Hopen dat het kwartje bij een ieder gevallen is. Wanneer Ajax concentratiefouten als tegen RJC, AZ (2*) en een slap begin als tegen de roaches nu eens achterwege laat, dan speel je (eindelijk) een goede pot en pak je de punten.
Moderator: mods
Flinke verzwakking t.a.v. een invalbeurt.Mr. Ajax schreef:Andersen blijft ziek thuis volgens VI. Sana vervangt hem in de wedstrijdselectie.
Ajaciedjuh schreef:Flinke verzwakking t.a.v. een invalbeurt.Mr. Ajax schreef:Andersen blijft ziek thuis volgens VI. Sana vervangt hem in de wedstrijdselectie.
Yep, veeeeeeeel meer talent.Demosthenes schreef:Is Andersen zoveel beter dan Sana? ik hoop 't wel, want van Sana ben ik niet zo onder de indruk, maar hoe goed is die Andersen als hij in de competitie in ruim één jaar tot één invalbeurt komt en die ene invalbeurt is ook al weer lang geleden.
Thijs schreef:Ik word altijd een beetje verdrietig als je dan hoort dat ze niet ‘alert’ zijn en dat ‘zo’n achterstand dan wel goed is’.
Stel je voor dat ik voor een salaris van 700.000 euro per jaar elke week een mega-belangrijke vergadering heb. Eentje van anderhalf uur, waarbij het echt om gigantische belangen gaat. De vergadering is 15 minuten bezig en iemand vraagt iets aan me…En ik zeg dan: huh? Wat? Sorry, waar ging dit over…zat niet op te letten..
Kom op zeg! Je traint de hele fucking week voor die wedstrijd, je hoeft maar anderhalf uur + blessuretijd te knallen dus als er EEN MOMENT IS IN DIE WEEK WAARIN JE VERDOMME ALERT MOET ZIJN…Dan is het tijdens die wedstrijd! Dat ze lekker een beetje niet-alert gaan zitten zijn op maandagavond of dinsdagochtend, prima. Maar niet, ik herhaal, NIET…tijdens de wedstrijd.
En dan vind ik het nog niet eens een grote ramp als ze na een 4-0 tegen Go Ahead het laatste half uur wat minder alert gaan lopen doen. Ik ben de kwaadste niet. Maar in de eerste tien minuten tijdens Ajax-Feyenoord. Ja, wel verdomme.
Zitten twee internationals op.Ajaciedjuh schreef:Vermeer, vRhijn, Alderweireld, Moisander, Boilesen, Schone, Eriksen, Poulsen, Bojan, Sigthorsson, Fischer.
Bank: Cillessen, Ligeon, Denswil, Blind, Serero, Sana, Hoesen.
Van de bank moeten we het niet hebben.
Sana voor Zweden, Serero voor Zuid-Afrika bedoel je?Jöhnk schreef:Zitten twee internationals op.Ajaciedjuh schreef:Vermeer, vRhijn, Alderweireld, Moisander, Boilesen, Schone, Eriksen, Poulsen, Bojan, Sigthorsson, Fischer.
Bank: Cillessen, Ligeon, Denswil, Blind, Serero, Sana, Hoesen.
Van de bank moeten we het niet hebben.