Niet alleen hier. In het veld heeft 'ie daar ook last van.Baseman schreef:Ik vraag me altijd af wat bepaalde spelers toch misdaan hebben, zo kan Pieters hier echt helemaal niets goed doen.

Moderator: mods
Niet alleen hier. In het veld heeft 'ie daar ook last van.Baseman schreef:Ik vraag me altijd af wat bepaalde spelers toch misdaan hebben, zo kan Pieters hier echt helemaal niets goed doen.
Voor wat het waard is : Thijs Slegers beantwoordt op Twitter vragen van PSV fans. Op een vraag met welke CV zij bezig zijn zegt hij o.a. dat Moisander ook hun interesse heeft,maar dat Ajax de beste papieren heeft. En ook dat zij Gouweleeuw (nog) niet goed genoeg vinden, maar wel met interesse naar Nuytinck kijken.
Marillion schreef:Niet alleen hier. In het veld heeft 'ie daar ook last van.Baseman schreef:Ik vraag me altijd af wat bepaalde spelers toch misdaan hebben, zo kan Pieters hier echt helemaal niets goed doen.
Zakaria Labyad is teleurgesteld in de houding van PSV en kiest voor Sporting Portugal in Lissabon.
En dan staat Labyad volgend jaar met een lang smoel te ballen?Marillion schreef:Dat is nog maar de vraag. Dit zal een gang naar de rechter worden. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat PSV gelijk heeft en dat hij wel een rechtsgeldig contract heeft.
Wat ik ervan begrepen hen zijn ze daar in Eindhoven gewoon kansloos. Van de FIFA mag je beneden de 18 jaar niet een speler een contract langer dan 3 jaar geven, opties mogen dus niet. Labyad is aan het eind van het seizoen transfervrij. Hij zal alleen de zaak aanhangig moeten maken.Marillion schreef:Nee, dat komt dan niet meer goed. Maar in dat geval zal er toch wat betaald moeten worden door Sporting.
Ik denk ook niet dat ze bij PSV nog verwachten dat hij volgend jaar vrolijk in het eerste elftal zal spelen. Maar wat moet je dan? Iemand zomaar naar buiten laten lopen? Als de club oprecht denkt dat ze een rechtsgeldig contract hebben kunnen ze niet veel anders dan deze gang van zaken aanvechten.
Die heeft wél talent. Pieters niet. Geen idee wat die jongen bij Oranje doet. Maar prima dat BvM hem, Wijnaldum, Strootman en Lens meeneemt.Baseman schreef: Zijn opvolger heeft PSV al in huis (Willems).
Gokje: niveau Aston Villa, Wigan. Toivonen staat er nooit in topwedstrijden en er zit een steek aan los.Toivonen mag vertrekken voor een goed bod en dat zal ook wel gebeuren.
De gemeente Eindhoven betaalt PSV 48,4 miljoen voor de grond van het stadion en het trainingscomplex, zo werd duidelijk op de persconferentie vandaag. De gemeente leent op haar beurt dit bedrag. PSV betaalt de komende veertig jaar jaarlijks 2,4 miljoen aan de gemeente voor het gebruik van de grond. De gemeente betaalt jaarlijks ongeveer twee miljoen aan rente over de lening, waardoor er volgens wethouder Depla voor de gemeente geen kosten zijn. Na afloop van de deal over veertig jaar wil de gemeente de grond weer verkopen.
Bron: PSV.netwerk.to
Tsja, voor slechts 9 ton per jaar kun je natuurlijk niet je familie onderhouden...wimpey schreef:Labyad naar Sporting, zegt Labyad. Hij is boos op Brands.
Als de rente stijgt, dan stijgt ook het bedrag dat PSV betaalt aan de gemeente.666 schreef:Als de rente omhoog gaat en PSV nog steeds met 2.4M per jaar wegkomt...
Baseman schreef:hij tekende bij Sporting omdat PSV hem wilde verkopen aan B******