Inderdaad.999 schreef: Waarom oefen je dan tegen zo'n club ?.
Oefenprogramma 2013-2014
Moderator: mods
Re: Oefenprogramma 2013-2014
- InnerHarbour
Ik realiseer me ineens dat 24 juni a.s. maandag is. Voor mijn gevoel is de competitie net 2 weken klaar.Thijs schreef: Op 24 juni begint Ajax weer met de eerste training voor het seizoen 2013-2014.

YNWA

...Ajax weet dat ze het beste tijdens komkommertijd stilletjes met de verkoop van de JC Schaal kunnen beginnen. 5 euro korting wanneer je voor (of op?) 24 juni je kaarten al bestelt.
We zijn begonnen!!
Ajax start nieuwe seizoen
AMSTERDAM -
Landskampioen Ajax is dinsdag rond 11.00 uur aan de eerste training van het nieuwe seizoen begonnen. Trainer Frank de Boer moest het op jeugdcomplex De Toekomst nog zonder zijn internationals stellen. Ook de deelnemers aan het EK voor spelers onder 21 jaar in Israël voegen zich later bij de selectie.
Nicolaï Boilesen en Davy Klaassen zijn wel van de partij. Zij misten een groot deel van het vorige seizoen wegens blessureleed. De Boer geeft voorlopig een aantal talenten de kans om zich bij de A-selectie te onderscheiden. Zo start de pas 16-jarige Riechedly Bazoer, vorig seizoen overgekomen van PSV, het seizoen met de hoofdmacht van de titelverdediger.
Ook Sam Hendriks en Marvin Höner, allebei maandag vastgelegd, trainen mee.
De training is besloten voor supporters. De pers is wel welkom. De Boer vertelt mogelijk na de oefensessie waarom Ajax is afgehaakt in de strijd om een handtekening van Adam Maher, de talentvolle spelmaker van AZ die nu zo goed als zeker naar PSV vertrekt. Duidelijk wordt dan misschien ook of het vertrek van Toby Alderweireld, Christian Eriksen en Siem de Jong nagenoeg vaststaat.

Ajax start nieuwe seizoen
AMSTERDAM -
Landskampioen Ajax is dinsdag rond 11.00 uur aan de eerste training van het nieuwe seizoen begonnen. Trainer Frank de Boer moest het op jeugdcomplex De Toekomst nog zonder zijn internationals stellen. Ook de deelnemers aan het EK voor spelers onder 21 jaar in Israël voegen zich later bij de selectie.
Nicolaï Boilesen en Davy Klaassen zijn wel van de partij. Zij misten een groot deel van het vorige seizoen wegens blessureleed. De Boer geeft voorlopig een aantal talenten de kans om zich bij de A-selectie te onderscheiden. Zo start de pas 16-jarige Riechedly Bazoer, vorig seizoen overgekomen van PSV, het seizoen met de hoofdmacht van de titelverdediger.
Ook Sam Hendriks en Marvin Höner, allebei maandag vastgelegd, trainen mee.
De training is besloten voor supporters. De pers is wel welkom. De Boer vertelt mogelijk na de oefensessie waarom Ajax is afgehaakt in de strijd om een handtekening van Adam Maher, de talentvolle spelmaker van AZ die nu zo goed als zeker naar PSV vertrekt. Duidelijk wordt dan misschien ook of het vertrek van Toby Alderweireld, Christian Eriksen en Siem de Jong nagenoeg vaststaat.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
David Endt is er niet bij. 

Jasper Cillessen ook niet!
It's a conspiracy!
It's a conspiracy!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Jawel, die traint vrijwillig mee...ook al heeft 'ie nog recht op vakantie. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Strebertje. Jasper wil zeker graag het braafste jongetje van de klas zijn. Wij hadden er vroeger op school ook zo één. Die ging in de maanden juli en augustus gewoon nog een stuk of 6/7 weken naar school toe om extra werk te vragen...Thijs schreef:Jawel, die traint vrijwillig mee...ook al heeft 'ie nog recht op vakantie.

En ook Endt is er gewoon.
Ajax Life @ajaxlife 31m
Alsof er niets aan de hand is, meldt Endt zich bij het veld. Met een Italiaan, die aantekeningen maakt van Endts verhaal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Volgens het oefenwedstrijdenoverzicht op Ajax.nl speelt Ajax op 13 juli twee wedstrijden: om 16.00 uur tegen RKC en om 20.00 uur tegen De Graafschap.
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Programma/Wed ... rzicht.htm
Op één dag...? Dat lijkt me niet kloppen. Weet iemand hoe en wat?
K.
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Programma/Wed ... rzicht.htm
Op één dag...? Dat lijkt me niet kloppen. Weet iemand hoe en wat?
K.
Still alive...
Dat klopt Ko. Twee verschillende selecties en de staf rijdt van het ene naar het andere veld. Stond tijdje terug iets over op AN, mag je zelf terug zoeken ;)
-
Precies, klopt gewoon.
Vreemd zeg. Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Je hebt toch altijd kans dat je hier en daar met wat blessures te maken hebt. Ik snap best dat je iedereen wil laten spelen maar om dat nu op één dag samen te laten vallen lijkt me niet nodig.
Nil volentibus arduum
-
Het zijn gewoon twee losse selecties he. Denk gewoon twee mixen tussen de A1/jong Ajax en het eerste.
Dat Ajax die twee wedstrijden op 1 dag zou spelen is toch al een week of 4 bekend? Wel kicke natuurlijk om ze als supporter allebei te bezoeken! Persoonlijk zou ik het jammer vinden als ze twee verschillende selecties maken. Je moet natuurlijk niet alle 11 spelers 180 minuten laten spelen, maar diverse jongens moeten wel in staat zijn om 2 wedstrijden te spelen of toch minstens anderhalf.
Zo niet, dan kunnen we het volgend seizoen ook wel weer schudden als wedstrijden tegen clubs van het kaliber Steaua Boekarest opeens een minuut of 120 blijken te duren...
Zo niet, dan kunnen we het volgend seizoen ook wel weer schudden als wedstrijden tegen clubs van het kaliber Steaua Boekarest opeens een minuut of 120 blijken te duren...
In de voorbereiding is het vaak gebruikelijk om erg veel fysieke inspanningen te leveren. Zo hard te werken dat het in eerste instantie ten koste van het voetbaltechnische aspect gaat, maar dat er in ieder geval een stevige basisconditie wordt gelegd. Een jongen als Siem de Jong acht ik in staat om makkelijk 2 voetbalwedstrijden op een dag te spelen, zeker tegen RKC en De Graafschap.
Maar dat je als getrainde profvoetballer in een EL wedstrijd tegen Steaua tussen minuut 75 en 120 geen knikker meer raakt kan ik echt niet begrijpen. Wanneer je Lasse Schöne of Niklas Moisander heet en het fatsoenlijk nemen van een penalty is mentaal een te zware taak voor je is ook een geval van "behoorlijk jammer". Er zijn nog wel heel wat verbeteringen te realiseren...
Maar dat je als getrainde profvoetballer in een EL wedstrijd tegen Steaua tussen minuut 75 en 120 geen knikker meer raakt kan ik echt niet begrijpen. Wanneer je Lasse Schöne of Niklas Moisander heet en het fatsoenlijk nemen van een penalty is mentaal een te zware taak voor je is ook een geval van "behoorlijk jammer". Er zijn nog wel heel wat verbeteringen te realiseren...
Ze zullen het ook vast wel kunnen. Of het goed is, is een tweede.
Tegen Steau was de instelling gewoon fout. Te afwachtend..
Tegen Steau was de instelling gewoon fout. Te afwachtend..
IK GELOOF!!!!!!
De Boer: Pas 2 september doelstelling
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Frank de Boer liet zich tijdens de eerste training van Ajax nog niet vastpinnen op een doelstelling voor het komende seizoen (normaal gesproken kampioen worden en overwinteren in de Champions League).
"Op dit moment is er nog teveel onzeker. Als je op 1 september zowel Christian Eriksen als Siem de Jong en Toby Alderweireld kwijtraakt, moet je de lat misschien lager leggen", zegt De Boer.
De Boer maakt zich daar echter geen zorgen om. "Ik ga er niet vanuit." De trainer beschreef dat Ajax, sinds zijn komst, ieder jaar kwalitatief minder werd. "Maar ik vind dat we afgelopen seizoen het meest constant van allemaal zijn geweest. Hoe we willen overwinteren in de Champions League, zonder grote bedragen uit te geven? Door de organisatie, zoals we nu doen, steeds verder te professionaliseren en op een hoger niveau op te leiden."
Lees: door meer JC-vriendjes te introduceren.
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Frank de Boer liet zich tijdens de eerste training van Ajax nog niet vastpinnen op een doelstelling voor het komende seizoen (normaal gesproken kampioen worden en overwinteren in de Champions League).
"Op dit moment is er nog teveel onzeker. Als je op 1 september zowel Christian Eriksen als Siem de Jong en Toby Alderweireld kwijtraakt, moet je de lat misschien lager leggen", zegt De Boer.
De Boer maakt zich daar echter geen zorgen om. "Ik ga er niet vanuit." De trainer beschreef dat Ajax, sinds zijn komst, ieder jaar kwalitatief minder werd. "Maar ik vind dat we afgelopen seizoen het meest constant van allemaal zijn geweest. Hoe we willen overwinteren in de Champions League, zonder grote bedragen uit te geven? Door de organisatie, zoals we nu doen, steeds verder te professionaliseren en op een hoger niveau op te leiden."
Lees: door meer JC-vriendjes te introduceren.

Dit is wel een mooi gezicht vind ik.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Die wordt nog wel geliquideerd.999 schreef:Wat doet die Psv-er daar in het midden ..

-
Zo te zien speelt Ajax ook op 19 juli een 'dubbel'. Om 14.30u tegen Osasuna in Emmen, en dan om 20.15u tegen Werder Bremen in Meppen.
Ik ben erbij!
Ik ben erbij!