Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Volgens Ian McGarry (BBC) on Twitter gaat hij bij City tekenen.
.Ian McGarry @garbosj
Van Persie will complete his move to #MCFC within two weeks. Fee of around £22m. Contract worth £225k per week already agreed
YNWA
Sukkel. Het ego van Van Persie past niet bij een omgeving met vedettes die wél wat gewonnen hebben.
Hij moet m.i. lekker in loserville Arsenal blijven.
Ik snap op zich wel dat hij wil proberen om wat prijzen op zijn erelijst te krijgen. Daarvoor moet hij niet bij Arsenal zijn. Maar of City nu een slimme keuze is betwijfel ik ook.
Nil volentibus arduum
Pfffff wat een salaris! En dat voor een geboren loser.wimpey schreef:Sukkel. Het ego van Van Persie past niet bij een omgeving met vedettes die wél wat gewonnen hebben.
IK GELOOF!!!!!!
Was het niet Le T. die met droge ogen beweerde dat het Van Persie niet zozeer om geld te doen was?! 

-
Ja, RvP is een echte clubman; hij heeft nog een contract.wimpey schreef:Was het niet Le T. die met droge ogen beweerde dat het Van Persie niet zozeer om geld te doen was?!

Ik las ergens dat hij niet voor minder dan € 40 miljoen mag vertrekken! Ze zijn niet gek bij Arsenal, die willen hem ook wel voor minder kwijt, je verspeelt geen € 40 miljoen in één jaar. Welke organisatie betaalt dat? City?
In Rotterdam zien ze de miljoenen aan opleidingskosten al bijna op hun rekening staan.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
RvP heeft nog een 6 goede jaren in zijn carriere zitten, als Wenger het blijft zoeken in de Podolski's, Gervinho's en Girauds gaat het niet veel worden met het winnen van prijzen. Hij kan het nou eenmaal niet in zijn eentje en als Arsenal het salarishuis niet openbreekt en nog twee echte toppers neerzet dan renderen die talenten ook niet. Het Arsenal dat nog wel prijzen won had ook niet alleen maar Henry, terwijl je toen nog geen City en Chelsea had die alles leegkochten. Dat City genoemd wordt is erg voordehandliggend, of hij daarheen gaat is een tweede.Demosthenes schreef:Ja, RvP is een echte clubman; hij heeft nog een contract.wimpey schreef:Was het niet Le T. die met droge ogen beweerde dat het Van Persie niet zozeer om geld te doen was?!![]()
Ik las ergens dat hij niet voor minder dan € 40 miljoen mag vertrekken! Ze zijn niet gek bij Arsenal, die willen hem ook wel voor minder kwijt, je verspeelt geen € 40 miljoen in één jaar. Welke organisatie betaalt dat? City?
Ik denk niet dat Schalke achter hem aanzit, maar als hun successpits ook op de markt komt dan zal het inderdaad lastig worden voor RvP om een basisplek bij een topclub te vinden.InnerHarbour schreef:..........Ergens waar die vaak en lang op de bank zit
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
In Schotland zal het wel spannend worden wie er kampioen wordt, Celtic of ???
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Hibernian. Die ex-Rangers spelers moeten toch ergens naartoe en Celtic is net iets te. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Hij gaat hoe dan ook voor het geld. Hetgeen jouw theorie dus weerspreekt.Le T. schreef: Dat City genoemd wordt is erg voordehandliggend, of hij daarheen gaat is een tweede.
Hoe kom je daarbij?wimpey schreef:Hij gaat hoe dan ook voor het geld. Hetgeen jouw theorie dus weerspreekt.Le T. schreef: Dat City genoemd wordt is erg voordehandliggend, of hij daarheen gaat is een tweede.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij alle clubs waar hij heen gaat kun je die versie vertellen. Je kan echter ook zeggen dat hij voor de prijzen gaat. Dat lijkt me een stuk eerlijker. Tenzij hij naar Anzhi ofzo vertrekt.
-
Speelt ook voor de prijzen.Tenzij hij naar Anzhi ofzo vertrekt.
- Jinne
- Site Admin
Degradatie van Glasgow Rangers naar de derde divisie nu definitief.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Inderdaad, valt me overigens op dat daar relatief weinig aandacht voor is. Ik weet ook wel dat de Schotse competitie niet veel voorstelt maar dit is toch europees gezien echt wel een serieuze gebeurtenis.
Ben ik vorig jaar toch mooi bij één van de laatste echte Old Firm confrontaties geweest. Natuurlijk lopen ze in een paar seizoenen direct weer terug naar de Premier League en kunnen ze elkaar ondertussen nog in de beker treffen. Maar officieel gezien is het dan wel een andere club!
Ben ik vorig jaar toch mooi bij één van de laatste echte Old Firm confrontaties geweest. Natuurlijk lopen ze in een paar seizoenen direct weer terug naar de Premier League en kunnen ze elkaar ondertussen nog in de beker treffen. Maar officieel gezien is het dan wel een andere club!
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Het is de vraag met wat voor selectie ze straks te maken krijgen natuurlijk, weet niet of iemand hier meer van weet maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat slechts 2 spelers hun contract respecteren. Is het verder niet zo dat ze geen aankopen mogen doen?Marillion schreef:Natuurlijk lopen ze in een paar seizoenen direct weer terug naar de Premier League
Wie is er nu de de Rangers (54x) niet meer bestaan de recordkampioen van de wereld? Celtic volgt in Schotland met 43 stuks. Kunnen er sowieso 3 a 4 inlopen komende jaren.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar als je kijkt naar andere clubs die een vergelijkbare weg hebben moeten bewandelen dan ging dat toch vrij snel. Kijk bijvoorbeeld naar Fiorentina en Napoli. Ook al zullen veel spelers vertrekken. Ze hebben nog altijd een grote achterban en ik verwacht dat er hier en daar wel sponsors bereid zijn om spelers te betalen. Dat geld gaven ze liever niet aan de belastingdienst.brigade zuid schreef:Het is de vraag met wat voor selectie ze straks te maken krijgen natuurlijk, weet niet of iemand hier meer van weet maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat slechts 2 spelers hun contract respecteren. Is het verder niet zo dat ze geen aankopen mogen doen?Marillion schreef:Natuurlijk lopen ze in een paar seizoenen direct weer terug naar de Premier League
Nil volentibus arduum
- peter
In Engeland blijft men zwaaien met de roebels (uuh ponden). Oscar van Internacional naar Chelsea voor 30 miljoen euro. Leuk talent uit Brazilië. Schappelijk prijsje.
Dacht dat die maar 2 aanvallend ingestelde spelers mochten opstellen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Doen ze nog steeds, maar ze gaan vast rouleren haha. Krijgen daar weer een elftal en bank waar je u tegen zegt. Hazard, Oscar, Mata, Marin, Torres en waarschijnlijk nog Hulk of Falcao. Voor 2 a 3 posities. 

Mido kan nog prima mee in Engeland. Wel even z'n buik ingehouden tijdens de medische keuring...

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Volgens een ManU vriend van me gaat Van Persie naar ManU. Voor wat het waard is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
De geruchten worden inderdaad sterker. Rooney Persie en daarachter Kagawa. Leuke tridente al weet ik niet hoe ze dan gaan spelen.
IK GELOOF!!!!!!