Ajax - Go Ahead Eagles 28-09-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - Go Ahead Eagles 28-09-2013
Fischer is mijn MOTM. Tomeloze energie. Die Goal mag ie tegen Milan maken.
- Ajaciedjuh
Poulsen is uiteindelijk mij. MTOM.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Stom om die bal te schieten. Fischer kan zo alles kapot maken.
Belachelijk dat er weer geen blessuretijd is.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En dan ook geen tijd bijtellen. Wellicht heeft deze man niet meegekregen dat je 1 doelpunt tekort kan komen om kampioen te worden. Wij wel.Ajaciedjuh schreef:Dat is een pingel schijts, ook bij 6-0.
I think I lost my fucking headache
Vind ik ook. Die jongen heeft keihard gewerkt. Kwestie van tijd voordat die 1e gaat vallen. Ook de enige aanvaller met dreiging in de selectie. Poulsen had veel balverlies in de 1e helft, maar in de 2e helft ging hij als de brandweer. Kanonnen. Hij zat zelfs fortechecken tot bij het strafschopgebied van Go Ahead. Haha. De Sa had een goede voorzet en een goal, maar had voor de rest toch weinig dreiging. Vraag me af of hij echt beter is dan Lukoki. Maar goed, hij hield in ieder geval het veld goed breed. Voor de rest een zeer gretige invalbeurt van Klaassen. Hopen dat ie weer op zijn oude niveau komt. Duarte ben ik nog niet kapot van. Te traag, te veel tijd nodig. Het lijkt wel of hij bij ieder duel aan iemands shirt moet hangen. Maar goed. Hij werkte wel hard. Vond V.Rhijn ook goed. Eindelijk eens voorzetten die aankwamen.wimpey schreef:Fischer is mijn MOTM. Tomeloze energie. Die Goal mag ie tegen Milan maken.
- Ajaciedjuh
Yep
Beide backs speelde een prima wedstrijd.
Kan FdB of Stam Denswil niet leren om niet telkens postbode te spelen.
Ook positief: Siem weer 90min.
Fischer duidelijk op de weg terug.

Kan FdB of Stam Denswil niet leren om niet telkens postbode te spelen.

Ook positief: Siem weer 90min.

Wat spreekt die Fischer achterlijk goed Nederlands. Gast moet wel een talenknobbel hebben. 

Inderdaad. In de opbouw valt er nog veel winst te halen voor Denswil. Hij moet veel meer durven. En in de lucht is hij ook kwetsbaar. Hij wint bijna geen kopduel. Sterker nog: in de meeste gevallen komt hij niet eens de lucht in en zit alleen maar met zijn armen te duwen.Ajaciedjuh schreef:YepBeide backs speelde een prima wedstrijd.
Kan FdB of Stam Denswil niet leren om niet telkens postbode te spelen.![]()
Ook positief: Siem weer 90min.![]()
Veel te slim om te voetballen?wimpey schreef:Wat spreekt die Fischer achterlijk goed Nederlands. Gast moet wel een talenknobbel hebben.

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Toch leuk voor Sightorsson dat er af en toe weer een bal voor de goal komt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die goal bij de eerste paal was vooral lekker vond je ook niet?Duke schreef:Toch leuk voor Sightorsson dat er af en toe weer een bal voor de goal komt.
- Ajaciedjuh
Is de beste spits die we hebben, mits er voorzetten komen.Duke schreef:Toch leuk voor Sightorsson dat er af en toe weer een bal voor de goal komt.
Dus jij opteert voor De Sa in de basis tegen AC Milan?
Inderdaad, dat hosanna geroep na de wedstrijd komt een beetje genant over ...
Blij met de punten ...
Tja... Ook hier zijn kinderhanden snel gevuld.... Is overal hetzelfde....
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- InnerHarbour
Prima overwinning van Ajax in lastige tijden.
Cillessen goed de nul gehouden!

YNWA
- Ajaciedjuh
Een sterke indruk vond ik hem niet maken. Zeker niet op hoge ballen (met zijn 6cm extraInnerHarbour schreef:Prima overwinning van Ajax in lastige tijden.

-
Kan me geen Ajaxkeeper herinneren, ook niet in de B1/A1, die wel goed was op hoge ballen (Van der Sar?). Het is misschien wel een moeilijk onderdeel en ik vraag me af in hoeverre andere keepers daar beter of slechter in zijn, ik zie daarvoor te weinig buitenlands voetbal. Ajaxverdedigers zouden ook vaker kunnen proberen te voorkomen dat er een hoge bal voor komt.Ajaciedjuh schreef:Een sterke indruk vond ik hem niet maken. Zeker niet op hoge ballen (met zijn 6cm extraInnerHarbour schreef:Prima overwinning van Ajax in lastige tijden.
Cillessen goed de nul gehouden!).
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nee, dat is dus het probleem dat ik ook met Jasper Cillessen heb. Met zijn fysiek heeft hij een klein streepje voor op Vermeer, maar hij is kwalitatief 2 klassen minder en zo mogelijk nog onzekerder. Een dooie druif zonder uitstraling die na een opmerking van een supporter in Noordwijk meteen een bal doorliet.Ajaciedjuh schreef:Een sterke indruk vond ik hem niet maken. Zeker niet op hoge ballen (met zijn 6cm extraInnerHarbour schreef:Cillessen goed de nul gehouden!).
In het belang van Ajax hoop ik natuurlijk dat hij dinsdag tegen Milan de sterren van de hemel zal keepen, maar ik vrees gewoon dat hij lang niet aan het niveau kan tippen dat Vermeer structureel heeft laten zien tegen Dortmund, Manchester United, Manchester City en Olympique Lyon...

- InnerHarbour
Hij stompte die voorzet inderdaad niet ver genoeg weg waardoor de bal van de lijn gehaald moest worden. Die Pygmee die we eerst hadden was bibberend op de doellijn blijven staan.Ajaciedjuh schreef:Een sterke indruk vond ik hem niet maken. Zeker niet op hoge ballen (met zijn 6cm extraInnerHarbour schreef:Prima overwinning van Ajax in lastige tijden.
Cillessen goed de nul gehouden!).
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Waarom werd Siggi nou weer zo snel gewisseld? Als ie was blijven staan had ie er toch nog minimaal bij geprikt wat lekker was geweest voor zijn zelfvertrouwen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Tja, als je zo hebt lopen blazen over Vermeer, moet je natuurlijk Cillessen bewieroken waar je maar kan. 

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Zo kan je inderdaad geen kampioenschap nog laten beslissen op doelsaldo als KNVB zijnde als scheidsrechters een loopje nemen met de speeltijd.Ajaciedjuh schreef:Stom om die bal te schieten. Fischer kan zo alles kapot maken.
Werd er trouwens wel tijd bijgetrokken vorige week in Eindhoven?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!