NAC Breda - Ajax 27-04-2013
Moderator: mods
Re: NAC Breda - Ajax 27-04-2013
Spannend! Deze moeten we echt wel even gewoon winnen. Het liefst ook lekker makkelijk zodat we de wedstrijd lekker ontspannen kunnen volgen. Heerenveen heb ik door vakantie gemist maar ik ben vanavond weer scherp! 

Nil volentibus arduum
Ik denk dat het probleem met Boerrigter hetzelfde probleem is als met de hele selectie van De Boer en hoe hij daar tegenaan kijkt. Hij heeft gewoon te weinig over. Er is niks mis mee dat een Ajacied een 2e positie heeft waarop die minder uit de verf komt maar waar die wel regelmatig moet spelen. Als Boerrigter goed genoeg was dan was hij ook op zijn mindere positie nog voldoende effectief. Maar het is maar nét aan op zijn favoriete positie.
Zo geldt ook dat heel Ajax te weinig over had om tegen Heerenveen gewoon 3 punten te pakken. Zo'n goed elftal is dat helemaal niet, maar als je met volle inzet speelt en ook nog eens op je scherpst moet zijn om te winnen dan is het verschil in klasse te klein.
Zo geldt ook dat heel Ajax te weinig over had om tegen Heerenveen gewoon 3 punten te pakken. Zo'n goed elftal is dat helemaal niet, maar als je met volle inzet speelt en ook nog eens op je scherpst moet zijn om te winnen dan is het verschil in klasse te klein.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Tis te hopen dat ze voorin niet denken dat ze het wiel opnieuw moeten uitvinden en weer zeer egoistisch te werk gaan ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Vermeer, Ligeon, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Schöne, Sigthórsson, Fischer.
Bank: Cillessen, Cuenca, Hoesen, Serero, Veltman, Dijks, Babel.
Toch Ligeon.
Bank: Cillessen, Cuenca, Hoesen, Serero, Veltman, Dijks, Babel.
Toch Ligeon.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ligeon.. ongelooflijk.. speelt het hele seizoen in Jong Ajax
en bij waarschijnlijk het belangrijkste duel ga je hem
opstellen.
Laten we hopen dat het bij 1 blunder blijft van FdB
opstellen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Het is niet zo dat we nog vier opties hebben op die positie natuurlijk. Van deze jongen mag je in ieder geval verwachten dat hij weet hoe hij moet spelen want het is zijn vertrouwde plek. Kennelijk heeft zijn spel bij Jong Ajax voldoende vertrouwen gegeven.
Nil volentibus arduum
Hij heeft een paar maanden geleden wel complimenten gekregen voor de manier waarop hij het oppakte bij Jong Ajax. Zijn positie was en is vrij uitzichtloos, zijn instelling bleef meer dan prima.
Die jongen heeft in ieder geval als pluspunt dat hij sneller dan snel is. Op voetballend vlak komt hij nog niet in de buurt van een speler van Ajax 1, maar misschien kan hij vanavond in de picture komen voor verhuur. NAC lijkt me één van de geschikte clubs om Ruben Ligeon volgend seizoen aan te verhuren.
Die jongen heeft in ieder geval als pluspunt dat hij sneller dan snel is. Op voetballend vlak komt hij nog niet in de buurt van een speler van Ajax 1, maar misschien kan hij vanavond in de picture komen voor verhuur. NAC lijkt me één van de geschikte clubs om Ruben Ligeon volgend seizoen aan te verhuren.
- Ajaciedjuh
Dramatisch veld. Hobbelig, lang gras en niet gesproeid. Hopelijk extra motivatie en afstraffen die hap. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik ga nu alvast melden dat al die omstandigheden geen excuus zijn. Niet het veld, niet de arbitrage. Gewoon laten zien dat we beter zijn en drie punten meenemen uit Breda.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Wat had jij dan gedaan?mattie schreef:Ligeon.. ongelooflijk.. speelt het hele seizoen in Jong Ajax
opstellen.
Ik ben er blij mee dat het centrum intact blijft.
- Daily Blind
Precies! Enige en juiste optie voor rechtsback!Arthur schreef:Ik ben er blij mee dat het centrum intact blijft.
- Jinne
- Site Admin
Veltman stond bij zijn laatste basisplek aan de basis van de comeback van Vitesse door zijn slappe ingrijpen, dus op zich niet zo vreemd dat Ruben nu speelt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
Samen (Toby en Moisander) hebben ze nog nooit verloren in de competitie.Arthur schreef:Ik ben er blij mee dat het centrum intact blijft.

Babel speelt i.p.v. Poulsen
Zet hem op Ajax 

- Ajaciedjuh
Benji schreef:Babel speelt i.p.v. Poulsen

- Ajaciedjuh
Volgens EredivisieLive niet vanwege blessure, maar vanwege het veld.
Toch wel jammer dat Poulsen niet speelt. Speelde sterk de laatste wedstrijden. Schone doet het vooral in uitwedstrijden goed als hangende rechtsbuiten, maar als controlerende middenvelder vind ik hem verdedigend toch kwetsbaar.
- Ajaciedjuh
Volgens Bergkamp was dit altijd al de bedoeling.
Rooie sokken? Zijn we soms bijgelovig? 

Die Lurling haalt nu al het bloed onder mijn nagels.
Twee schoten richting het gemeentehuis van Breda ...
Blij met de punten ...