Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Dubbel » di sep 17, 2013 2:38 pm

Rishi schreef:Bojan en Cuenca komen er wel. Geef ze ff.

Ronald en Frank zijn lyrisch over Bojan op de training. Nu nog in de wedstrijden.
Voorlopig doet Bojan het bij ons beter dan bijvoorbeeld Djuricic (die ook een optie was) bij Benfica.

Lionel

Bericht door Lionel » di sep 17, 2013 3:03 pm

Die wordt rustig gebracht.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di sep 17, 2013 3:15 pm

Dubbel schreef:

Ronald en Frank zijn lyrisch over Bojan op de training. Nu nog in de wedstrijden.
Voorlopig doet Bojan het bij ons beter dan bijvoorbeeld Djuricic (die ook een optie was) bij Benfica.
Bojan gaat van een topcompetitie (Zo mag je Italië toch noemen) naar de eredivisie (We zullen die maar geen Mickey Mouse noemen, minni mouse had je toch ook?), terwijl Djuricic juist de omgekeerde weg bewandelt, lijkt mij nogal een verschil.

Frank en Ronald kunnen moeilijk zeggen dat hij "er geen hout van kan".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 17, 2013 3:40 pm

Rishi schreef: Ronald en Frank zijn lyrisch over Bojan op de training. Nu nog in de wedstrijden.
Wereldkampioen van het trainingsveld. Daar hebben we wat aan. :excited.gif:

Bojan heeft nog niéts laten zien, behalve een schrijnend gebrek aan inzicht en effectiviteit. Bevestigt enkel waarom hij overal is geflopt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di sep 17, 2013 4:23 pm

Misschien scoort hij daar wel met scherpe oneliners. Daar merken wij als toeschouwers natuurlijk niets van maar op een trainingsveld kan dat best leuk zijn. Zo'n speler moet je wel in de groep hebben.

Die terugkerende verhalen over Cuenca. Wat moeten we daar nu mee? Krijg je straks weer iemand die al tijden geen wedstrijd heeft gespeeld. Dat schiet toch niet op? Ik wil gewoon een wedstrijdfitte buitenspeler zien die een actie in huis heeft, een goede voorzet kan geven en weet wat hij positioneel moet doen. Nu ben ik de beroerdste niet dus met twee tot drie van deze kwaliteiten kan ik leven. Maar helemaal niet één is wat mager.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di sep 17, 2013 6:05 pm

Ik ga ervan uit dat hij zijn wedstrijden gaat meepikken in Barca B de komende maanden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di sep 17, 2013 6:20 pm

Ajaciedjuh schreef:Ik ga ervan uit dat hij zijn wedstrijden gaat meepikken in Barca B de komende maanden.
Komt hij dan al voor de winterstop? :ajaxscarf.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 17, 2013 6:30 pm

http://www.transfermarkt.de/de/sam-lars ... 59668.html

Volgens VZ een speler waarmee Ajax en Celtic bezig waren. Maar IFK had nog geen interesse in een verkoop...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di sep 17, 2013 10:41 pm

Demosthenes schreef:
Dubbel schreef:

Bojan gaat van een topcompetitie (Zo mag je Italië toch noemen) naar de eredivisie (We zullen die maar geen Mickey Mouse noemen, minni mouse had je toch ook?), terwijl Djuricic juist de omgekeerde weg bewandelt, lijkt mij nogal een verschil.

Frank en Ronald kunnen moeilijk zeggen dat hij "er geen hout van kan".
Portugal is natuurlijk geen topcompetitie. Italie is dat van oudsher wel. Djuricic scoorde tegen het kleine Anderlecht. Verwacht van Bojan dus een halve goal tegen topclub Barcelona.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo sep 18, 2013 5:48 am

Die ronde we dan naar boven af. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo sep 18, 2013 7:08 am

Ajaciedjuh schreef:Die ronde we dan naar boven af. :smile-ajax.gif:
en hij is beter, lees ik, dus twee doelpunten.

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 30, 2013 10:16 pm

Ajax loert op een huur van De Bruyne in de winterstop. Voetbalzone.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 01, 2013 6:51 am

Topper! Onhaalbaar, neem ik aan. Waarom zou Chelsea een concurrent van Vitesse versterken?

Toppie

Bericht door Toppie » di okt 01, 2013 7:18 am

Ajax wil De Bruyne in winterstop tijdelijk overnemen van Chelsea.

Ajax zou volgens Sports Direct News Kevin De Bruyne van Chelsea willen huren. De Amsterdammers zouden de jonge Belg in de winterstop tijdelijk willen overnemen. De Bruyne komt bij de Engelsen nauwelijks aan spelen toe. Hij zou van José Mourinho zelfs met het beloftenelftal mee moeten trainen, aldus het Engelse medium.

"Bij Chelsea heeft Kevin veel meer concurrentie dan bij Werder Bremen. Hij moet dat beseffen. Je moet elke wedstrijd en elke minuut vechten voor je plaats. De volgende keer dat hij speelt, en dat zal zeker gebeuren, moet hij daaraan denken", liet Mourinho onlangs nog optekenen.

Afgelopen zomer probeerde Ajax nog Marco van Ginkel op huurbasis over te nemen van Chelsea. De Amsterdammers zouden hun aandacht nu dus hebben gevestigd op De Bruyne. Een verhuur aan Ajax zou ook voor de jonge Belg een oplossing kunnen zijn

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di okt 01, 2013 7:41 am

Zou Barcelona niemand meer hebben?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di okt 01, 2013 8:04 am

Ik kan het me niet voorstellen. Het zou top zijn, maar als hij naar Nederland komt gaat hij naar het filiaal: Vitesse.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di okt 01, 2013 8:23 am

Lijkt me flauwekul. Die jongen vindt zo emplooi in de top van de Bundesliga.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 01, 2013 9:23 am

Half jaartje speeltijd geven aan een talent van Chelsea? Nee, dank je. Een speler voor één seizoen huren is al een noodoplossing. Voor een half seizoen iemand huren en de plaats laten innemen van je eigen spelers zou idioot zijn. Ik geloof er ook niets van dat Ajax dit op het moment serieus overweegt. Dat zou hooguit het geval zijn als bijvoorbeeld een speler als De Jong lang geblesseerd zou zijn en we dat niet zouden kunnen opvangen.
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » di okt 01, 2013 12:39 pm

Nog niet zo lang geleden werd Feyenoord finaal afgeschoten omdat ze gehuurde speler hadden.Kun je geen elftal op bouwen enz.

Wat is er toch met sommige forummers gebeurd ?.
Blij met de punten ...

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di okt 01, 2013 1:02 pm

Yopi schreef:Lijkt me flauwekul. Die jongen vindt zo emplooi in de top van de Bundesliga.
Zie het bericht hieronder.
Kevin speelde gedurende het seizoen 2012-2013 voor het Duitse Werder Bremen. Als snel groeide hij ook hier uit tot een onmisbare schakel en speelde hij het grootste deel van de wedstrijden. Enkel op het einde van het seizoen moest hij enkele wedstrijden missen vanwege zijn blessure. Toch belette hem dit niet om in de laatste wedstrijden nog een paar keer te scoren en zo Werder te behoeden van degradatie. Met in totaal 10 doelpunten en enkele assists komen er weer grote ploegen aankloppen voor De Bruyne.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kevin_De_B ... der_Bremen

Volgens mij was wilde Borussia Dortmund hem hebben, afgelopen zomer.

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 15, 2013 12:15 pm

'De Boer wil Sneijder terughalen naar Ajax'

Het is niet ondenkbaar dat Wesley Sneijder in de toekomst terugkeert in de Amsterdam ArenA. De middenvelder begon zijn carrière bij Ajax en trainer Frank de Boer wil de Nederlands international graag terughalen naar Nederland.

Het Turkse medium Milliyet bracht het nieuws met betrekking tot een terugkeer naar buiten. De Boer zou al gesprekken hebben gevoerd met Sneijder om het te hebben over een eventuele rentree op de Nederlandse velden. De oefenmeester zou de speler in de winterse transferperiode al naar Ajax willen halen.

Momenteel staat Sneijder onder contract bij Galatasaray. De in Utrecht geboren speler ondertekende daar begin 2013 een contract tot de zomer van 2016. Of de 29-jarige speler een winters vertrek naar de huidige landskampioen van Nederland ziet zitten, is niet naar buiten gebracht.
'Zwolle-sterkhouder Klich speelt zich in de kijker bij PSV en Ajax

Mateusz Klich speelt nog geen jaar voor PEC Zwolle, maar hij kan al rekenen op belangstelling van PSV en Ajax. Dat onthulde VfL Wolfsburg-coach Dieter Hekking tegenover het Poolse sportowefakty.pl. Met Zwolle is de Poolse middenvelder boven verwachting goed aan het seizoen begonnen.

Klich werd afgelopen seizoen tijdens de tweede seizoenshelft door Zwolle gehuurd van Wolfsburg. In de zomer verdiende hij een definitieve overstap naar de Hanzestad na zijn indrukwekkende entree. Hekking onthult dat hij niet verbaasd is over de goede vorm van de Pool.

"Mateusz profileert zich uitstekend in Zwolle en profiteert van de kans die hem geboden is. Hij is in grootse vorm en is een vaste waarde geworden in de Poolse selectie. Zijn vertrek naar Nederland heeft zich uitbetaald', zegt Hekking tegen de sportwebsite.

"Dat blijkt ook wel uit de interesse van Ajax en PSV", vervolgt de oefenmeester van de Duitse middenmoter. "Klich heeft met zijn vertrek het ongelijk van ons bewezen. Een vertrek bij Wolfsburg is dus niet altijd een slechte stap."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 15, 2013 6:41 pm

Sneijder geloof ik niets van. Heeft daar een veel te dik salaris én de Nederlandse competitie zou voor hem geen vooruitgang zijn. Als hij daar zou vertrekken gaat hij eerder richting een (kleinere) club in Engeland of Italië. Ik zou er eerlijk gezegd ook niet op zitten te wachten. Terughalen is bijna altijd een slecht idee.

Die Pool ken ik niet. Is die jongen opgevallen bij AT'ers?
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di okt 15, 2013 7:31 pm

Het is een sterkhouder! Meest belachelijke voetbalterm van de laatste jaren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Rooie

Bericht door Rooie » ma nov 11, 2013 10:16 am

De Kroatische pers meldt dat we concreet zijn voor de spits van Hajduk Split

http://www.vecernji.hr/nogomet/kouassi- ... ura-902102

Google Translate
Kouassi make this winter could in Ajax for three million euros

For Hajduk and Kouassija excellent knowledge to the delegates of the young Ajax attacker seen in action just a duel against Istria

Kouassi make this winter could in Ajax for three million euros
Photo : 'Ivo Cagalj / PIXSELL '
kolumneAUTOR :
Ozren Maršić
Three months ago, we wrote about the interest of the Dutch Ajax for Hajduk attacker Jean Kouassija . In early August was leaked to follow Ajax and Twente . Then he even denied interest in Ajax , and it is said that there is no supply , although this one is not written , it is mentioned interest spears .

Ajax is topical again , representatives of the famous club from Amsterdam were Poljudu the match Hajduk and Istria. In their focus was again Kouassi , who is now 19 years and it is likely that the transfer could do this winter. Were conducted and preliminary discussions with representatives of Hajduk outside circles speculate that the value of the transfer was between three and five million euros.

Of course , this depends on the height adds to the player's annual salary or not. When you look at Ajax transfers in recent years, then it is much more likely that the amount of compensation to be closer to three million. There are not many players that Ajax is given over three million euros , only a few times reached into the cash register and taking the higher money transfers.

One of them is the Icelandic striker Kolbeinn Sigthorsson who will soon be against the Croatian on his way to Brazil , and is currently the top scorer for the team of Frank de Boer . Ajax for him two years ago, AZ Alkmaar paid four million euros in damages . Anyway, this is a club that has always been known for its top sales , almost every season uprihoduju more than you spend .

For Hajduk and Kouassija excellent knowledge to the delegates of the young Ajax attacker seen in action just a duel against Istria. Kouassi was brilliant , scoring a goal , assisted Pasalic . Not to mention how many whites would mean the transfer. A resulting Hajduk going great, but the situation in hand and still is " the shoes thumb sticking in your pocket gloom government."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma nov 11, 2013 10:20 am

Als ik op Wiki kijk, is hij slechts 1,74cm groot (klein dus). Daar staat ook bij dat het een spits/winger is. Buitenspeler!?

Plaats reactie