Engelaar IIBenji schreef:Mounir II

Moderator: mods
Engelaar IIBenji schreef:Mounir II
Echt waar? Dat nieuws had ik even gemist!wimpey schreef:Matavz terug gezet naar de beloften door Dickie. Lekkere aankoop. Goed voor z'n marktwaarde ook.
dus jullie als goede boeren... vraag je dan niet in godsnaam af waar ze nu weer het geld vandaan hallen om Narsingh te kopen..Baseman schreef:Dan kan PSV in de problemen komen, de gemeente heeft niet voor niets inspraak.Jöhnk schreef:En wat is de consequentie als dat niet gebeurt?
Nu zal dat inderdaad best meevallen, maar het lijkt me niet dat PSV dat graag even uitprobeert.
PSV heeft vorig seizoen van het binnengekomen geld zo'n 5 miljoen uitgegeven aan transfers, de overige transfers zijn betaald met de inkomsten uit spelersverkopen (met name Doedel en ook enkele spelers die eerder dat seizoen verkocht werden).Je ziet ook dat PSV zich er in de praktijk niks van aantrekt. Het geld was nog niet binnen en het werd weer kopen kopen kopen.
Veruit het grootste gedeelte van het geld is gebruikt om de hypotheek en andere langlopende leningen af te betalen of te herfinancieren. Maar goed, dit is al meerdere malen besproken en zou al lang duidelijk moeten zijn.
Volgens mij heb je dat verkeerd begrepen...omdat Roda onder toezicht staat mag men bij verkoop van een speler niet zomaar een andere speler aantrekken, bij verhuur van een speler mag dit echter wel. Daarom drong Roda op die huurconstructie aan, omdat ze anders geen nieuwe speler konden halen. Dat PSV Tyton na vorig seizoen ging kopen was zo goed als zeker, alleen heeft PSV de transfersom dus niet meteen overgemaakt.Jöhnk schreef: Dan vertelt PSV weer eens niet de waarheid, of half, want Roda wilde dat geld juist als huursom binnenkrijgen omdat men er anders (vanwege toezicht KNVB) niet over kon beschikken.
Wil PSV hem verkopen dan?wimpey schreef:Matavz terug gezet naar de beloften door Dickie. Lekkere aankoop. Goed voor z'n marktwaarde ook.
Nee, ze willen hem dolgraag houden en zetten hem terug omdat ze zo tevreden over hem zijn.Baseman schreef: Wil PSV hem verkopen dan?
Counterspitsje, alleen gevaarlijk in de diepte. Kan geen bal vasthouden en zet voorin nul druk en doet nul loopwerk. Dure grap, om voor zoiets 6 miljoen neer te leggen. Maar ik vind het prima uiteraard.Matavz speelt vanavond overigens 'gewoon' mee met het eerste.
Magier Marcel kan opgelucht ademhalen, want Guerrero gaat naar Corinthians.wimpey schreef: Rubin Kazan heeft bij hsv naar Paolo Guerrero geinformeerd. Lijkt me een concurrent v.w.b. evt. transfer Toivonen.
Ik post hier niet meer zoveel, maar hier wil ik toch even op antwoorden:mattie schreef:dus jullie als goede boeren... vraag je dan niet in godsnaam af waar ze nu weer het geld vandaan hallen om Narsingh te kopen..
Of vinden jullie het niet erg om wat "extra"gemeente geld te betalen..
AANVALLERS KOPEN! NU!Matig PSV komt op kletsnat veld niet tot scoren tegen Duitse vierdeklasser
Woensdag, 11 juli 2012 om 20:50
/
Na twee eenvoudige oefenzeges is PSV er niet in geslaagd om ook het derde duel in de aanloop naar het nieuwe seizoen om te zetten in winst. Tegen het Duitse Rot-Weiss Oberhausen, dat uitkomt in de Regionalliga West, kwam de ploeg van Dick Advocaat, evenals de opponent, niet tot scoren: 0-0.
In het kletsnatte Oberhausen mocht PSV van geluk spreken dat het met een gelijkspel het veld mocht verlaten. De thuisploeg, getraind door oud-international Mario Basler, was namelijk het dichtst in de buurt van een doelpunt. Aanvoerder Benjamin Weigelt presteerde het namelijk om twee keer vanuit een vrije trap op de lat boven gelegenheidsgoalie Boy Waterman te mikken. Eerste keus Przemyslaw Tyton geniet nog van zijn rust na deelname aan het EK.
Het slordige PSV wist zelf voorin niet al te veel af te dwingen en Dick Advocaat weet dan ook dat hem de komende weken nog heel wat werk te doen staat. Orlando Engelaar, die inviel, en Jürgen Locadia waren nog het dichtst in de buurt van een Eindhovense treffer, maar ook zij konden het verschil niet maken. Komende zondag krijgt PSV een herkansing; dan wacht de confrontatie met het Belgische Racing Genk.
VZ
Goede verdedigers al helemaal niet, het lijkt me dat daar gezien de afgelopen seizoenen toch echt de prioriteiten moeten liggen.Peter schreef:Volgens Base hebben ze geen rechtsbuiten, hoor. Echt niet.
Ik zit al seizoenen lang te hopen op een nieuwe Alex. Het is gewoon een schande.. Die verdediging van PSV. Ajax, AZ, Feyenoord, Vitesse en NEC hebben een betere achterhoede. FC Twente een even slechte. Spitsen winnen wedstrijden voor een club, maar verdedigers winnen titels.Frank schreef:Goede verdedigers al helemaal niet, het lijkt me dat daar gezien de afgelopen seizoenen toch echt de prioriteiten moeten liggen.Peter schreef:Volgens Base hebben ze geen rechtsbuiten, hoor. Echt niet.
Ik krijg steeds meer het idee dat er voor de supporters aangekocht wordt. 'Grote' namen en aantrekkelijke voorhoedespelers, in plaats van spelers die echt voor de balans in het elftal zouden kunnen zorgen. Is niet aantrekkelijk/aansprekend genoeg voor de gemiddelde supporter...
Waarom? Niet zelden is de club met het minste aantal tegendoelpunten ook de club die de titels opeist. Het is eigenlijk heel logisch: als je niet scoort, maar ook niets weggeeft heb je in ieder geval nog één punt verdiend (en je tegenstander haalt je niet in). Maar als je een lekke defensie hebt, en een paar aardige spitsen, kun je nogal eens tegen een 2-4 nederlaag aanlopen. Ik weet wel wat ik liever heb hoor.Rishi schreef:Niet persoon bedoeld generaal maar dat van aanvallers winnen wedstrijden en verdedigers titels is toch gewoon onzin?
PSV'er Bouma tekent voor een jaar bij
HOOFDDORP - Wilfred Bouma staat ook komend seizoen onder contract bij PSV. De verdediger tekent voor een jaar bij.
Dat meldt PSV donderdag op haar eigen website. De 34-jarige international begint daarmee aan zijn dertiende seizoen in Eindhovense dienst.
Technisch manager Marcel Brands is in zijn nopjes met de contractverlenging van Bouma. "Wilfred heeft een goed seizoen gedraaid, is een echte PSV’er en hij kan met zijn ervaring nog van toegevoegde waarde zijn."
Bouma keerde donderdag terug op het trainingsveld, nadat hij sinds het EK vakantie had.
http://www.nu.nl
psv loopt ook nog eens te leuren met z'n enige middenveld met enig scorend vermogen (Toivonen).generaal schreef:Verschil is dat je bijsluitende middenvelders nog wel een doelpuntje kunnen maken
Klopt, of bijvoorbeeld tegen een 2-6 nederlaag.generaal schreef:Waarom? Niet zelden is de club met het minste aantal tegendoelpunten ook de club die de titels opeist. Het is eigenlijk heel logisch: als je niet scoort, maar ook niets weggeeft heb je in ieder geval nog één punt verdiend (en je tegenstander haalt je niet in). Maar als je een lekke defensie hebt, en een paar aardige spitsen, kun je nogal eens tegen een 2-4 nederlaag aanlopen. Ik weet wel wat ik liever heb hoor.Rishi schreef:Niet persoon bedoeld generaal maar dat van aanvallers winnen wedstrijden en verdedigers titels is toch gewoon onzin?