De tovenaar verkoopt fantastisch deze zomer. Maar psv staat wel met een afgeroomde selectie, da's de andere kant van de medaille.
Moderator: mods
Daar ziet het wel naar uit, maar het is nog geen 3 september. Stel dat Ajax ook uitgehold wordt (Eriksen, Alderweireld en De Jong) en dat Duarte ervoor terugkomt, dan zal het wel spannend worden, maar het niveau?beelzebub schreef:De eredivisie wordt verder uitgehold zo
Maar Afellay is pas in 2011 uit de eredivisie vertrokken. Om dan weer terug te keren en EL te gaan spelen... Marketingtechnisch niet echt een topmove, denk ik.LucaS schreef:Hoezo onhaalbaar? Hij zal daar toch niet meer verdienen dan Bojan, neem ik aan.
Verhuur Afellay onzeker door serieuze terugslag
Ibrahim Afellay dreigt de eerste seizoenshelft vooral vanaf de tribune te moeten volgen. De Oranje-international komt bij FC Barcelona niet voor in de plannen van trainer Tito Vilanova en mag op huurbasis vertrekken. Een terugslag in zijn revalidatie gooit nu echter roet in het eten.
De 27-jarige Afellay heeft al maanden last van een peesontsteking aan zijn bovenbeen. Door een terugslag is een rentree op korte termijn nog niet mogelijk. "Het zal weken langer gaan duren voordat Afellay weer fit is", aldus zaakwaarnemer Rob Jansen in het AD. "Het is een serieuze terugslag." Door de kwetsuur viel het tijdelijke verblijf van Afellay bij Schalke 04 al grotendeels in duigen. Een nieuwe uitleenperiode staat door de terugslag inmiddels serieus onder druk.
"'De kans op een verhuur is bijzonder gering. Want zo werkt dat bij geïnteresseerde clubs", beseft Jansen. In Camp Nou heeft Afellay nog een contract tot medio 2015.
PSV betaalt dat wel als het moet. Voor hoeveel haalde Utrecht Toornstra binnen?Peter schreef:Utrecht vraagt 6 miljoen voor Toornstra.
Koopje, Brands. DOEN!
Vind ik wel veel geld, maar ik kan me voorstellen dat de aankoop van Strootman zo ook is bekeken. Twee jaar voetballen en dan voor € 20.000.000 verkopen!Utrecht vraagt 6 miljoen voor Toornstra.
Koopje, Brands. DOEN!
In verhouding met Strootman is dat weinig!Peter schreef:Utrecht vraagt 6 miljoen voor Toornstra.
Koopje, Brands. DOEN!