Onze insider.Baseman schreef: PSV wil hem al langer en heeft een voordeel via Brands, maar als Ajax kampioen wordt dan gaat hij net zo graag daarheen.

Moderator: mods
Onze insider.Baseman schreef: PSV wil hem al langer en heeft een voordeel via Brands, maar als Ajax kampioen wordt dan gaat hij net zo graag daarheen.
InnerHarbour schreef:Moet zeggen dat Maher het tegen geroutineerde Italiaanse middenvelders/verdedigers het prima deed, misschien zit er toch meer toekomst in de jongen dan ik in het begin dacht.
InnerHarbour schreef:Moet zeggen dat Maher het tegen geroutineerde Italiaanse middenvelders/verdedigers het prima deed, misschien zit er toch meer toekomst in de jongen dan ik in het begin dacht.
Zijn salaris is momenteel 750k bruto...Rishi schreef:Te duur? Sowieso qua salaris.
ging van 16 naar 10 mln in een half jaar... in de zomer zal het lager zijn?Jinne schreef:Als ie er al niet met die Russen uitkomt... Transfersom was meer dan 10 M, dus wat dat betreft ook niks voor ons.
Nou ik vond die linksback wel aardig, kunnen we die niet ruilen tegen Serero of zo?beelzebub schreef:Niet gaan beginnen over spelers van Steaua nu he
Al speelt Brands natuurlijk een erg goede rol voor die jongen. ;)Of Maher woensdag won van zijn toekomstige werkgever weet hij niet. Ajax haalde de laatste jaren steeds een speler van AZ naar Amsterdam in de zomermaanden en na Demy de Zeeuw (2009), Mounir El Hamdaoui (2010), Kolbeinn Sigthórsson (2011) en Niklas Moisander (2012) kan Maher zomaar de vijfde op rij worden. Hij lijkt de ideale speler om Christian Eriksen op te volgen als die vertrekt. “We zien wel wat er in de zomer gebeurt. Ajax speelt wel het soort voetbal dat me bevalt”, zei Maher erover.
De enige interessante speler van Steau is Chirices.Valerius schreef:Nou ik vond die linksback wel aardig, kunnen we die niet ruilen tegen Serero of zo?beelzebub schreef:Niet gaan beginnen over spelers van Steaua nu he
Waarom zou ManCity bijna het dubbele bieden van wat AZ zou vragen? Lijkt me stug.Rishi schreef:Ik denk dat we verder moeten kijken voor een opvolger voor Eriksen:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=185948