Pa kan zich beter druk maken over zijn andere zoon, die tegen een marktconform salaris aan het verpieteren is bij Borussia MG.
Moderator: mods
Het is niet gezegd dat hij het over Siem heeft.Yopi schreef:Marktconform? Wil dat zeggen dat ze Siem een 'Engels' salaris moeten geven?
Pa kan zich beter druk maken over zijn andere zoon, die tegen een marktconform salaris aan het verpieteren is bij Borussia MG.
Weet hij meer? Weet hij dat Ajax iemand van 22 jaar wilde halen, maar te weinig salaris bood?Ajaciedjuh schreef:Vader Siem laat weer van zich horen.
@GeorgedeJong28: #Ajax :versterkingen te duur, eigen toppers rond 22 niet marktconform betalen. Resultaat Cruyff tevreden aandeelhouders, sportief failliet
Behartigd hij ook de zaken van Siem!? Dan hebben we een probleem.
Dit gaat niet over een aankoop, want er staat eigen toppers rond de 22.Demosthenes schreef:Weet hij meer? Weet hij dat Ajax iemand van 22 jaar wilde halen, maar te weinig salaris bood?Ajaciedjuh schreef:Vader Siem laat weer van zich horen.
@GeorgedeJong28: #Ajax :versterkingen te duur, eigen toppers rond 22 niet marktconform betalen. Resultaat Cruyff tevreden aandeelhouders, sportief failliet
Behartigd hij ook de zaken van Siem!? Dan hebben we een probleem.
Gezien van die eigen toppers, zal Ajax toppers van 22 van buiten wel goed betalen?Yopi schreef:@Demo: hij heeft het over 'eigen toppers'.
Ajax wilde alsnog een vleugelspits halen, dus dat verhaal over De Sa lijkt me onzin.
Pcs, dat is van alle tijden. Seedorf, Davids e.c. verlieten in de mid-nineties een Europese topclub. In sportief opzicht. In financieel opzicht natuurlijk niet.Yopi schreef:Eriksen was toch wel vertrokken, hoger salaris of niet. Net zoals Sneijder, Suarez, Stekelenburg en Huntelaar zijn vertrokken.
Meleg en bazoer gaat het eerste halen, ben ik van overtuigd.wimpey schreef:+1. Dan geef je gewoon aan dat je je zaken niet op orde hebt.El Clavo schreef:Ik vond de interesse in Elia echt een aanfluiting.
Ik begrijp gezien de aanwezigheid van Lobotka, Meleg, Andersen, Serero e.c. wel waarom ze Maher hebben laten lopen. Hoewel Maher natuurlijk een groot talent is...
DE JONG SR: ’AJAX SPORTIEF FAILLIET’
Van onze Telesportredactie
DOETINCHEM – Sportbestuurder en voormalig volleyballer George de Jong, vader van Ajax-voetballer Siem de Jong en Borussia Mönchengladbach-speler Luuk de Jong, besefte niet wat hij losmaakte toen hij gistermiddag een kritische tweet over het beleid van Ajax de wereld instuurde. De opmerkingen „eigen toppers rond 22 niet marktconform betalen” en „sportief failliet” genereerden veel aandacht, wat De Jong totaal overviel.
„Ik heb als sportbestuurder en als liefhebber van Ajax alleen mijn mening gegeven over het beleid van de club en aangegeven dat ik daar bezorgd over ben. Ik had nooit gedacht dat dit zoveel teweeg zou brengen en ik wil benadrukken dat Siem hier compleet buiten staat. Ik heb volledig op persoonlijke titel gesproken.”
De Jong is onder meer commissaris bij De Graafschap en werkte eerder als directeur van de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie. „Ik heb me afgevraagd waar het met Ajax naar toe moet als de eigen talentvolle jongens weglopen, omdat je geen hoge salarissen betaalt en je niet in staat bent kwalitatief goede vervangers te kopen. Naar mijn mening wordt het team zo steeds minder en kun je zo nooit de volgende stap zetten. Dat is wat ik aan heb willen geven en verder niks. Siem heeft er helemaal niks mee te maken. Hij is happy bij Ajax en heeft er zelf voor gekozen om te blijven. Als hij niet tevreden was, was hij wel weggegaan”, aldus De Jong, die een uurtje na zijn eerste ontboezeming opnieuw via Twitter een bericht de wereld instuurde. „Weer wat geleerd vandaag. De kracht van sociale media is groter dan je denkt.”
DE JONG SR: ’AJAX SPORTIEF FAILLIET’
Van onze Telesportredactie
DOETINCHEM – Sportbestuurder en voormalig volleyballer George de Jong, vader van Ajax-voetballer Siem de Jong en Borussia Mönchengladbach-speler Luuk de Jong, besefte niet wat hij losmaakte toen hij gistermiddag een kritische tweet over het beleid van Ajax de wereld instuurde. De opmerkingen „eigen toppers rond 22 niet marktconform betalen” en „sportief failliet” genereerden veel aandacht, wat De Jong totaal overviel.
„Ik heb als sportbestuurder en als liefhebber van Ajax alleen mijn mening gegeven over het beleid van de club en aangegeven dat ik daar bezorgd over ben. Ik had nooit gedacht dat dit zoveel teweeg zou brengen en ik wil benadrukken dat Siem hier compleet buiten staat. Ik heb volledig op persoonlijke titel gesproken.”
De Jong is onder meer commissaris bij De Graafschap en werkte eerder als directeur van de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie. „Ik heb me afgevraagd waar het met Ajax naar toe moet als de eigen talentvolle jongens weglopen, omdat je geen hoge salarissen betaalt en je niet in staat bent kwalitatief goede vervangers te kopen. Naar mijn mening wordt het team zo steeds minder en kun je zo nooit de volgende stap zetten. Dat is wat ik aan heb willen geven en verder niks. Siem heeft er helemaal niks mee te maken. Hij is happy bij Ajax en heeft er zelf voor gekozen om te blijven. Als hij niet tevreden was, was hij wel weggegaan”, aldus De Jong, die een uurtje na zijn eerste ontboezeming opnieuw via Twitter een bericht de wereld instuurde. „Weer wat geleerd vandaag. De kracht van sociale media is groter dan je denkt.”
Tsja.... waarom zou voetbal eigenlijk een uitzonderingspositie moeten krijgen? Hoever moet je meegaan in de ratrace met obscure investeringsmaatschappijen en kinderhandel? Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan de poenerige voetbalwereld.Yopi schreef:Vandaag in de VI een artikel over de nieuwe flexwet, die een bom zou leggen onder het Nederlandse transfersysteem. Ten gevolge van die wet zouden alle Nederlandse werknemers, ook voetballers, na twee jaar dienstverband recht hebben op een vast contract. Wat de facto zou inhouden dat onze toppertjes dan transfervrij zouden zijn. KNVB, FBO en ook de spelersvakbonden zijn in alle staten.