De nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
Re: De nieuwe Bondscoach
IK GELOOF!!!!!!
Is geen Feyenoorder, immers: "Ajax is mijn club niet meer".Jöhnk schreef:Emanuelson?
"En nu kampioen worden he, Jordy!".
Heeft Buttner niet meer minuten gemaakt dan Nelom en Tiendalli? Bij de kampioen van Engeland. Waar iemand als SAF het in hem ziet zitten...
IK GELOOF!!!!!!
Nelom heeft behoorlijk wat minuten gemaakt dit seizoen. Veel meer dan Büttner. Niet dat het de keuze rechtvaardigt overigens... Kenny van der Weg maakte ook genoeg minuten.Rishi schreef:Heeft Buttner niet meer minuten gemaakt dan Nelom en Tiendalli? Bij de kampioen van Engeland. Waar iemand als SAF het in hem ziet zitten...
Een grap. Tiendalli kan er geen reet van.

Volgens VI heeft Büttner anders meer minuten gemaakt dan Nelom...in ieder geval de afgelopen maanden en dat is hetgeen waar Van Gaal op zou selecteren (volgens eigen zeggen).T82 schreef:Nelom heeft behoorlijk wat minuten gemaakt dit seizoen. Veel meer dan Büttner. Niet dat het de keuze rechtvaardigt overigens... Kenny van der Weg maakte ook genoeg minuten.
PS: Vd Wiel heeft zelfs veel meer minuten gemaakt dan Tiendalli.
Daarbij is hij duidelijk de veel betere rechtsback.
Van Gaal heeft een paar belachelijke keuzes gemaakt, waarmee hij alle eerdere woorden over de voorwaarden van zijn selecteren teniet heeft gedaan. Vreemd.
De selectie van Pieters is inderdaad belachelijk en totaal ongeloofwaardig.
Ik heb het stuk ook gelezen. Best triest eigenlijk. Onze bondscoach is gewoon een achterbakse leugenaar.Baseman schreef:Volgens VI heeft Büttner anders meer minuten gemaakt dan Nelom...in ieder geval de afgelopen maanden en dat is hetgeen waar Van Gaal op zou selecteren (volgens eigen zeggen).T82 schreef:Nelom heeft behoorlijk wat minuten gemaakt dit seizoen. Veel meer dan Büttner. Niet dat het de keuze rechtvaardigt overigens... Kenny van der Weg maakte ook genoeg minuten.
PS: Vd Wiel heeft zelfs veel meer minuten gemaakt dan Tiendalli.
Daarbij is hij duidelijk de veel betere rechtsback.
Van Gaal heeft een paar belachelijke keuzes gemaakt, waarmee hij alle eerdere woorden over de voorwaarden van zijn selecteren teniet heeft gedaan. Vreemd.
IK GELOOF!!!!!!
ik denk dat een aantal gasten gewoon geen zin hebben in deze trip en gezien het drukke clubprogramma zij de rust verkiezen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Eerder lachwekkend.Jabu schreef:De selectie van Pieters is inderdaad belachelijk en totaal ongeloofwaardig.
Wat heeft Urby misdaan?

- InnerHarbour
Rishi schreef:Baseman schreef:Onze bondscoach is gewoon een achterbakse leugenaar.

YNWA
Heb je ook citaten van die leugens? Anders lijkt het namelijk alsof je maar wat blaat uit een of andere persoonlijke rancune tegen de man die Ajax zo ongelooflijk veel succes heeft bezorgd. Misschien daarom wel?Rishi schreef: Ik heb het stuk ook gelezen. Best triest eigenlijk. Onze bondscoach is gewoon een achterbakse leugenaar.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Jij hebt niet gehoord dat LVG op basis van vorm en speelminuten zou selecteren?
Buttner laatste 3 maanden: 293 speelminuten bij MANCHESTER UNITED, kampioen van Engeland
Nelom laatste 3 maanden: 210 speelminuten bij 010, nummer 3 van Nederland.
Greg: 25 basisplaatsen bij PSG, laatste 3 maanden 790 minuten, kampioen van Frankrijk.
Tiendalli: Speelt bij Swansea City, 2x zo weinig speelminuten de laatste maanden bij de nummer zoveel van Engeland.
Buttner laatste 3 maanden: 293 speelminuten bij MANCHESTER UNITED, kampioen van Engeland
Nelom laatste 3 maanden: 210 speelminuten bij 010, nummer 3 van Nederland.
Greg: 25 basisplaatsen bij PSG, laatste 3 maanden 790 minuten, kampioen van Frankrijk.
Tiendalli: Speelt bij Swansea City, 2x zo weinig speelminuten de laatste maanden bij de nummer zoveel van Engeland.
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb hem niet horen zeggen dat hij voor elke wedstrijd uitsluitend op basis van vorm en speelminuten zou selecteren nee. Daarom vraag ik dus om een citaat dáárvan.Rishi schreef:Jij hebt niet gehoord dat LVG op basis van vorm en speelminuten zou selecteren?
Jij noemt hem een leugenaar, maar je kunt je de leugen niet herinneren. Beetje zwak verhaal wordt het dan vind je niet?
Ik kan zo 1 2 3 niet snel een citaat vinden maar ik weet 100% zeker dat Van Gaal heeft gezegd dat je moet spelen bij je club als je wilt worden opgeroepen.
Nou was er al een uitzondering van Jermain Lens een paar maanden geleden. Geschorst worden door de KNVB maar de bondscoach selecteert hem wel
En nu dus de gevallen met Buttner en Van der Wiel. Prima dat hij ze niet selecteert hoor. Maar doe dan niet alsof je consequent en eerlijk bent.
Nou was er al een uitzondering van Jermain Lens een paar maanden geleden. Geschorst worden door de KNVB maar de bondscoach selecteert hem wel

En nu dus de gevallen met Buttner en Van der Wiel. Prima dat hij ze niet selecteert hoor. Maar doe dan niet alsof je consequent en eerlijk bent.
IK GELOOF!!!!!!
Voor sommige spelers maakt hij een uitzondering. Voor spelers als Robben is dat te begrijpen, maar voor Tiendalli, Pieters en Nelom net iets minder....
http://soccernews.nl/news/185399/Van_Ga ... tzondering
http://soccernews.nl/news/185399/Van_Ga ... tzondering
Ze spelen tegen Indonesië! Dan heb je amper verdedigers nodig. Indonesië kan er niets van.
Volgens mij gaat het om oefeninterlands. Ik weet het niet hoor, maar wellicht wil van Gaal gewoon wat spelers uitproberen en van dichtbij bekijken?
I think I lost my fucking headache
Bovendien kan het toch ook zijn dat hij het momenteel niet in een speler ziet zitten? Als de meeste speelminuten het enige criterium zou zijn dan zouden Joost Broerse en Anthony Lurling misschien ook wel geselecteerd moeten worden.
Het gaat om een oefentrip waar volgens mij helemaal NIEMAND op zit te wachten. Deze trip staat nog lager in de rangorde dan normale oefenpotjes. Er zijn internationals die rust krijgen, er zijn er die naar Israel gaan.
Een groot aantal van de spelers die er nu bij zitten wil Van Gaal misschien een keer zien spelen voor over 4 jaar ofzo, of omdat ze zo'n guitig koppie hebben. VDWiel en Buttner vinden het raar dat ze er niet bijzitten. Waarschijnlijk weet Van Gaal al wat zij kunnen.
Een groot aantal van de spelers die er nu bij zitten wil Van Gaal misschien een keer zien spelen voor over 4 jaar ofzo, of omdat ze zo'n guitig koppie hebben. VDWiel en Buttner vinden het raar dat ze er niet bijzitten. Waarschijnlijk weet Van Gaal al wat zij kunnen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!