Jij verkeert nog in de waan van drie maanden geleden.Le T. schreef:Geen idee, ik volg die man niet, maar kennelijk is de waan van de laatste 10 wedstrijden leidend.

Maher zou in Engeland overlopen worden.
Moderator: mods
Tikje vergezocht is het inderdaad wel.Baseman schreef:Geen idee waar jij last van hebt, maar dit is echt zo'n ontzettende onzin...
Volgens mij heeft Cillessen de meeste balcontacten gehad.Arthur schreef:Yeah, rightGangstaRiB schreef:Ajax werd door Celtic op de eigen 16 teruggedrongen.
Ook al zou dat waar zijn, wat ik betwijfel, is dat compleet wat anders dan dat Ajax door Celtic op de eigen 16 werd teruggedrongen. Haha.GangstaRiB schreef:Volgens mij heeft Cillessen de meeste balcontacten gehad.Arthur schreef:Yeah, rightGangstaRiB schreef:Ajax werd door Celtic op de eigen 16 teruggedrongen.
Ik zeg niet dat ze constant werden teruggedrongen, maar in fases zeker. Hetzelfde gebeurde met PSV. Nederlandse clubs kunnen gewoon amper fatsoenlijk onder de druk uitvoetballen. Spelers maken constant de verkeerde keuzes en draaien vaak de verkeerde kant op.Mr. Ajax schreef:Ook al zou dat waar zijn, wat ik betwijfel, is dat compleet wat anders dan dat Ajax door Celtic op de eigen 16 werd teruggedrongen. Haha.GangstaRiB schreef:Volgens mij heeft Cillessen de meeste balcontacten gehad.Arthur schreef:
Yeah, right
Klopt ja, Ajax moest ook heel vaak terug naar de keeper als ze om de zestien van Celtic stonden maar geen idee hadden hoe het verder moest.Mr. Ajax schreef:Ook al zou dat waar zijn, wat ik betwijfel, is dat compleet wat anders dan dat Ajax door Celtic op de eigen 16 werd teruggedrongen. Haha.
Maak je niet ongerust PEC komt er niet overheen.Demosthenes schreef:PSV ook al niet, PEC weer bovenaan of toch Feyenoord, dat met de slechtste start ooit begon: drie keer verlies en na vanmiddag gewoon koploper kan zijn!
Tja, we staan gedeeld bovenaan, maar wat het met topvoetbal te maken heeft, ontgaat mij.InnerHarbour schreef:Maak je niet ongerust PEC komt er niet overheen.Demosthenes schreef:PSV ook al niet, PEC weer bovenaan of toch Feyenoord, dat met de slechtste start ooit begon: drie keer verlies en na vanmiddag gewoon koploper kan zijn!