Verschil dat Eriksen in een officiële wedstrijd al eens wat heeft laten zien. Serero piekt vooral in de voorbereiding.Cruijff schreef:Dat geldt voor Eriksen ook allemaal Peter.
Oefenprogramma 2012/2013
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Oefenprogramma 2012/2013
- Ajaciedjuh
Geweldige bal Fischer. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Viktor Fischer is een klasbak, maar dat roep ik al een tijdje.
Haha tja Serero piekte vorig jaar ook al in de laatste oefenwedstrijd te Amsterdam. Toen tegen Independiente.Peter schreef:Verschil dat Eriksen in een officiële wedstrijd al eens wat heeft laten zien. Serero piekt vooral in de voorbereiding.Cruijff schreef:Dat geldt voor Eriksen ook allemaal Peter.
- Ajaciedjuh
Wat een talent: Fischer 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Klaassen voor Kolbeinn. Kolbeinn speelde een goede wedstrijd.
Klinkt allemaal positief, is er later vanavond nog ergens een samenvatting te zien? Op Studio Sport misschien?
- Ajaciedjuh
Eerste goal Blind
Maar die actie van Fischer was weer smullen.

Maar die actie van Fischer was weer smullen.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Deze steekbal van Fischer is geniaal. Jammer dat Lukoki iedere vorm van techniek ontbeert.
- Ajaciedjuh
Balletje Fischer ........ Overmars 5 jaar verlengen svp!
Als je D_skilled lief aankijkt post hij dit weekend misschien nog een link naar een uitgebreide samenvatting op internet.gaizka schreef:Klinkt allemaal positief, is er later vanavond nog ergens een samenvatting te zien? Op Studio Sport misschien?
- Ajaciedjuh
Website EredivisieLive zal ongetwijfeld een samenvatting op komen.gaizka schreef:Klinkt allemaal positief, is er later vanavond nog ergens een samenvatting te zien? Op Studio Sport misschien?
- Ajaciedjuh
Leuke eerste helft. 2e was alleen leuk door een aantal acties van Fischer. 

- SylvievdVaart
Leuk wedstrijdje. Genoten van de jongelingen. En wat een leuk, fris interview na afloop met Fischer!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Wisten jullie dat in elke wedstrijd die Daley Blind gescoord heeft Ajax ongeslagen bleef? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Hij heeft alle kansen, tot nu toe, benut, zet Daley in de spits.beelzebub schreef:Wisten jullie dat in elke wedstrijd die Daley Blind gescoord heeft Ajax ongeslagen bleef?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Klopt, die staat er nu op:Ajaciedjuh schreef:Website EredivisieLive zal ongetwijfeld een samenvatting op komen.gaizka schreef:Klinkt allemaal positief, is er later vanavond nog ergens een samenvatting te zien? Op Studio Sport misschien?
http://eredivisielive.nl/video/67799-sa ... eltic.html
-
Fischer speelt onbevangen. Laten we hopen dat dit zo blijft en dat ie niet teveel gaat nadenken. Hij heeft nu iets onvoorspelbaars en dat is moeilijk te verdedigen.
Whitey on the moon.
Ik vond ons gisteren redelijk goed spelen, maar zoals gezegd was het maar een oefenpotje tegen een dramatisch zwak Celtic.
Wel zag ik Dijks en Fischer voor het eerst live spelen, en ze bevielen me allebei. Vooral Dijks heeft me psoitief verrast, is op basis van deze wedstrijd Koppers voorbijgestreefd.
Wat Siem betreft, hij bemoeide zich veel te veel met de opbouw en spelverdeling. Gisteren ging dat nog redelijk, want Celtic was niveau VVV. Maar dat moet hij niet doen hoor, hij moet zijn loopacties in de diepte blijven maken. Daar is hij juist sterk in.
Serero vond ik trouwens zwak, er zit gewoon niet genoeg kracht in die jongen. Dat zie je ook aan zijn balaanrakingen onder anderen... Ik zou hem verhuren.
Wel zag ik Dijks en Fischer voor het eerst live spelen, en ze bevielen me allebei. Vooral Dijks heeft me psoitief verrast, is op basis van deze wedstrijd Koppers voorbijgestreefd.
Wat Siem betreft, hij bemoeide zich veel te veel met de opbouw en spelverdeling. Gisteren ging dat nog redelijk, want Celtic was niveau VVV. Maar dat moet hij niet doen hoor, hij moet zijn loopacties in de diepte blijven maken. Daar is hij juist sterk in.
Serero vond ik trouwens zwak, er zit gewoon niet genoeg kracht in die jongen. Dat zie je ook aan zijn balaanrakingen onder anderen... Ik zou hem verhuren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja Serero moet, als niemand hem wil, maar gewoon verhuurd worden aan FC Zwolle ofzo.
Al zie ik het liefst dat Marco hem in Heerenveen een seizoen onder zijn hoede neemt.
Al zie ik het liefst dat Marco hem in Heerenveen een seizoen onder zijn hoede neemt.
Mooie, bescheiden doch ambitieuze reactie van Dijks:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Hier-droom-j ... en-van.htm
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Hier-droom-j ... en-van.htm

Blijft lekker dat er nu altijd op de Toekomst wordt getraind. Mooie plaatjes, minder afstand en nooit meer die vervelende brug+gracht.

-
Wat was dat altijd sfeerloos zeg, trainen bij de Arena. Altijd dat kuthek ertussen.
Heb één keer op het veld gestaan, mocht van TBS toen Koeman nog trainer was. Mocht alleen niet meedoen.... zou het zelfvertrouwen van de godenzonen aantasten zei ie......
Heb één keer op het veld gestaan, mocht van TBS toen Koeman nog trainer was. Mocht alleen niet meedoen.... zou het zelfvertrouwen van de godenzonen aantasten zei ie......
Whitey on the moon.
Ik moet steeds aan Jelle van Damme denken. Vooral die 'voorzetten' zijn à la Van Damme: te vaak uit het 'halfveld' en continu te hoog.Mr. Ajax schreef: Vooral Dijks heeft me psoitief verrast, is op basis van deze wedstrijd Koppers voorbijgestreefd.
Waarom zou Zwolle die jongen willen hebben? Je schiet niets op met Jupiler-niveau in de eredivisie.Cruijff schreef:Ja Serero moet, als niemand hem wil, maar gewoon verhuurd worden aan FC Zwolle ofzo.
Waarom oefent Ajax in vredesnaam tegen Celtic. Da's echt Telstar uit Schotland.
-
De kampioen, al heb ik geen idee of Celtic in z'n sterkste opstelling kwam, ik neem aan van niet.Waarom oefent Ajax in vredesnaam tegen Celtic. Da's echt Telstar uit Schotland.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Jawel, volgens forum Celtic. 1 geblesseerde.Demosthenes schreef:De kampioen, al heb ik geen idee of Celtic in z'n sterkste opstelling kwam, ik neem aan van niet.Waarom oefent Ajax in vredesnaam tegen Celtic. Da's echt Telstar uit Schotland.