PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: PSV

Bericht door peter » ma jul 01, 2013 9:38 am

Wel goed dat PSV nog denkt aan een extra aanvaller. Assaidi lijkt me een topaankoop. Stel je eens voor dat Depay geblesseerd raakt, want dan moet je Jozefzoon of Bakkali daar opstellen en dat is niet de bedoeling.

Ik ga ze pas serieus nemen als ze investeren in de rechtsback, linksback en CV positie. Ik hoor bijvoorbeeld niets over een mogelijke stand-in van Willems. Gaan ze het seizoen in met die brokkenpiloot als enige optie?

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 9:38 am

Yopi schreef: Kijkend naar de feiten moet je wel tot deze conclusie komen. De Boer kwam met het ene argument, Overmars met het andere.
Klopt. "Lopende middenvelders" --> andere prioriteiten. Niet met AZ gesproken --> te duur.

Hetgeen trouwens niets af doet aan de kwaliteiten van Maher, want dat is een uitstekend talent waaraan psv veel plezier gaat beleven.

zeux

Bericht door zeux » ma jul 01, 2013 9:49 am

Ah, het grote indekken is alweer begonnen. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 01, 2013 9:50 am

Maher doet soms prachtige dingen maar is te veel momentenvoetballer. Geen schande op die leeftijd, maar het moet er wel uit.
Peter schreef:Ik ga ze pas serieus nemen als ze investeren in de rechtsback, linksback en CV positie. Ik hoor bijvoorbeeld niets over een mogelijke stand-in van Willems. Gaan ze het seizoen in met die brokkenpiloot als enige optie?
Sssttttt.:dissapprove.gif:
Laatst gewijzigd door Yopi op ma jul 01, 2013 9:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 01, 2013 9:54 am

Zeux schreef:Ah, het grote indekken is alweer begonnen. :-)
:confused.gif:

Ieder jaar moeten we ons indekken of moeten we schuilen. Bij voorkeur achter een grote schaal.

Maher is een prima aankoop, maar ook bij PSV zou ik de prioriteit anders leggen. Bij Ajax is op dit moment al helemaal geen ruimte voor Maher. Zo eerlijk moet je toch wel zijn.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 9:56 am

Zeux schreef:Ah, het grote indekken is alweer begonnen. :-)
Sterke come back. :biggthumpup.gif:

999

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 10:20 am

wimpey schreef:
Yopi schreef: Kijkend naar de feiten moet je wel tot deze conclusie komen. De Boer kwam met het ene argument, Overmars met het andere.
Klopt. "Lopende middenvelders" --> andere prioriteiten. Niet met AZ gesproken --> te duur.

Hetgeen trouwens niets af doet aan de kwaliteiten van Maher, want dat is een uitstekend talent waaraan psv veel plezier gaat beleven.
Allemaal leuk en aardig de antwoorden waarom Maher niet de keuze is geworden.Antwoorden waar we eigenlijk niet van weten of dat het ook allemaal waar is.Was het eisen pakket van Maher en Lens een onneembare horde, of wilde AJAX ook hier weer voor een duppie op de 1e rang zitten.

Maar dan is er nog steeds geen antwoord waarom ze dan, kwalitatief gezien, bij Duarte uitkomen ..
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » ma jul 01, 2013 10:23 am

Yopi schreef:
Scherrer schreef:Absolute topaankoop van PSV. Zou me niets verbazen als hij over 2/3 jaar voor meer dan het dubbele de deur uit gaat. Doodzonde dat Ajax deze jongen niet heeft gehaald; mijns inziens een grote blunder. Zij Maher, wij Duarte: daar zitten 3 niveau's tussen. Gaan we heel veel spijt van krijgen.
Wie zegt dat Ajax had kunnen halen? Misschien had hij een voorkeur voor PSV, misschien was Brands bereid elk bod van Ajax te overtreffen.
Als Maher straks wél slaagt en ook nog een mooie transfersom oplevert voor psv, heeft Yopi alweer gezekerd dat het TH er toch niks aan had kunnen doen. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 01, 2013 10:38 am

Zeux schreef:Als Maher straks wél slaagt en ook nog een mooie transfersom oplevert voor psv, heeft Yopi alweer gezekerd dat het TH er toch niks aan had kunnen doen. :-)

Tweede poging... :smallgrin.gif:

Ik herhaal: wij weten niet of Maher naar Ajax wilde komen en of hij financieel haalbaar was. Wat we wel weten, is dat De Boer Maher een goede voetballer vindt die hij best had willen hebben.

Kom maar met quotes (van Maher of desnoods Sigi Lens) waaruit het tegendeel blijkt.

Maher is amper naar PSV of jij begint al met geschiedsvervalsing. :eusa_naughty.gif:

999

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 10:48 am

Ach, Wimpey en Yopi zwabberen heel wat af op dit forum ...

Al noemen ze dat " maar meningen van mensen kunnen veranderen " .. :)
Blij met de punten ...

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jul 01, 2013 10:49 am

We wilden Maher wel hebben, maar niet heel graag (en dus iedere prijs).

En hier op het forum wilden de fans hem ook vooral omdat hij anders naar PSV ging. Dat moet nou niet de voornaamste reden zijn om een speler te halen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 10:56 am

Jinne schreef:We wilden Maher wel hebben, maar niet heel graag (en dus iedere prijs).

En hier op het forum wilden de fans hem ook vooral omdat hij anders naar PSV ging. Dat moet nou niet de voornaamste reden zijn om een speler te halen.
??.Volgens mij gaven de meeste voorstanders van Maher dat niet als reden ..
Blij met de punten ...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 01, 2013 11:10 am

Jinne schreef:En hier op het forum wilden de fans hem ook vooral omdat hij anders naar PSV ging. Dat moet nou niet de voornaamste reden zijn om een speler te halen.
Exact.

Maher is een groot talent. Een aanwinst voor PSV, vooropgesteld dat hij zich blijft ontwikkelen. Niets mis mee.

Maar... een club moet zich niet laten opnaaien, maar zelf bepalen welke spelers er moeten komen en tegen welke prijs. Je moet niets, er zijn zoveel voetballers in de wereld.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 11:12 am

999 schreef: Maar dan is er nog steeds geen antwoord waarom ze dan, kwalitatief gezien, bij Duarte uitkomen ..
Omdat Van Ginkel niet haalbaar bleek.
999 schreef: ??.Volgens mij gaven de meeste voorstanders van Maher dat niet als reden ..
Had Ajax Maher volgens jou wel moeten halen? Durf je kleur te bekennen? :hypocrite.gif:
999 schreef:Ach, Wimpey en Yopi zwabberen heel wat af op dit forum ...
Dat valt nog wel mee. Starheid is trouwens ook niet alles. Mensen, denkbeelden en omstandigheden zijn gelukkig aan verandering onderhevig.

Baseman

Bericht door Baseman » ma jul 01, 2013 11:17 am

Jabu schreef:En Depay en Labyad en vast Locadia ook als hij niet doorbreekt..... PSV heeft een aantal zeer grote talenten maar op de één of andere manier komt dat er vaak toch niet helemaal uit. Om dat dan alleen aan die jeugdspelers te wijten vind ik idd te makkelijk. Dit was natuurlijk ook al zo ttv een Huntelaar en Nijland.
Depay staat er niet geweldig op binnen PSV door zijn gedrag buiten de club (jong, foute vrienden en veel geld zijn niet altijd een goede combi), maar over zijn arbeidsethos klaagt niemand. Hij leeft echter nog niet als een echte prof.
Labyad deed dit wel, hij was ook niet voor niets basisspeler op zijn 19e. Maar hij koos (onder druk van zijn vader) voor het grote geld bij Sporting, waar hij vaak op de bank zat en nu mag vertrekken. Op zich was zijn keuze gerechtvaardigd, maar ipv dit gewoon te zeggen koos Labyad ervoor om allerlei leugens te verspreiden in de media en via Twitter. Nogal dom en daarom werd hij ook uitgekotst door de PSV supporters.
Locadia staat er intern uitstekend op, bij PSV is men vol lof over zijn mentaliteit en instelling. Hopelijk leert Depay daarvan.
Huntelaar is natuurlijk een compleet ander verhaal...hij kon bijtekenen, maar hij had wel Kezman en VoH voor zich. Hij wilde echter niet een seizoen in Jong PSV voetballen en weigerde te tekenen, hierna moest PSV hem wel verkopen.
Nijland is technisch een hele goede voetballer, maar hij heeft dezelfde zwakke mentaliteit als Aissaiti.

Maar goed, noem mij een talent dat mocht vertrekken bij PSV en daarna alsnog doorbrak.
Daarbij moet ik wel zeggen dat de topsportmentaliteit bij de jeugd van PSV veel beter moet. De begeleiding van talenten is bij PSV ver onder de maat, daar wordt ook al jaren over geklaagd. Gelukkig heeft Langeler dat gezien en gaat hij ingrijpen. Wat dat betreft doet Ajax het uitstekend, daar is veel minder gezeik over de mentaliteit van jeugdspelers.
Peter schreef:Wel goed dat PSV nog denkt aan een extra aanvaller. Assaidi lijkt me een topaankoop. Stel je eens voor dat Depay geblesseerd raakt, want dan moet je Jozefzoon of Bakkali daar opstellen en dat is niet de bedoeling.
Bij mijn weten heeft PSV geen interesse in Assaidi (dat is Feyenoord), maar zou de berichtgeving hierover wel kloppen dan zou dat belachelijk zijn.
PSV heeft helemaal geen extra linksbuiten nodig. Mocht men er toch eentje aantrekken, dan moet ik jullie gelijk geven en geeft PSV een echt waardeloos signaal af richting de jeugd.
Ik ga ze pas serieus nemen als ze investeren in de rechtsback, linksback en CV positie. Ik hoor bijvoorbeeld niets over een mogelijke stand-in van Willems. Gaan ze het seizoen in met die brokkenpiloot als enige optie?
De rechtsback positie is al lang onderbezet, PSV is ook al een tijd op zoek. Geen idee waarom deze transfer langer op zich laat wachten, maar een nieuwe rechtsback gaat er zeker komen.
PSV trekt pas een nieuwe CV aan als Derijck of Marcelo wordt verkocht, hopelijk gaat dat nog gebeuren.
Pieters was de concurrent van Willems en hij is pas sinds dit weekend verkocht, daar komt echt nog wel een vervanger voor.

Mede daarom begrijp ik wel dat Viergever interessant is voor PSV, hij kan namelijk als CV, linksback en VCM spelen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 01, 2013 11:22 am

Vind je Viergever een aanwinst, Baseman?

Bruma, Viergever, ik weet het niet, hoor.

Hoe zit het eigenlijk met Hiljemark? Krijgen we die nog te zien?

999

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 11:23 am

Ja, Maher zou een goede aankoop zijn geweest voor AJAX.Tot nu toe heeft Maher bij elke vervolg stap kwa club/nivo goed gedaan.Zelfs bij het Nld elftal haakte hij goed aan.

Daarnaast hou ik wel van creatieve voetballers, en dat is hij mijn inziens, nog meer dan Eriksen.Hij tekent vijf jaar bij Psv, in vijf jaar tijd zou Maher heel veel kunnen leren van onze TH en trainers toch ?.

Kijk garantie heb je nooit helemaal bij jeugdige talenten, maar Maher zou een aanwinst voor AJAX zijn geweest.Zowel op voetbal gebied, maar ook w.b. eventueel verkoop na +- 3 jaar AJAX.

Maar zeg eens eerlijk Wimpey, Duarte zou toch normaal gesproken ook niet op jou lijstje voorkomen.In al die jaren dat hij nu speelt kan ik me niet herinneren dat hij hier langs is komen fietsen op dit forum ..
Blij met de punten ...

Baseman

Bericht door Baseman » ma jul 01, 2013 11:29 am

Yopi schreef:Vind je Viergever een aanwinst, Baseman?
Hij is multifunctioneel, als hij goedkoop is dan is hij een interessante optie.
Natuurlijk is hij verdedigend geen geweldenaar en kan hij niet koppen, maar hij is een van de weinige linksbenige CV's die heeft aangetoond goed genoeg te zijn voor de Eredivisie. Hij is in ieder geval beter dan Bouma.
Ik hoop op een betere verdediger, maar mocht Viergever komen dan snap ik dat wel.
Hoe zit het eigenlijk met Hiljemark? Krijgen we die nog te zien?
Schattig hoe bezorgd jullie toch allemaal zijn over Hiljemark :wink.gif:
Hij is één van de 4 middenvelders bij PSV, meer kan ik er niet over zeggen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 11:32 am

999 schreef:Ja, Maher zou een goede aankoop zijn geweest voor AJAX.Tot nu toe heeft Maher bij elke vervolg stap kwa club/nivo goed gedaan.Zelfs bij het Nld elftal haakte hij goed aan.
Maar wat doe je met Maher wanneer Siem en Eriksen komend seizoen nog voor Ajax spelen? :confused.gif: Dat Maher intrinsiek een prima speler is staat niet ter discussie.
Maar zeg eens eerlijk Wimpey, Duarte zou toch normaal gesproken ook niet op jou lijstje voorkomen.In al die jaren dat hij nu speelt kan ik me niet herinneren dat hij hier langs is komen fietsen op dit forum ..
Dat zegt me niets. Hoesen, Mertens, Chadli waren ook lange tijd anoniem...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma jul 01, 2013 11:51 am

Strootman.

Je moet het zien of je moet betalen. :666.gif:

Beter dan Bouma... ooooo, Baseman! Dat is toch niet jouw referentiekader?????

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 12:07 pm

Baseman schreef: Hij is één van de 4 middenvelders bij PSV, meer kan ik er niet over zeggen.
Daar zal Brands niet blij mee zijn... :smallgrin.gif:

'Beter dan Bouma' is geen argument. Iedereen is beter dan Bouma.

999

Bericht door 999 » ma jul 01, 2013 12:07 pm

Maher als een held onthaald bij PSV

EINDHOVEN - Adam Maher is rond het middaguur als een held onthaald op het trainingscomplex van PSV. De 19-jarige middenvelder doorstond in Eindhoven de medische keuring en zet later op de dag zijn handtekening onder een 5-jarig contract.

Maher werd door honderden PSV-fans toegejuicht toen hij aankwam op De Herdgang, waar de selectie onder leiding van trainer Phillip Cocu op dat moment de eerste training afwerkte.

PSV bereikte zondagavond een akkoord met AZ over een transfersom van naar verluidt zo'n 6,5 miljoen euro voor Maher. De international is de grootste aanwinst van de Eindhovenaren deze zomer. Eerder trok PSV al Jeffrey Bruma en Florian Jozefzoon aan.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 12:27 pm

Maher als een held onthaald bij PSV

Maher werd door honderden PSV-fans toegejuicht toen hij aankwam op De Herdgang,
Mental pic: Maher die op de schouders van tante Tiny en Brands de Herdgang wordt opgedragen. Sequel van 'het stadhuis'.

Le T.

Bericht door Le T. » ma jul 01, 2013 12:30 pm

Jinne schreef:We wilden Maher wel hebben, maar niet heel graag (en dus iedere prijs).
Gewoon niet dus. Of je wil hem hebben en je gaat proberen hem te krijgen en dus met AZ praten, of je vindt het geheel vrijblijvend een goede voetballer, en dan wil je hem dus niet echt hebben en stuur je wat mistige communicatie met niet steekhoudende en wisselende argumenten de wereld in, en laat de supporters de rest erbij fantaseren. "Zouden hem er best bij willen hebben" telt niet in een transferperiode.
Ik denk dat dat voor niemand de reden was. Wat natuurlijk wel meespeelt is dat Maher in Nederland wilde blijven en je dus maar één concurrent hebt en dat is een concurrent die je aankunt. Dat je afhaakt in een internationale biedingenoorlog is een ander verhaal.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 01, 2013 12:41 pm

Le T. schreef:
Ik denk dat dat voor niemand de reden was. Wat natuurlijk wel meespeelt is dat Maher in Nederland wilde blijven en je dus maar één concurrent hebt en dat is een concurrent die je aankunt.
Contradictio in termini. Speler is op de markt, speler wil, dús moet je hem maar halen. Dat je op zijn plek prima bezet bent: soit.

Plaats reactie