Easy penalties, ja.Rishi schreef: Als er een ploeg is die incasseert is het Barça wel.
Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Inderdaad. Ik vind zo'n filmpje dus echt niet kunnen. Het is publieke omroep, geen Barca TV.Frank schreef:Sorry Rishi, maar ook ik zat met verbazing te kijken en te luisteren naar het commentaar op Drogba.
Als er een ploeg de laatste jaren het bij elk minimaal contact vallen en klagen bij de scheidsrechters tot een kunst verheven is dan is het wel Barcelona. En nu Drogba aanvallen omdat hij hetzelfde doet.
Het filmpje laat in ieder geval zeer duidelijk zien hoe pro-Barcelona de NOS is....
Als de spelers van Barcelona zich in de 2e wedstrijd gewoon als kerels gedragen en die wedstrijd winnen omdat ze een beter elftal hebben dan gun ik het ze echt van harte. Want ik heb helemaal niets met Chelsea en kan echt wel genieten van mooi voetbal als Barcelona dat laat zien. Maar dat vervelende gedrag van een aantal spelers en Barcelona supporters hangt me echt de keel uit.
Nil volentibus arduum
Mee eens. Maar kijk ook naar de reden van dat gedrag. Zelfs Messi gaat zich zo gedragen.
IK GELOOF!!!!!!
De reden van het gedrag is toch gewoon dat je het niet op een sportieve manier kan winnen?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
In topsport (maar eigenlijk ook in het dagelijkse leven) is de "ja, maar" reactie nooit sterk.
Barcelona moet zich concentreren op dat waar ze goed in zijn. Tegenstanders kapot spelen door goed positiespel en door de beschikbare individuele klasse. Scheidsrechters proberen te beïnvloeden en tegenstanders kaarten aansmeren hoort daar niet bij. Ook niet als je te maken krijgt met hard spel.
Barcelona moet zich concentreren op dat waar ze goed in zijn. Tegenstanders kapot spelen door goed positiespel en door de beschikbare individuele klasse. Scheidsrechters proberen te beïnvloeden en tegenstanders kaarten aansmeren hoort daar niet bij. Ook niet als je te maken krijgt met hard spel.
Nil volentibus arduum
Dat zijn de aanslagen die niét bestraft worden. Oorzaak-gevolg.
IK GELOOF!!!!!!
Ben het overigens wel met jullie eens dat het gedrag, ook bij Barça, vervelend en zeer laag is. Gevraag om kaarten moet bestraft worden. Gejank voor niks ook!
IK GELOOF!!!!!!
Same here. Ik gun het Chelsea trouwens ook, want zij hadden in 08/09 de finale moeten halen. Niet Barcelona. Chelsea werd toen schandalig genaaid door die Ovebro.Marillion schreef: Als de spelers van Barcelona zich in de 2e wedstrijd gewoon als kerels gedragen en die wedstrijd winnen omdat ze een beter elftal hebben dan gun ik het ze echt van harte.
Ik hoop dat de UEFA a.s. dinsdag geen pipo van het niveau Kuipers / Ovebro aanstelt. Chelsea en een paar miljard voetbalfans verdienen een personality, die niet in het gejank / geduikel van Barcelona tuint. Wanneer dat het geval is en Barcelona levert een voetbalshow van jewelste af: top!
Maar het kan niet zo zijn dat Barcelona wederom de hulp van de ref nodig heeft om Chelsea te 'verslaan'.
Champions League 2011-2012
Omdat Barca hetzelfde gedrag vertoont wil dat natuurlijk niet zeggen dat de NOS geen gelijk heeft mbt Drogba. Je kan het dan hooguit selectieve verontwaardiging noemen.
Wat zal het vanavond worden? Een dubieuze penalty, meerdere dubieuze penalties, dubieus onthouden penalties, dubieuze rooie kaarten, dubieus niet affluiten, het doodfluiten van de wedstrijd op het juiste moment, algeheel onevenwichtig fluiten of een combinatie? Of is Chelsea zo zwak dat Barca het op eigen kracht kan?
Wollt ihr den totalen Mensch?
Barca zonder Dani Alves?
Lijkt op een 3-4-3. Of beter gezegd: 3-3-4
Lijkt op een 3-4-3. Of beter gezegd: 3-3-4
IK GELOOF!!!!!!
Ik hoop dat de arbiter het dit keer niet in het voordeel van Barcelona vergald.Le T. schreef: Een dubieuze penalty, meerdere dubieuze penalties, dubieus onthouden penalties, dubieuze rooie kaarten, dubieus niet affluiten, het doodfluiten van de wedstrijd op het juiste moment, algeheel onevenwichtig fluiten of een combinatie?
Het is weer een verrassende jonge onervaren scheidsrechter die een mooie carrierestap kan maken, die moet dan toevallig weer Barcelona thuis fluiten terwijl het erom spant, ik ben benieuwd.wimpey schreef:Ik hoop dat de arbiter het dit keer niet in het voordeel van Barcelona vergald.Le T. schreef: Een dubieuze penalty, meerdere dubieuze penalties, dubieus onthouden penalties, dubieuze rooie kaarten, dubieus niet affluiten, het doodfluiten van de wedstrijd op het juiste moment, algeheel onevenwichtig fluiten of een combinatie?
Wat komt die Valdes vreselijk komp uit zeg.
Dat kan je wel zeggen ja... Was wel een aardige dreun...
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e
Je bent natuurlijk niet goed bij je hoofd als je hoopt dat Chelsea de finale haalt .. Wat een ontzettende kutclub dit heeft niks met voetballen te maken ..
Blij met de punten ...
Chelsea sucks wat een anti voetbal de Berlijnse muur van Co
Prima goal... Meer, maar dan ook meer dan verdient. Er is maar 1 ploeg dat voetbalt
Geweldige scheids 

Vuile overtreding .. Terecht rood .. Hoe dom kun je zijn ...
Blij met de punten ...
Waar ben je dan?Le T. schreef:Het is weer een verrassende jonge onervaren scheidsrechter die een mooie carrierestap kan maken, die moet dan toevallig weer Barcelona thuis fluiten terwijl het erom spant, ik ben benieuwd.wimpey schreef:Ik hoop dat de arbiter het dit keer niet in het voordeel van Barcelona vergald.Le T. schreef: Een dubieuze penalty, meerdere dubieuze penalties, dubieus onthouden penalties, dubieuze rooie kaarten, dubieus niet affluiten, het doodfluiten van de wedstrijd op het juiste moment, algeheel onevenwichtig fluiten of een combinatie?
IK GELOOF!!!!!!
Nee, deze vond ik niet dubieus.Rishi schreef:Zeker een onterechte kaart Le T?
Goh, de scheids helpt een handje. 2 handjes. Dat verwacht je toch niet?!