij de deur uitloopt. Eerder kreeg hij te horen dat hij mogelijk teruggezet zou worden naar Jong PSV, als een nieuw contract niet wordt ondertekend.

PSV liet deze week weten dat Toivonen zijn besluit vóór de play-offs van Zweden tegen Portugal om een WK-ticket, die op 15 en 19 november worden gespeeld, kenbaar moest maken. Maar daar is geen sprake van, meldt Raiola. 'De status op dit moment is dat we werken aan een oplossing. Die kan zijn bijtekenen of niet bijtekenen. Alleen bij een goede oplossing is er een basis voor een verdere samenwerking.'

'PSV heeft een voorstel gedaan en Ola heeft dat in beraad. En of hij nu een week, tien dagen of drie weken hierover nadenkt is van ondergeschikt belang. Wij voelen geen druk. Voor de interlandperiode valt er in ieder geval geen beslissing', besluit Raiola, die wil benadrukken dat de gesprekken met PSV in goede harmonie verlopen.

VI clubwatcher: Thijs Slegers
Laat Oom Mino maar schuiven. :smallgrin.gif:

jabu

Bericht door jabu » za nov 09, 2013 8:28 am

Die Toivonen heeft zijn lesje geleerd!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za nov 09, 2013 9:38 am

Ja, dat is wel duidelijk. :smallgrin.gif:

Heeft dus gewoon zijn zin gekregen. Lekker doorspelen bij het eerste elftal en straks transfervrij naar een nieuwe club. Hij zal best een keertje op de bank zitten maar met deze jonge groep is speeltijd gewoon gegarandeerd. Gelukkig hadden we al van Brands begrepen dat het wat hem betreft allemaal niet zo veel uitmaakt.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za nov 09, 2013 10:24 am

Ach, zolang Brands geen signalen krijgt dat Toivonen negatief tegenover bijtekenen staat is er toch geen probleem.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Le T.

Bericht door Le T. » za nov 09, 2013 1:08 pm

Het is dan ook belachelijk dat een werkgever een werknemer straft omdat die zijn contract wil uitdienen. Ik denk dat je het wel aan Raiola kunt overlaten om dat aan zo'n club uit te leggen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za nov 09, 2013 1:22 pm

Sterker nog, dat kun je ook aan een willekeurige voorbijganger vragen.
Nil volentibus arduum

Khraa

Bericht door Khraa » za nov 09, 2013 2:24 pm

Aan de andere kant is in het eerste spelen geen recht.

Ik mag zelf ook op andere locaties en bedrijfsonderdelen worden ingezet.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za nov 09, 2013 3:36 pm

Bronnen rond MR :smile-ajax.gif: meldden mij dat er helemaal niet is gesproken over contractverlenging maar dat kamp Ola slechts heeft beloofd om zich in te spannen voor een transfer tijdens de winterstop ipv te wachten op de zomer periode.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za nov 09, 2013 4:39 pm

Khraa schreef:Aan de andere kant is in het eerste spelen geen recht.

Ik mag zelf ook op andere locaties en bedrijfsonderdelen worden ingezet.
Klopt, ze kunnen er voor kiezen om hem niet op te stellen. Hij zal ook zeker nog wel een aantal keren op de bank zitten. Maar met deze groep gaat hij genoeg spelen. Cocu wil ook gewoon punten pakken. En Toivonen mag dan wel een vervelend ventje zijn. Hij is wel degelijk heel bruikbaar voor PSV.
Nil volentibus arduum

Le T.

Bericht door Le T. » za nov 09, 2013 6:19 pm

Khraa schreef:Aan de andere kant is in het eerste spelen geen recht.
Ik meen dat goed werkgeverschap en professionele ontplooiing dat wel is, en een speler dus wel recht zou hebben op een eerlijke kans om zo hoog mogelijk te spelen. Ik denk dat als PSV Toivonen terugzet naar het 2e omdat hij niet verlengt hij een goede kans maakt wanneer hij naar de rechter stapt om ontbinding te vragen, en dan kan hij alsnog in de winter transfervrij weg. PSV heeft immers geen recht op dat hij bijtekent, en PSV heeft op zich ook geen recht op een transfersom, ze hebben alleen maar recht op het uitdienen van zijn contract.

Baseman

Bericht door Baseman » zo nov 10, 2013 9:38 am

Zolang PSV Toivonen laat meetrainen met de 1e selectie , kunnen ze hem rustig wekelijks op de tribune zetten en/of met Jong PSV laten spelen.
Contractueel heeft hij namelijk alleen recht op meetrainen, er staat nergens dat hij moet spelen (laat staan dat dit in het 1e moet zijn).

Toivonen is dus kansloos bij een eventuele gang naar de rechter.
Al pakt PSV dit dermate slap aan, dat ik het niet meer zie gebeuren dat hij wordt teruggezet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo nov 10, 2013 10:48 am

Cocu is in deze zaak vooral pragmatisch. Hij kan de speler Toivonen gewoon prima gebruiken. Ik denk dat dit de voornaamste reden is waarom hij gewoon bij de selectie zit. Brands had 'm misschien wel bij Jong PSV willen laten maar Cocu wil gewoon iedere week het sterkst mogelijke elftal opstellen. In zijn ogen zit Toivonen daar regelmatig bij.

Hoe het gedrag van die jongen binnen de groep is kan ik niet inschatten. Dat zou ik wel mee laten spelen. Als hij zich gewoon professioneel opstelt zou ik hem laten spelen wanneer ik als coach zou denken dat het voor het elftal goed is. Is hij vervelend in de groep moet je overwegen om hem er wel naast te zetten.
Nil volentibus arduum

Le T.

Bericht door Le T. » zo nov 10, 2013 11:18 am

Baseman schreef:Zolang PSV Toivonen laat meetrainen met de 1e selectie , kunnen ze hem rustig wekelijks op de tribune zetten en/of met Jong PSV laten spelen.
Contractueel heeft hij namelijk alleen recht op meetrainen, er staat nergens dat hij moet spelen (laat staan dat dit in het 1e moet zijn).

Toivonen is dus kansloos bij een eventuele gang naar de rechter.
Al pakt PSV dit dermate slap aan, dat ik het niet meer zie gebeuren dat hij wordt teruggezet.
Dat lijkt mij wat kort door de bocht. Werkgevers kunnen in dit land niet al hun verplichtingen contractueel uitsluiten.

Baseman

Bericht door Baseman » zo nov 10, 2013 11:29 am

Dan heb je de laatste jaren niet opgelet bij vergelijkbare zaken...zolang een speler mee kan blijven trainen bij het 1e, heeft hij verder geen poot om op te staan. Zo simpel is het.
Marillion schreef:Cocu is in deze zaak vooral pragmatisch. Hij kan de speler Toivonen gewoon prima gebruiken. Ik denk dat dit de voornaamste reden is waarom hij gewoon bij de selectie zit. Brands had 'm misschien wel bij Jong PSV willen laten maar Cocu wil gewoon iedere week het sterkst mogelijke elftal opstellen. In zijn ogen zit Toivonen daar regelmatig bij.
Dit ben ik met je eens.
Maar PSV communiceert verschillende dingen en komt daardoor erg slap over, nogal dom.

Wouter

Bericht door Wouter » zo nov 10, 2013 11:48 am

wimpey schreef:
Zuidema schreef: Ik meende namelijk dat hij bij Az ook wat trammelant had gehad, maar ik kan daar niets van terug vinden via google.
Mwah, hij heeft nogal wat noten op zijn zang. AZ moest hem vorige winter maar naar psv laten gaan. Hij claimt ook alvast maar de 10, o.b.v. wat leuke momentjes. Gisteren dwong hij het op die plek (ook) niet af.

Die jongen had gewoon nog een jaar bij AZ moeten blijven, want hij was daar nog niet uitgeleerd. AZ is trouwens allesbehalve minder geworden na zijn vertrek. En psv heeft 8 M neergetikt voor een speler die tot dusver geen skippybal heeft geraakt.

Groot talent, momentenvoetballer, mediahype. Eriksen stond er als 18-jarige in het Ajax van FdB, Maher is 20 en nog zoekende. Verschil moet er wezen.
Vorig jaar schreef je zelf nog, in de topic over de mooiste club ter wereld:
Wat mij betreft haalt Ajax Maher. Zowel een directe versterking als iemand voor de middellange termijn. Je laat 'm voor 4,5 jaar tekenen en na 3,5 jaar vertrekt ie. Goed voor hem, goed voor Ajax. Ik vind Maher trouwens de enige speler in NL voor wie ik met een gerust hart een bedrag binnen Zeux' referentiekader zou uittrekken.
:smallgrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo nov 10, 2013 3:21 pm

Hoe speelt PSV, Baseman?

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo nov 10, 2013 3:59 pm

1-1!
15 mei 2011.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo nov 10, 2013 4:05 pm

Hup, NAC!

En 2-1. Yesssss! :headbang.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 10, 2013 4:23 pm

En? Is het al afgelopen?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 10, 2013 4:24 pm

Jöhnk schreef:En? Is het al afgelopen?
Nog ruim 1 minuut.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo nov 10, 2013 4:25 pm

Afgelopen. :smallgrin.gif: :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 10, 2013 4:26 pm

Dit moet de allerslechtste seizoenstart ooit zijn van PSV. Heeft iemand hier een verklaring voor, want aan het begin van het seizoen leek alles koek&ei. Baseman wellicht? :confused.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo nov 10, 2013 4:29 pm

Wouter schreef: Vorig jaar schreef je zelf nog, in de topic over de mooiste club ter wereld:
Dat heb ik niet in een Ajax-topic gepost. :hypocrite.gif:

Maher heeft een enorme technische bagage. Nu mentaal en fysiek nog. Een paar momentjes maken geen moderne middenvelder.

psv verliest weer een uitwedstrijd. Kan nog wat worden gezien de traditionele voorjaarsdip, als ze Kees Kwakman al niet in toon kunnen houden. :biggthumpup.gif:

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo nov 10, 2013 4:31 pm

Utrecht - uit, Feyenoord - uit, Ajax - uit, Vitesse - uit, Heerenveen - uit onder andere nog voor de boeg. Succes daar in Eindhoven.
15 mei 2011.

Plaats reactie