De nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
Re: De nieuwe Bondscoach
Had in zijn voorgaande periode de oranjeheren ook niet onder controle.
En de puinhoop van Van Gaal zorgde in 1996 toch ook voor problemen. Hoewel hij er natuurlijk niks aan kon doen dat Hiddink er een nog grotere puinhoop van maakte.
Volgens Roemeense media hebben vier spelers van Oranje dinsdagnacht na afloop van het WK-kwalificatieduel Roemenië - Nederland (1-4) uitgebreid feest gevierd met enkele Roemeense tegenstanders en prostituees.
Het zou gaan om een feest in de Tiffany Piano Club in het centrum van Boekarest, georganiseerd door de Roemeense internationals Ciprian Marica en Adrian Mutu.
En zij hadden ook enkele Oranje-internationals uitgenodigd, zo meldt het blad Click! op de website. Op foto's op de site is te zien dat het gaat om Nigel de Jong, Robin van Persie, Ibrahim Afellay en Klaas-Jan Huntelaar (niet zichtbaar op de foto's, maar ploeggenoot van Marica bij Schalke).
Het feest begon volgens Click! om 01.00 uur 's nachts en zou tot 04.00 uur in de nacht hebben geduurd. Rond half twee arriveerden prostituees in de club. Zij lieten aan de Roemeense pers weten dat zij 150 euro kregen om op te komen dagen.
Het zou gaan om een feest in de Tiffany Piano Club in het centrum van Boekarest, georganiseerd door de Roemeense internationals Ciprian Marica en Adrian Mutu.
En zij hadden ook enkele Oranje-internationals uitgenodigd, zo meldt het blad Click! op de website. Op foto's op de site is te zien dat het gaat om Nigel de Jong, Robin van Persie, Ibrahim Afellay en Klaas-Jan Huntelaar (niet zichtbaar op de foto's, maar ploeggenoot van Marica bij Schalke).
Het feest begon volgens Click! om 01.00 uur 's nachts en zou tot 04.00 uur in de nacht hebben geduurd. Rond half twee arriveerden prostituees in de club. Zij lieten aan de Roemeense pers weten dat zij 150 euro kregen om op te komen dagen.
In Roemenië zijn er toch per definitie prostituees op feestjes en in clubs?
Een feestje na een gewonnen interland, voordat ze weer terugkeren na hun clubs.
Ik zie het probleem niet...
Ik zie het probleem niet...
Ik ook niet. Sterker nog ik geef ze groot gelijk.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit artikel heeft pas nieuwswaarde als er foto's geplaatst worden.
Als blijkt dat de prostituees van een bedenkelijk niveau zijn, dan vind ik dat wel problematisch.

Als blijkt dat de prostituees van een bedenkelijk niveau zijn, dan vind ik dat wel problematisch.
Wordt het geen tijd om De nieuwe Bondscoach een naam te geven?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Dat hebben de roemeense kranten toch al gedaan?
beelzebub schreef:Wordt het geen tijd om De nieuwe Bondscoach een naam te geven?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Ik vind prostituees eigenlijk sowieso van een bedenkelijk niveau.Peter schreef: Als blijkt dat de prostituees van een bedenkelijk niveau zijn, dan vind ik dat wel problematisch.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Daley niet opgeroepen voor Nederland.
Wel erkende helden als Jetro Willems en Mathijssen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
De volledige selectie:
Doel: Tim Krul (Newcastle United) en Kenneth Vermeer (Ajax).
Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa) en Jetro Willems (PSV).
Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV),
Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Marco van Ginkel (Vitesse), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).
Indien de volgende spelers dit weekend voor hun club in actie komen worden zij alsnog toegevoegd aan de lijst: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (PSV) en Kevin Strootman (PSV).
En Van Ginkel i.p.v. Siem. Prima. Ajacieden moeten zich op Ajax kunnen concentreren.Thijs schreef:Daley niet opgeroepen voor Nederland.
Zou Ludwig eigenlijk een leuke middag gehad hebben?
Z'n kakkie-clan bakte er collectief niets van. Z'n rechtsbacks waren de allerslechtsten.
En Siem, die systematisch genegeerd wordt tot dusver, was met afstand de beste man van het veld.
En dan kreeg ie ook nog sneeuw in z'n haar.
Z'n kakkie-clan bakte er collectief niets van. Z'n rechtsbacks waren de allerslechtsten.
En Siem, die systematisch genegeerd wordt tot dusver, was met afstand de beste man van het veld.
En dan kreeg ie ook nog sneeuw in z'n haar.

- InnerHarbour
In elke top wedstrijd krijgt die verdediging er 3 om de oren, kan je nagaan hoe slecht we in Nederland in de verdedigers zitten.
YNWA
Van Gaal zal ongetwijfeld vinden dat dat aan Koeman ligt en dat ze onder hem wel goede verdedigers zijn.
Vooralsnog lijkt het erop dat Van Gaal opnieuw op het verkeerde moment bondscoach is geworden. Met wat nu beschikbaar is komt hij in Brazilië niet eens door de eerste ronde.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Net zoals in de aanvallers. Welke talentvolle Nederlandse spitsen of vleugelspelers kunnen we noemen?InnerHarbour schreef:In elke top wedstrijd krijgt die verdediging er 3 om de oren, kan je nagaan hoe slecht we in Nederland in de verdedigers zitten.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ola John wordt een grote natuurlijk.
Hij heeft het over de halve finale. En als dat niet lukt ligt het aan de spelers en de media. Maar da's logisch.Yopi schreef:Vooralsnog lijkt het erop dat Van Gaal opnieuw op het verkeerde moment bondscoach is geworden. Met wat nu beschikbaar is komt hij in Brazilië niet eens door de eerste ronde.
Anderzijds lijkt het erop dat de KNVB op het juiste moment heeft gekozen voor een trainer die met beperkt materiaal en jonge spelers een hecht team kan smeden en zo toch op een hoger niveau kan presteren dan de selectie heeft.Yopi schreef:Vooralsnog lijkt het erop dat Van Gaal opnieuw op het verkeerde moment bondscoach is geworden. Met wat nu beschikbaar is komt hij in Brazilië niet eens door de eerste ronde.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Hoezo opnieuw op het verkeerde moment? Ook met de huidige spelersgroep moet je ver kunnen komen. Van Duitsland, Spanje, Argentinie, Brazilie en eventueel Portugal ga je niet winnen maar van de rest hoeft dus niet verloren te worden.
Op een WK speel je ook tegen een hoop bagger.
Op een WK speel je ook tegen een hoop bagger.
IK GELOOF!!!!!!
Dat klopt, maar dan moet de verwachting dus niet zijn dat je even wereldkampioen gaat worden.
Zal ook wel niet zo zijn hoor. Maar je hoeft je niet te laten slachten.
IK GELOOF!!!!!!