Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » za sep 01, 2012 11:28 am

Sylvie is gewoon de baas.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 01, 2012 11:31 am

Kan me er iets bij voorstellen. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za sep 01, 2012 11:58 am

Ik zou stoppen met voetballen.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » zo sep 02, 2012 8:58 am

D_skilled schreef:Veel geld voor een speler die het fysiek niet meer kan bijbenen.
Ik vind dit toch een beetje een rare opmerking. Hij heeft niet de longen van Dirk Kuijt maar dat geldt voor meer. Hij schiet er een stuk 15 per seizoen in in de PL zonder alles te spelen en dat is veel bij een subtopper. En er is van hem bij het NL elftal ook vaak gezegd dat hij het niet kan belopen, maar dan blijkt hij degene te zijn met de meeste kilometers in de benen. Terwijl daar gezien zijn spel veel krachtsexplosies tussen zitten.

Ik zie ook wel een probleem, maar dat is volgens mij dat hij zich over de kop werkt. Hij wil teveel doen en doseert niet. Dan is het na een minuut of 70 wel zo'n beetje op in het jachtige Engelse voetbal.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » zo sep 02, 2012 10:21 am

Z'n overgewicht en daarmee gepaard gaande blessuregevoeligheid zie je niet als probleem? :excited.gif:

HSV heeft de nederlandse Sulejmani in huis gehaald. 13 M voor een bijna 30-jarige Spurs-reserve, die de status van eeuwig talent nooit ontgroeid is. Gaat met HSV lekker tegen degradatie spelen. Als ie al eens fit is.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo sep 02, 2012 10:26 am

Wat ik me er van kan herinneren is dat VdV juist bij HSV helemaal strak en afgetraind was, terwijl ie bij Ajax een light versie van Peter Beense was. Zal me niet verbazen als de trainingsmethodes in Hamburg de kilootjes er weer af doen vliegen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 02, 2012 10:32 am

InnerHarbour schreef:Geen Link pseudo Cruijff? Oh en als je dan toch bezig bent, betekend EL, Europa League?
Jep, de Europa League hebben de Spurs verneukt toen ze besloten zonder Van der Vaart te gaan spelen. Hij was er erg pissig over en ik dacht: "Pffff, hoeveel liever speel je CL met Ajax ipv een mislukte EL campagne van de Spurs vanaf de tribune te bekijken.

Die trainingen begonnen bij de Spurs 5 op de 10 keer te laat, vaak was het Harry Redknapp die allerlei andere dingen bezig was. Verhaal stond in de papieren NUsport.
Le T. schreef:
Cruijff schreef:Van der Vaart heeft onlangs gezegd dat hij (als we hem dan nog willen) rond zijn 34e terug naar Ajax zou willen keren... Over 4,5 jaar betwijfel ik of Van der Vaart op een hoger niveau zit dan zelf opgeleide talenten.

Zijn keuze voor HSV is wel te volgen, bij de Spurs werken aardige mensen, maar in een aantal opzichten maken ze er een grote puinhoop van. De trainer begint vaak anderhalf uur later dan men afspreekt, ook iemand als Vertonghen zal zich aan dat soort dingen ergeren. Het meest oliedomme van de afgelopen jaren is dat de Spurs VDV vorig seizoen niet inschreven voor de EL omdat VDV een kleine blessure had. Dick van Toorn lapte hem zeer snel weer op. Vervolgens werden ze in de voorronde roemloos uitgeschakeld. :drecul.gif:
Ik denk dat hij zich ook wat meer gewaardeerd voelt in Hamburg. Ik denk dat best veel spelers dat Nederlandse gezeik altijd wel behoorlijk zat zijn.
Grote kans dat de waardering die ze in Hamburg voor hem hebben een grote rol speelt. Van der Vaart is (in heel Duitsland) écht een hele grote jongen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo sep 02, 2012 12:02 pm

Cruijff schreef:Die trainingen begonnen bij de Spurs 5 op de 10 keer te laat, vaak was het Harry Redknapp die allerlei andere dingen bezig was. Verhaal stond in de papieren NUsport.
"De papieren" o ja............
Cruijff schreef:Zijn keuze voor HSV is wel te volgen, bij de Spurs werken aardige mensen, maar in een aantal opzichten maken ze er een grote puinhoop van. De trainer begint vaak anderhalf uur later dan men afspreekt, ook iemand als Vertonghen zal zich aan dat soort dingen ergeren. Het meest oliedomme van de afgelopen jaren is dat de Spurs VDV vorig seizoen niet inschreven voor de EL omdat VDV een kleine blessure had. Dick van Toorn lapte hem zeer snel weer op. Vervolgens werden ze in de voorronde roemloos uitgeschakeld. :drecul.gif:
Mmmmm, vreemd want van de Vaart heeft niet alleen meegedaan in de voorronde maar daarin zelfs gescoord. Verder zijn de Spurs niet uitgeschakeld in diezelfde voorrondes maar in de groepsfase.

Hier is de link, even naar beneden scrollen.

We gaan weer lekker he met die duim. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Iniesta

Bericht door Iniesta » zo sep 02, 2012 1:01 pm

Was dat niet een seizoen eerder?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo sep 02, 2012 1:05 pm

Toen speelde Spurs CL.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 02, 2012 1:09 pm

Sorry IH ik schreef per ongeluk voorronde op inplaats van groepsfase. Dat maakte het extra dom. Dick van Toorn lapte Van der Vaart in een weekend op, bij de Spurs dachten ze dat hij tot en met de winterstop uitgeschakeld zou zijn...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo sep 02, 2012 5:40 pm

Bayern - Stuttgart na 50 mins 6-1... Bruno Labadia op weg naar de uitgang. Die heeft volgens mij nog nooit ergens resulstaat gehaald. Wat een afgang.
Whitey on the moon.

Le T.

Bericht door Le T. » zo sep 02, 2012 6:36 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat ik me er van kan herinneren is dat VdV juist bij HSV helemaal strak en afgetraind was, terwijl ie bij Ajax een light versie van Peter Beense was. Zal me niet verbazen als de trainingsmethodes in Hamburg de kilootjes er weer af doen vliegen.
Dat bedoel ik dus. Nadat hij een jaar of 2 als piepjong ventje heel Ajax op sleeptouw had genomen met niet alleen zijn klasse maar ook zijn gif en leiderschap. Toen ging het even niet en had hij wat blessures, en zat hij met Sylvie chips te eten op de bank en had hij overgewicht. Dat is hem gebeurd en kritiek daarop is ook terecht, maar als je dat dan jaren later nog nagedragen wordt terwijl je vaak de meeste meters maakt op niet eens je eigen positie dan kan ik hem alleen maar gelijk geven dat hij dit land met nare volk verruilt heeft voor Hamburg.

Ik vind daar geen waardering uit spreken. Dan geef ik hem groot gelijk dat hij naar Hamburg gaat en niet meer zo nodig naar Ajax hoeft.
Cruijff schreef:Ohja ben jij een goede kopper Peter? Is gewoon ijskoud technisch perfect ingekopt, is in de 90e minuut he :biggthumpup.gif: ik heb Van Persie alleen nog maar zien missen als het echt in de dying seconds de laatste kans van de wedstrijd was.
"The Dutch striker headed in Nani's injury-time corner after levelling from close range to cap a dramatic recovery."

Er zijn wel meer spelers die niet gewaardeerd worden hier, want Nederlanders waarderen prestaties niet, het gaat erom wie we leuk vinden.

Lionel

Bericht door Lionel » zo sep 02, 2012 6:57 pm

Van Persie wint prijzen? Van der Vaart wint prijzen?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 16, 2012 10:27 pm

Opmerkelijk nieuwtje van vorig weekend:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/52376/ ... p-afellay/

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 17, 2012 7:20 am

Van der Vaart in de papieren AD
Voor Louis is de Bundesliga de beste competitie ter wereld
:drecul.gif:

Btw, goede keuze Spurs en de wereldstad Londen inruilen voor het op de laatste plaats staande HSV in het provinciestadje Hamburg en dat allemaal voor een kwartiertje korter vliegen naar Berlijn voor Sylvie.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » ma sep 17, 2012 10:03 am

Beter dan terug naar die Hollandse zeikerds die denken dat Hamburg een provinciestadje is en die hun mening nog steeds ophangen aan een gewichtsprobleempje van 10 jaar geleden. En dan een trainer verafgoden die stelt dat Ajax 2 Van der Vaarts per jaar gaat voortbrengen omdat hij het verschil tussen klasse en middelmaat niet ziet, en die sowieso moeite heeft met het maken van een zinnige opstelling. En dan ook nog bij een club die al 2 jaar niet bestuurd wordt en waar graaiers en wichelroedelopers op basis van vriendjes zijn met de dienst uitmaken.

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 17, 2012 10:59 am

Twee jaar op rij kampioen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 17, 2012 11:22 am

Doe dat nou niet Rishi. Lekker laten kleppen die attention whore.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » ma sep 17, 2012 1:31 pm

InnerHarbour schreef:Doe dat nou niet Rishi. Lekker laten kleppen die attention whore.
Jij was toch degene die zich beklaagde dat ik niet genoeg aandacht voor je had om je stemmingswisselingen over bepaalde spelers nauwgezet te volgen?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo sep 19, 2012 12:50 pm

Toch wel makkelijk zo'n spits die er af en toe eentje inprikt.
Huntelaar schrijft geschiedenis: 250 goals in clubverband
19/09/2012 11:45

Schalke 04-aanvaller Klaas-Jan Huntelaar heeft dinsdagavond in het uitduel met Olympiakos Piraeus een fraaie mijlpaal in zijn loopbaan bereikt. De Oranje-spits produceerde tijdens het uitduel op Griekse bodem het 250ste doelpunt in zijn clubcarrière.

Huntelaar had maar 378 officiële wedstrijden nodig voor zijn 250 goals. Hij kende zijn meest productieve jaren tussen 2006 en 2009, toen hij in het shirt van Ajax tot 105 doelpunten in 136 duels kwam.

Huntelaar begon zijn profloopbaan in het seizoen 2002/03 bij PSV, maar moest even wachten voordat zijn eerste doelpunt een feit was. Na perioden zónder goals bij PSV (één duel) en De Graafschap (tien) was het in dienst van AGOVV Apeldoorn wél raak: op 9 augustus 2003 scoorde hij in het bekerduel bij Urk (2-0 zege).

Huntelaar maakte zijn 250 doelpunten bij in totaal zes verschillende clubs. Namens zijn huidige werkgever Schalke 04 staat de teller inmiddels op 64 doelpunten in 87 officiële wedstrijden. Huntelaar was in zijn laatste 53 officiële wedstrijden goed voor 53 treffers.

Overigens had Huntelaar bij Olympiakos nog een keer moeten scoren, maar de aanvaller schoot een strafschop tegen de paal.

Voor Schalke betekende de treffer van dinsdagavond zijn achttiende in 21 Europese optredens. Bovendien nestelde de Oranje-international zich naast enkele illustere topschutters van weleer op een fraai podium.

Na Ruud van Nistelrooy (62 goals) en Patrick Kluivert (40 goals) is Huntelaar samen met Rob Rensenbrink (allebei 37 goals) inmiddels gedeeld derde op de topschutterslijst van Nederlanders waar het clubvoetbal in Europees betreft. (Tim Tempelaars & Ramon Min)
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 19, 2012 6:25 pm

2 goals per 3 wedstrijden. Niet slecht. :biggthumpup.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » za sep 22, 2012 5:21 pm

Hij was weer eens beslissend tegen een topper vandaag. Net als Van der Vaart trouwens, beide op hun eigen manier.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za sep 22, 2012 6:28 pm

Net zo beslissend als Van Persie afgelopen woensdag?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za sep 22, 2012 6:36 pm

Het zou me niet verbazen als je dat dan net weer anders moet zien.

Leuk dat Van der Vaart zich goed heeft laten zien. Een van de weinige spelers waar ik echt sympathie voor heb.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie