PSV
Moderator: mods
Re: PSV 2012-2013
Ik dacht echt dat Maher naar Ajax zou komen. Ben ik nu toch wel wat minder van overtuigd. Wie biedt nou weer 10-15 op Mertens?
IK GELOOF!!!!!!
Maher gaat natuurlijk gewoon naar Ajax. Zeker nu Van Ginkel naar Engeland lijkt te verkassen.
Inderdaad, het kan snel gaan in het voetbal hoor. Zeker in de Nederlandse competitie. Als ze goed verkopen en twee of drie kwalitatief sterke jongens halen kunnen ze prima meedoen om de titel. Vergeet ook niet dat we nog geen idee hebben hoe Ajax er volgend seizoen uit ziet.Ajax Rules schreef:We gaan het zien. Zo'n frisse start met een nieuwe groep kan ook heel goed werken, zeker als ze behalve op klasse (Maher?) ook op mentaliteit en sociaal gedrag selecteren.Rishi schreef:Ze moeten daar een nieuwe keeper, rechtsback, twee centrale verdedigers, 2 middenvelders, een spits en een linksbuiten inpassen. Wordt gewoon niks. Zeker met een onervaren trainer.
Die verhalen van supporters over afglijden van een club zijn meestal wishful thinking. De verhoudingen binnen een competitie als de onze veranderen niet zo snel heel dramatisch.
Nil volentibus arduum
De magier is goed bezig, want Engelse media melden een bod van 3.5 M op Pieters.
Lens en Mertens zijn nuttige spelers voor PSV. Geen toppers, maar ook geen prutsers. En ook Pieters is niet zo slecht als hier wel eens wordt beweerd. Het biedt kansen om de bezem door de selectie te halen, maar het is niet gezegd dat ze er werkelijk beter van gaan worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mertens in Italië... tja voor zo'n ploeg als Napoli is het fijn om als er een aantal aanvallers vertrekken een pingelaartje in de selectie op te nemen. Vooral als het een klein mannetje is die al omvalt als je naar hem blaast. In de Serie A regent het doorgaans penalties en ook gele en rode kaarten voor verdedigers. Het ligt in de lijn der verwachting dat Mertens een hoop beslissingen van de scheidsrechter mee zal krijgen. Wie met een Schwalbe een penalty versiert is voor Italianen bovendien een held inplaats van een valsspeler...
Van Bommel was er op zijn plaats.Rishi schreef:Ze houden daar van valsspelen.

Maar dan raad ik ze aan om naast Mertens ook Toivonen en Strootman te kopen...
Over valsspelen en verongelijkt doen gesproken: dit is een mooie clip van PSV-Ajax.
Heerlijk die Lothar van Bommel die na de 2e overtreding van Poulsen 4 vingers opsteekt.
Heerlijk die Lothar van Bommel die na de 2e overtreding van Poulsen 4 vingers opsteekt.

Wat heeft Napoli met spelers van PSV? Hebben ze wel wedstrijden gezien dit jaar?
Ik vind het beide eigenlijk wel goede voetballers. Lens is een handvol, snel en sterk en veel balvaardiger dan Babel, en Mertens kan er zo langs zoeven en heeft een echt uitstekende trap. Alleen ze zijn beide erg wisselvallig, het loopt de helft van de tijd voor geen meter bij hen. Mertens gaat dan zeuren om dan maar vrije trappen mee te krijgen, Lens bezorgt zijn verdediger een middag hard werken, maar verder geen problemen.Duke schreef:Lens en Mertens zijn nuttige spelers voor PSV. Geen toppers, maar ook geen prutsers. En ook Pieters is niet zo slecht als hier wel eens wordt beweerd. Het biedt kansen om de bezem door de selectie te halen, maar het is niet gezegd dat ze er werkelijk beter van gaan worden.
Twee zulke wisselvallige spelers is er echt eentje teveel lijkt me.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Ik zie Lens altijd nog graag naar Ajax komen, maar het zal te laat zijn denk ik.
Whitey on the moon.
Nee, dat kun je wel vergeten. Prima wat mij betreft want Lens is in mijn ogen een wat overschatte speler. Niets bijzonders. Op basis van zijn status als international en gezien het feit dat aanvallers doorgaans beter verkopen dan defensieve spelers zou hij één van de eerste zijn die ik zou verkopen als ik PSV moest hervormen. Met Locadia en Depay hebben ze twee talenten achter de hand die zo de basis in kunnen. Dus het geld steek je zo in je zak of gebruik je om wat aan de defensie te doen.
Nil volentibus arduum
Dat zeg ik niet. Ik geef aan wat ik zou doen. En dat is beginnen met de verkoop van Lens.
Nil volentibus arduum
Oh oke. Nee Brands gaat het lekker uitgeven. Maher, Hoorn, Bruma, Duarte..
IK GELOOF!!!!!!
Onderschat PSV niet hoor. De ranglijst is op het einde wat geflatteerd. Zo groot was het verschil niet. Als Ajax slecht uit de zomer komt en PSV twee of drie goede transfers maakt kan het zomaar andersom zijn.
Nil volentibus arduum
O ja, waarom niet? Je kunt ook niet verwachten dat Ajax altijd maar kampioen wordt.
In 2004 riep Derksen dat Ajax de komende 5 jaar kampioen zou worden en dat PSV pas op de plaats moet maken. Ik schrijf PSV nooit af. Dat heb ik wel geleerd na die 4 titels op rij van ze.
15 mei 2011.
Dat begint anders aardig te wennen!Yopi schreef:....Je kunt ook niet verwachten dat Ajax altijd maar kampioen wordt.

Nil volentibus arduum
Volgens Slegers is Lens nog niet akkoord met Kiev, hij heeft nog niet eens bedacht of hij naar die club wil.
Die wacht dus nog even.
Hoe staat het nu met Napoi en Mertens, Peter?
Die wacht dus nog even.
Hoe staat het nu met Napoi en Mertens, Peter?
Nemen we Slegers nu ineens wel serieus?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij checkt geruchten bij Brands en bij de zaakwaarnemer van de speler.
Zo raar is het toch niet dat Lens de boot afhoudt?
Zo raar is het toch niet dat Lens de boot afhoudt?

psv lekt natuurlijk ook gaarne info. Men wil afscheid nemen van een x-aantal spelers, dus is er concrete interesse voor Mertens, Lens, Pieters e.c. It's all in the game...
In de praktijk zal de interesse in spelers die amper of geen ervaring hebben in de CL of op eindtoernooien zich natuurlijk binnen de perken houden.
In de praktijk zal de interesse in spelers die amper of geen ervaring hebben in de CL of op eindtoernooien zich natuurlijk binnen de perken houden.