PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

WP_Legend

Re: PSV

Bericht door WP_Legend » do jul 11, 2013 2:02 pm

wimpey schreef:
WP_LeGeNd schreef: Cocu heeft wel veel meer krediet dan DB denk ik...
Mag je me uitleggen...
Halve selectie verkocht, geen hoge verwachtingen etc.

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 11, 2013 2:15 pm

WP_LeGeNd schreef: Halve selectie verkocht, geen hoge verwachtingen etc.
Cocu zal (ook) zo goed of slecht zijn als de resultaten. Het is die lui een doorn in het oog dat het gehate 020 jaarlijks de hoofdprijs pakt en CL-voetbal speelt.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jul 11, 2013 2:41 pm

Ajax Rules schreef:
wimpey schreef:Hij zal Gomes terug halen en op 'safe' spelen met wat neo-internationals.
Nou, dan heb je denk ik precies wat ik net schetste. Een beter, frisser, mentaal sterker, imagovriendelijker elftal en met extra spaargeld op de koop toe.
Jij denkt dat Gomes beter is dan Zoet? En Schaars is beter dan Strootman? En Bruma beter dan Derijck? :confused.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do jul 11, 2013 3:47 pm

@Wimpey en Yopi:
Ik lees dit soort teksten met verbazing. Die "overschatte voetballers" pakken namelijk al 3 jaar op rij de titel, spelen CL. Dus, very easy: psv mag die bedragen deze zomer pakken, wij houden de "overschatte" Siem en Chris. Waar kan ik voor dat scenario tekenen?
Ik neem aan dat dit geen reactie is op wat ik schreef.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 8:21 am

PSV aast op dubbeldeal

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
PSV hoopt op korte termijn een dubbeldeal te kunnen sluiten met Sporting Lissabon over de beoogde versterkingen Stijn Schaars en Santiago Arias. Het grootste probleem blijft de achterstallige betalingen van het financieel armlastige Sporting aan beide spelers.

Ondertussen is Kevin Strootman, in afwachting van de bankgaranties die PSV verlangt van AS Roma, gewoon met de Eindhovense club meegegaan naar het trainingskamp in Duitsland.
„De bankgaranties zijn nog niet geregeld. Het gaat om zekerheid en dat is een van de belangrijkste dingen", aldus technisch manager Marcel Brands van PSV, die geen deadline heeft gesteld. „We hebben AS Roma niet het mes op de keel gezet. Napoli had bij Mertens vijf, zes dagen nodig om het te regelen. Intussen traint en speelt Strootman gewoon bij PSV."

Brands (PSV) wil Zoet niet kwijt

Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN -
Technisch manager Marcel Brands rekent erop, ondanks de interesse van Newcastle United, door te kunnen met Jeroen Zoet.

„Wij zijn blij met onze drie keepers en hebben geen interesse in Zoets verkoop", laat Brands weten.
PSV zag onlangs al een groot aantal basisspelers (o.a. Lens, Mertens en Strootman) vertrekken en wil de selectie niet verder 'uitkleden'.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 12, 2013 9:36 am

Hoe zit het met Gomes? Is hij transfervrij? Geen belangstelling van andere clubs?

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 9:48 am

Yopi schreef:Hoe zit het met Gomes? Is hij transfervrij? Geen belangstelling van andere clubs?
Dramatisch gekeept bij Hoffenheim en daarna geblesseerd. Die man is op.

Strootman duurt ook nog wel effe, lijkt me. Neem aan dat Chelsea eerst effe De Rossi moet ophalen. Strootman voor De Rossi, daar worden de tifosi ook niet vrolijk van toch?!

peter

Bericht door peter » vr jul 12, 2013 10:42 am

wimpey schreef:
Yopi schreef:Hoe zit het met Gomes? Is hij transfervrij? Geen belangstelling van andere clubs?
Dramatisch gekeept bij Hoffenheim en daarna geblesseerd. Die man is op.

Strootman duurt ook nog wel effe, lijkt me. Neem aan dat Chelsea eerst effe De Rossi moet ophalen. Strootman voor De Rossi, daar worden de tifosi ook niet vrolijk van toch?!
Nee, er wordt al gestaakt bij de trainingsvelden. :1evil.gif:

Roma is weer prima in staat om te zorgen dat het elftal er zwakker op wordt. Niet 'handig' als je weet dat Napoli, Juventus, Inter en met name Fiorentina er fors sterker op worden.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 12, 2013 10:57 am

wimpey schreef:Het is die lui een doorn in het oog dat het gehate 020 jaarlijks de hoofdprijs pakt en CL-voetbal speelt.
:drecul.gif:
Leuk geprobeerd, maar PSV is geen Feyenoord.
wimpey schreef:Dramatisch gekeept bij Hoffenheim
Wat een onzin...hij werd al na enkele wedstrijden aanvoerder gemaakt en in de 9 wedstrijden die hij keepte kreeg Hoffenheim significant minder tegendoelpunten (gemiddeld 1, in de overige wedstrijden was het gemiddeld 2.32). Daarna brak hij echter zijn hand en was het seizoen voorbij voor hem.

Hij heeft trouwens nog een contract voor 1 jaar bij de Spurs.

peter

Bericht door peter » vr jul 12, 2013 11:03 am

Matavz wordt genoemd bij Lazio. Schaduwlijstje.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 11:15 am

Baseman schreef: Wat een onzin...
Jij zal beter weten dan ik hoe die gozer keepte bij Hoffenheim. :biggthumpup.gif: Pas met Koen Casteels in het hok stond er een degelijke achterhoede. Met Gomes was Hoffenheim gedegradeerd.
Baseman schreef:
wimpey schreef:Het is die lui een doorn in het oog dat het gehate 020 jaarlijks de hoofdprijs pakt en CL-voetbal speelt.
:drecul.gif:
Leuk geprobeerd, maar PSV is geen Feyenoord.
Hoe moet ik dit interpreteren: dat Ajax niet als een rode lap op een stier werkt onder psv-erts? :confused.gif:

Kijk voor de gein eens in het Ajax-topic bij je PN-collegae.

peter

Bericht door peter » vr jul 12, 2013 12:02 pm

Gomes was top:
Ausgerechnet der Wiese-Nachfolger Heurelho Gomes patzt und verschuldet die nächste Hoffenheimer Niederlage.
Und es war nicht nur das Gegentor, bei dem Gomes schlecht aussah: Eine grenzwertige Rambo-Aktion gegen Didier Ya Konan bestätigte die Zweifel an der Qualität. Nur bei zwei Rettungstaten gegen 96-Kapitän Jan Schlaudraff und Diouf zeigte Gomes, warum er vielleicht doch der erhoffte Rückhalt im Abstiegskampf werden kann
:smallgrin.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 12, 2013 12:22 pm

Ik kan net zo makkelijk hele positieve Duitse quotes over Gomes hier plaatsen.
Maar goed, volgens jullie was Gomes drama bij Hoffenheim. Mij best.
wimpey schreef:Jij zal beter weten dan ik hoe die gozer keepte bij Hoffenheim.
Blijkbaar wel.
Kijk voor de gein eens in het Ajax-topic bij je PN-collegae.
Het AN, PN en FN zijn inderdaad heel goed als voorbeeld te gebruiken voor de gemiddelde supporter :excited.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 12, 2013 12:27 pm

Baseman schreef:Wat een onzin...hij werd al na enkele wedstrijden aanvoerder gemaakt en in de 9 wedstrijden die hij keepte kreeg Hoffenheim significant minder tegendoelpunten (gemiddeld 1, in de overige wedstrijden was het gemiddeld 2.32). Daarna brak hij echter zijn hand en was het seizoen voorbij voor hem.
Vind jij dat PSV Gomes moet halen?

Hij heeft trouwens nog een contract voor 1 jaar bij de Spurs.
Hij mag vast gratis weg. Ze willen hem niet meer.

Kijk, Gomes is een broodvoetballer. Heeft nooit indruk gemaakt bij de Spurs maar had wel een topcontract, hè? Dus bleef hij daar maar hangen. Kun je hem niet kwalijk nemen, hij gaat waar het geld is.

Daarom, als hij terug komt naar PSV, dan zegt dat iets over zijn status. PSV is toch een stap terug, financieel en sportief. Daar doet dat sentimentele gedoe over o goleiro grande niets aan af. Kennelijk is er geen club in een groot voetballand die hem wil halen. Anders ging hij daar wel heen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 12:34 pm

Oproep: stuur uw videoboodschap in voor Mark van Bommel

EINDHOVEN - Mark van Bommel speelt op 19 juli zijn afscheidswedstrijd in het Philips Stadion van PSV. Heeft u nog een laatste woord voor Van Bommel?

Neem uw videoboodschap op, upload het filmpje op uw eigen YouTube kanaal en stuur de link via onderstaand formulier naar het ED. Uit de ingezonden video's maakt EDtv een compilatie.

Filmpjes die op een andere manier worden ingezonden, worden niet behandeld. Ook tekstreacties zijn niet de bedoeling, het gaat enkel om video's.

--> ja, ik heb nog wel een laatste woord... :smallgrin.gif:

Een mooie compilatie van de laatste beide wedstrijden die Van Bommel tegen Ajax speelde lijkt me wel wat!! :biggthumpup.gif:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr jul 12, 2013 12:38 pm

wimpey schreef:Oproep: stuur uw videoboodschap in voor Mark van Bommel

EINDHOVEN - Mark van Bommel speelt op 19 juli zijn afscheidswedstrijd in het Philips Stadion van PSV. Heeft u nog een laatste woord voor Van Bommel?

Neem uw videoboodschap op, upload het filmpje op uw eigen YouTube kanaal en stuur de link via onderstaand formulier naar het ED. Uit de ingezonden video's maakt EDtv een compilatie.

Filmpjes die op een andere manier worden ingezonden, worden niet behandeld. Ook tekstreacties zijn niet de bedoeling, het gaat enkel om video's.

--> ja, ik heb nog wel een laatste woord... :smallgrin.gif:

Een mooie compilatie van de laatste beide wedstrijden die Van Bommel tegen Ajax speelde lijkt me wel wat!! :biggthumpup.gif:
Zou mooi zijn als iedereen dan ook a la Van Bommel zijn boodschap vertelt met de hand voor de mond. Wat dat betreft zou deze smiley :smallgrin.gif: bijna als Van Bommel door het leven kunnen gaan. Alleen die lach klopt niet echt. ;-)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jul 12, 2013 12:43 pm

Heeft u nog een laatste woord voor Van Bommel?
Ja. Bedankt voor onze 32e titel! :biggthumpup.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 12, 2013 12:57 pm

Yopi schreef:Vind jij dat PSV Gomes moet halen?
Nee, of Newcastle moet een niet te weigeren bod doen op Zoet.
Heeft nooit indruk gemaakt bij de Spurs
Tsja, een mening die voornamelijk is gebaseerd op beeldvorming. Hij keepte in zijn 1e 3 seizoenen bij de Spurs respectievelijk 34, 31 en 30 wedstrijden.
Toch knap voor een keeper die nooit indruk maakte...

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jul 12, 2013 1:11 pm

Cruijff schreef:
Heeft u nog een laatste woord voor Van Bommel?
Ja. Bedankt voor onze 32e titel! :biggthumpup.gif:
Had nog een jaar doorgegaan.. Hadden we pas in April weer kampioen geweest.. Ik vrees dat het nu ergens Febr/Mrt al zover zal zijn.. :ajaxsmiley.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr jul 12, 2013 1:11 pm

Baseman schreef:
Yopi schreef:Vind jij dat PSV Gomes moet halen?
Nee, of Newcastle moet een niet te weigeren bod doen op Zoet.
Heeft nooit indruk gemaakt bij de Spurs
Tsja, een mening die voornamelijk is gebaseerd op beeldvorming. Hij keepte in zijn 1e 3 seizoenen bij de Spurs respectievelijk 34, 31 en 30 wedstrijden.
Als je heel goed bezig was, dan wordt er toch niet een nieuwe keeper gekocht waardoor je zelf je minuten bij een Duitse degradatiekandidaat moet maken?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 12, 2013 1:23 pm

:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 12, 2013 1:34 pm

Baseman schreef:Tsja, een mening die voornamelijk is gebaseerd op beeldvorming. Hij keepte in zijn 1e 3 seizoenen bij de Spurs respectievelijk 34, 31 en 30 wedstrijden.

Beeldvorming waar ook de supporters van de Spurs last van hebben, terwijl ze in tegenstelling tot jou Gomes van dichtbij aan het werk hebben gezien in die jaren.

http://www.tottenhamhotspurs.tv/players ... eat-3.html

De tendens: soms briljant, soms rampzalig. Niet constant genoeg.

Ik heb me dus verkeerd uitgedrukt. Hij maakte wel indruk, soms. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 12, 2013 1:54 pm

Baseman schreef: Maar goed, volgens jullie was Gomes drama bij Hoffenheim. Mij best.
Gomes is niet meer de keeper die hij bij psv was. En ik begrijp ook heel goed dat je Gomes hoog hebt zitten. 4 seizoenen, 4 keer kampioen. Na Gomes 5 seizoenen niets.

Hij was bij Hoffenheim veel beter idd dan Wiese. Maar Wiese blunderde dan ook iedere wedstrijd. Gomes en de defensie van Hoffenheim begrepen elkaar regelmatig niet, wat geregeld in rare capriolen resulteerde. Met Casteels werd Hoffenheim na verloop van tijd stabieler, hetgeen uiteindelijk tot handhaving voerde.

De Gomes van Hoffenheim heeft m.i. weinig bij psv te zoeken. Beter dan Waterman, minder dan Zoet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jul 12, 2013 1:55 pm

Sowieso is het terughalen van een speler zelden een goed idee. Dat gebeurd met de beelden uit het verleden in gedachten maar de huidige situatie is vaak anders. En sowieso zit de bewuste speler in een andere fase van zijn loopbaan. Niet meer de drive om de top te bereiken bijvoorbeeld.

Ik zou gewoon voor Zoet gaan. Talentvolle en jonge doelman waar je als club een paar jaar mee verder kunt. Er zijn natuurlijk altijd bedragen waar je echt niet omheen kunt. Maar als het enigszins haalbaar is zou ik hem als ik PSV was in Eindhoven houden.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jul 12, 2013 3:31 pm

Ik ook, Marillion.

Gomes had toen Alex voor zijn neus. Nu Bruma.

Plaats reactie