De nieuwe Bondscoach
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: De nieuwe Bondscoach
Volgens mij heeft hij nu een gruwelijke hekel aan alles wat met Ajax te maken heeft.. JanMaat boven van Rijn.. Strootman aanvoerder.. Laat me niet lachen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Strootman aanvoerder van Oranje??
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja, dan ben je het spoor wel bijster, hoor.
Hij moet het allemaal niet te gek maken, want het wordt al niets in 2014 natuurlijk.
Hij moet het allemaal niet te gek maken, want het wordt al niets in 2014 natuurlijk.
Strootman aanvoerder is idd wel erg absurd. Janmaat begrijp ik ook niet.
Vind ik niet zo heel gek. Strootman speelt vrijwel constant onder Van Gaal. Spelers als De Jong, Stekelenburg, Van Persie, Huntelaar en Van der Vaart zijn hun plek niet zeker. Robben is vooral geblesseerd, Heitinga mag blij zijn als hij in Engeland speelt. Wat blijft er dan over?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Het Italiaanse/Spaanse model is misschien wat ouderwets, maar als je speelt is degene met de meeste wedstrijden ook meteen aanvoerder. Volgens mij gaat dit op bij de meeste clubteams in Italie/Spanje en ook bij het nationale team.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat is al betreurenswaardig genoeg.Bertje schreef:Vind ik niet zo heel gek. Strootman speelt vrijwel constant onder Van Gaal.
- InnerHarbour
Echt iets voor Louis 'de Achterbakse" een speler die de hele wedstrijd bezig is met het aannaaien van kaarten in woord en gebaar, je kan hem uittekenen: op de scheidsrechter afstormen armen wijd die grote lelijke altijd op onweer staande rotkop vooruit, vragend om kaarten. Die wordt aanvoerder, eerst dat gezwel von Bommel en zijn debiele broertje, om je rot te schamen.
YNWA
Tja, wanneer je mensen met 100 interlands wegstreept, blijft er idd niet veel over. Wanneer je dat niét doet, vind je zat spelers die veel meer in aanmerking zouden komen als aanvoerder van Oranje dan Strootman.Bertje schreef:Vind ik niet zo heel gek. Strootman speelt vrijwel constant onder Van Gaal. Spelers als De Jong, Stekelenburg, Van Persie, Huntelaar en Van der Vaart zijn hun plek niet zeker. Robben is vooral geblesseerd, Heitinga mag blij zijn als hij in Engeland speelt. Wat blijft er dan over?
Die jongen heeft 1 lullig KNVB-bekertje gewonnen en 0 minuten CL op z'n naam. Beetje vroeg om iemand dan tot aanvoerder van Oranje te bombarderen.
-
Haha Wimpey.. zo zuur.wimpey schreef:Tja, wanneer je mensen met 100 interlands wegstreept, blijft er idd niet veel over. Wanneer je dat niét doet, vind je zat spelers die veel meer in aanmerking zouden komen als aanvoerder van Oranje dan Strootman.Bertje schreef:Vind ik niet zo heel gek. Strootman speelt vrijwel constant onder Van Gaal. Spelers als De Jong, Stekelenburg, Van Persie, Huntelaar en Van der Vaart zijn hun plek niet zeker. Robben is vooral geblesseerd, Heitinga mag blij zijn als hij in Engeland speelt. Wat blijft er dan over?
Die jongen heeft 1 lullig KNVB-bekertje gewonnen en 0 minuten CL op z'n naam. Beetje vroeg om iemand dan tot aanvoerder van Oranje te bombarderen.
Je kan wel zien dat Van Gaal Andorra niet onderschat. Hij zet Huntelaar in de spits...
Misschien kunnen we wel weer genieten van een gesneuveld topscoorderslijstje ofzo.
Whitey on the moon.
Mwah, Van Gaal maakt wel wat bijzondere keuzes. Schaken, Janmaat, Strootman aanvoerder....
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Schaken is natuurlijk de meest troosteloze keuze. Die gozer gaat je nooit en te nimmer verder brengen en is met het oog op de toekomst al helemaal een bizarre keuze.
De verjoning snap ik, want je moet wat. Je hebt tot 2014 de tijd om iets neer te zetten waarmee je in ieder geval geen modderfiguur hoeft te slaan. De aanwas van nieuwe spelers is beperkt, maar kies dan in ieder geval met het oog op de toekomst. Janmaat, Schaken, Kuijt, Mathijsen horen er niet thuis. Heitinga en van der Vaart is met het oog op 2014 niet handig. Oftewel, je halve selectie moet je omgooien. Sneijder belangrijk maken is prima. Is hij er niet bij? Dan doe je het met Maher. Selecteer door en verval niet op oude rotten. Zeker niet als je in een kermispoule zit.
De verjoning snap ik, want je moet wat. Je hebt tot 2014 de tijd om iets neer te zetten waarmee je in ieder geval geen modderfiguur hoeft te slaan. De aanwas van nieuwe spelers is beperkt, maar kies dan in ieder geval met het oog op de toekomst. Janmaat, Schaken, Kuijt, Mathijsen horen er niet thuis. Heitinga en van der Vaart is met het oog op 2014 niet handig. Oftewel, je halve selectie moet je omgooien. Sneijder belangrijk maken is prima. Is hij er niet bij? Dan doe je het met Maher. Selecteer door en verval niet op oude rotten. Zeker niet als je in een kermispoule zit.
Kermispoule of niet, op dit moment telt alleen kwalificatie. Als Schaken dan bij de beste opties hoort, waar best iets voor is te zeggen, dan moet je hem natuurlijk gewoon oproepen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij gaat gewoon eerst kwalificatie veilig stellen en daarna pas echt werken aan een elftal dat potten gaat breken. Strootman, Schaken en Huntelaar zijn goed genoeg om Andorra te verslaan. Voor het echte werk zullen anderen de kar moeten trekken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Janmaat hoort niet in dit rijtje thuis. Die jongen is net 23, Van Rhijn is ook 'al' 21, maar heeft wel 100 wedstrijden minder in het betaalde voetbal achter zijn naam staan. Ze zijn overigens allebei niet Oranje-waardig overigens vind ik.Peter schreef:De verjoning snap ik, want je moet wat. Je hebt tot 2014 de tijd om iets neer te zetten waarmee je in ieder geval geen modderfiguur hoeft te slaan. De aanwas van nieuwe spelers is beperkt, maar kies dan in ieder geval met het oog op de toekomst. Janmaat, Schaken, Kuijt, Mathijsen horen er niet thuis.
Het halve Nederlands Elftal is niet 'Oranje-waardig'.
Als bijna niemand Oranje-waardig is, dan is dat het niveau van Oranje en zijn ze daarmee weer wel Oranje-waardig.
GangstaRiB schreef: Haha Wimpey.. zo zuur.

Ik vind het zuur voor VDV en Persie dat Strootman 3e aanvoerder is. Die jongen heeft nog niets gepresteerd.
-
Van Persie is geen aanvoerder. Van Persie houdt zich alleen met zichzelf bezig (niks mis mee hoor). VDV is er net bij. Ik kan me goed voorstellen dat LvG al een voorschot op de toekomst neemt. Dan kom je bij Strootman uit. Uberfaler Heitinga is ook ongeschikt.wimpey schreef:GangstaRiB schreef: Haha Wimpey.. zo zuur.![]()
Ik vind het zuur voor VDV en Persie dat Strootman 3e aanvoerder is. Die jongen heeft nog niets gepresteerd.
Whitey on the moon.
Voor de rest is het allemaal perfect te volgen.Jabu schreef:Strootman aanvoerder is idd wel erg absurd. Janmaat begrijp ik ook niet.

Zou de postbode van Van Nistelrooy nog meedoen bij andorra?
Gisteren een indrukwekkend Duitsland gezien. En een parodie op voetbal van Oranje.
- peter
En nu zit Eljero Elia er weer bij. 

Met het oog op de toekomst.Peter schreef:En nu zit Eljero Elia er weer bij.

Opstelling tegen Roemenië:
Stekelenburg; v.Rhijn, Heitinga, Vlaar, Martins Indi; v.d.Vaart, N.de Jong, Strootman, Narsingh, v.Persie, Lens.
Van Gaal durft het opeens niet meer aan met Janmaat.
Stekelenburg; v.Rhijn, Heitinga, Vlaar, Martins Indi; v.d.Vaart, N.de Jong, Strootman, Narsingh, v.Persie, Lens.
Van Gaal durft het opeens niet meer aan met Janmaat.
Heeft Roemenië een beetje een elftal? Zou me in dat geval niet verbazen als Nederland onderuit gaat.
Nil volentibus arduum