OK. Je leek te suggereren dat Cruijff niet wil feliciteren omdat dat zijn gelijk onderuit zou halen.LucaS schreef:De reactie van Cruijff heeft niets te maken met het al dan niet gelijk hebben.
Ik geloof niet dat Cruijff Klaassen en Fischer ooit persoonlijk heeft aangevallen. Wel heeft hij de kwaliteit van de jeugdopleiding kritisch bejegend. Maar hij heeft inmiddels ook gezegd dat de zaken er op de toekomst goed voorstaan.Het lijkt me niet meer dan normaal dan dat een icoon als Cruijff, die wekelijks commentaar levert en in dat commentaar elke gelegenheid grijpt om die jongens de grond in te boren, bij een geweldige prestatie van diezelfde jongens even het fatsoen en betrokkenheid opbrengt om die geweldige prestatie te noemen en die jongens daarmee te feliciteren.
In de tweede plaats is het winnen van een jeugdwedstrijd absoluut geen 'geweldige prestatie'. Als je het hebt over verslag doen van topsport is het zelfs nauwelijks relevant.
Ja, vast. What's next? Cruijff die in zijn column de groetjes moet doen aan Jan Olde Riekerink?Elk normaal mens zou dat doen. En eerlijk gezegd vind ik verbijsterend dat Cruijffvolgers dat opeens iets heel erg vreemds (b)lijken te vinden.