HelemaalLucaS schreef:Je zou bijna hopen dat ze Cuenca weer een jaartje huren. Bijna.

Moderator: mods
HelemaalLucaS schreef:Je zou bijna hopen dat ze Cuenca weer een jaartje huren. Bijna.
Niveautje Marcelo-De Rijck wat we achterin laten zien.wimpey schreef:Ik kan een lach eerlijk gezegd niet onderdrukken. Die 2-2, 2 balcontacten en hij ligt erin. De een is nog hemeltergend zwakker in defensief opzicht dan de ander.
Ja, Boilesen.Die moet veel meer druk zetten op die man.Staat er verdomme een meter vanaf ... En dan steek ie niet eens zijn voet uit.Peter schreef:Boilesen?
Je haalt de woorden uit....Marillion schreef:Niveautje Marcelo-De Rijck wat we achterin laten zien.wimpey schreef:Ik kan een lach eerlijk gezegd niet onderdrukken. Die 2-2, 2 balcontacten en hij ligt erin. De een is nog hemeltergend zwakker in defensief opzicht dan de ander.
Ik zat idd te denken aan psv vorig sezoen. Ze staan erbij en kijken er naar. Ik kwam er bij 0-2 in. Wou dat ik in de biergarten gebleven was!Marillion schreef: Niveautje Marcelo-De Rijck wat we achterin laten zien.
Terecht..Ajaciedjuh schreef:Serero voor Schöne dus (ipv Poulsen).
Hij mag in ieder geval wel eens gewisseld worden. Zet daar Ligeon maar neer.wimpey schreef:Die Bojan kan er echt geen zak van.
Wat dacht je van Jong Ajax? Kreng loopt enkel in de weg of ligt op de grond.Ajaciedjuh schreef:Hij mag in ieder geval wel eens gewisseld worden. Zet daar Ligeon maar neer.wimpey schreef:Die Bojan kan er echt geen zak van.