Baseman schreef:Het begint hier wel erg droevig te worden...
PSV geeft aan dat men de jeugd serieuzer gaat nemen en Cocu dus de ruimte krijgt om jeugdspelers in te passen.
Vervolgens wil PSV enkele spelers kopen en zien sommigen hier dat als het excuus om te kunnen roepen dat PSV weer de jeugd niet serieus neemt.
Als ik dan vervolgens aangeef dat Ajax net zo goed spelers koopt, aangezien de jeugd nooit alle gaten (fatsoenlijk) op kan vullen, krijg ik het verwijt dat ik Ajax erbij haal.
En ik krijg nog allerlei verwijten naar mijn hoofd ook, aangezien ik het bovenstaande aangeef en daardoor blijkbaar een meeloper ben, niet kritisch ben, niet inzie waar PSV mee bezig is en met zwakteboden aankom.
Sommigen hier verdraaien alle woorden en/of gaan uit van bepaalde vermoedens en presenteren dat als feiten...zo heeft een discussie dus totaal geen nut.
Als ik op deze wijze wil discussieren kan ik net zo goed naar het AN gaan, hier was het niveau echter stukken hoger.
Ajax staat bekend om het jeugdbeleid, al koopt men tegenwoordig wel erg veel buitenlandse talenten, maar men informeerde bij Vd Hoorn als vervanger van Alderweireld. Ondanks de eerdere woorden van F. de Boer dat Denswil en Veltman er klaar voor zijn.
Als PSV dit zou doen, dan waren de verwijten hier niet te tellen.
PS: Een mooi voorbeeld was afgelopen seizoen trouwens, PSV speelde in de EL met veel jeugdspelers en kreeg vervolgens het verwijt dat men de EL liet lopen.
Tsja, zo kun je het dus nooit goed doen. Als je wint is het goed, als je wint met jeugdspelers is het beter, als je verliest is het slecht, als je verliest met jeugdspelers is het slechter. De logica.
Zoet ook, dus 3 jeugdspelers.Marillion schreef:Maar ik denk dat PSV met Depay en Locadia dit jaar toch echt twee jeugdspelers de ruimte gaat geven.
Dus PSV wil een verdediger halen, wat volgens jou slim is...maar omdat je niet van de betreffende speler (Bruma) onder de indruk bent, is het niet slim?Als ze slim zijn gebruiken ze een gedeelte van dat geld om de achterhoede te versterken. De namen die ik tot nu toe voorbij hoor komen ben ik niet van onder de indruk.