PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Ja, en is pas 18. Als PSV bijvoorbeeld zou proberen om een Assaidi te huren, geeft dat een totaal verkeerd signaal af ten opzichte van Depay. Lumu is een leuk talent, maar zou naar mijn inschatting een plek in de pikorde achter Depay zeker accepteren. Bovendien is hij Nederlands, en kent hij dus de Nederlandse voetbalcultuur.
True. Als je zo'n soort jongen haalt zit er tenminste een idee achter. Bovendien hoeft er maar een klein dingetje te gebeuren wat betreft blessures of schorsingen en hij speelt gewoon. Grote kans dat hij dan in een paar weken 5 keer zoveel stappen maakt als Assaïdi de afgelopen 18 maanden heeft gedaan.
- Ajaciedjuh
Het is Josefzoon die ze binnenhalen. ......
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nu nog een linksbuiten aub!Akkoord Bruma en Jozefzoon
PSV heeft een akkoord over verdediger Jeffrey Bruma en aanvaller Florian Jozefzoon. Dat bevestigt technisch manager Marcel Brands.
PSV.nl

Narsingh, Wijnaldum en Jozefzoon voor rechts. Dat ziet er goed uit!

Als hij maar niemand in de weg loopt. Invallen voor Narsingh/Depay geloof ik nog wel. Maar dan denk ik: zou Lumu duurder zijn geweest? Als Ajax slim is, pikken ze die gast op. Willem II speelt in de Juup, en heeft dus niet veel te eisen.
Brands: “Talenten met ervaring”
Technisch manager Marcel Brands is content met de aanstaande overeenkomsten met de verdediger en aanvaller. “Het zijn talentvolle spelers met al de nodige ervaring. Jeffrey is 21 jaar, Florian 22 jaar. Voetballers waaraan PSV nog veel plezier kan beleven. Zij passen in de filosofie dat PSV graag de beste Nederlandse talenten in de gelederen heeft, samen met talenten uit de eigen jeugd. Zo hadden we richting het EK onder 21 vijf geselecteerde talenten”, aldus Brands.
--> nieuw seizoen, roer weer volledig om. Gek he, dat dat psv niets presteert.
Technisch manager Marcel Brands is content met de aanstaande overeenkomsten met de verdediger en aanvaller. “Het zijn talentvolle spelers met al de nodige ervaring. Jeffrey is 21 jaar, Florian 22 jaar. Voetballers waaraan PSV nog veel plezier kan beleven. Zij passen in de filosofie dat PSV graag de beste Nederlandse talenten in de gelederen heeft, samen met talenten uit de eigen jeugd. Zo hadden we richting het EK onder 21 vijf geselecteerde talenten”, aldus Brands.
--> nieuw seizoen, roer weer volledig om. Gek he, dat dat psv niets presteert.

Je vergeet (jeugd) international Wimpey.
Heel mooi dat Bruma binnen is, helemaal voor die prijs!
Jozefzoon is gehaald als goedkope speler voor de breedte, zoals al eerder gezegd is zo´n speler bruikbaar door de blessure van Narsingh en de jonge leeftijd van Bakkali.
Dit kan wel betekenen dat Wijnaldum voornamelijk wordt gezien als middenvelder door Cocu, waar ik het niet mee eens ben (niet dat Cocu daarvan wakker ligt).
PS: Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de humor hier niet zo.
Alsof iemand als Sana beter is.
Jozefzoon is gehaald als goedkope speler voor de breedte, zoals al eerder gezegd is zo´n speler bruikbaar door de blessure van Narsingh en de jonge leeftijd van Bakkali.
Dit kan wel betekenen dat Wijnaldum voornamelijk wordt gezien als middenvelder door Cocu, waar ik het niet mee eens ben (niet dat Cocu daarvan wakker ligt).
PS: Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp de humor hier niet zo.
Laatst gewijzigd door Baseman op do jun 27, 2013 12:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hmm. Gaat er qua quantiteit net zo groots ingekocht worden als in 1993 of 1994 met Aad "Ik ben een garantie voor succes" de Mos?
Ik hoop dat de resultaten dan ook net zo zijn.
Ik hoop dat de resultaten dan ook net zo zijn.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wanneer gaat die Bakkali spelen dan? Die heeft nu Narsingh, Wijnaldum en Jozefzoon voorzich.Baseman schreef:Je vergeet (jeugd) international Wimpey.
PS: Het zal wel aan mij liggen, maar ik begeijp de humor hier niet zo.
Nederlander noemde ik ook als criterium.Baseman schreef:Je vergeet (jeugd) international Wimpey.
Reserve van HSV...Heel mooi dat Bruma binnen is, helemaal voor die prijs!
Hoe is het eigenlijk met fantoom Hiljemark?Alsof iemand als Sana beter is.