Waarom heeft Bayern hem zo snel laten gaan? Die prutser van een Olic loopt er bijvoorbeeld wel nog rond.wimpey schreef:Der Lucas is snel, heeft een Torriecher en een vreselijk schot in die linker van 'm.Peter schreef: Nu kijk ik geen BuLi, maar daar gaat Arsenal toch geen titels mee winnen?
Ander niveautje dan bijv. Gervinho of Bendtner.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Omdat Jabu, in het hedendaagse voetbal de ene flater na de andere werd gemaakt. Bayern is redelijk stabiel omdat er in Duitsland ook maar één topclub is, maar zonder een instorting van Borussia Dortmund zie ik het gewoon gebeuren dat ze het voor elkaar krijgen om in 4 jaar tijd 3 keer de titel mis te lopen. Daar zitten ze dan met al hun geld smijterij en het eerst ophemelen en vervolgens helemaal afbranden van Van Gaal en vervolgens Robben. Maar als je het over geldsmijterij en domme investeringen hebt, dan heb je het wel over Engeland. Wat een extreem achterlijk rijtje kun je samenstellen als je daar de grootste miskopen op een rij zet en even nakijkt wat bijvoorbeeld Andy Carroll maar ook andere spelers van Liverpool, Arsenal of Manchester City verdienen en wat ze presteren.
-
Liverpool - Arsenal.
Suarez versiert een penalty, Kuyt mist em.... 0-0 tot zover.
Suarez versiert een penalty, Kuyt mist em.... 0-0 tot zover.
Whitey on the moon.
Ik snap niet dat zo'n scheidsrechter daar intrapt. Dat die in de schwalbe trapt, ok, maar zelfs zonder die schwalbe had de keeper de bal al gewoon goed geblokt en dat maakt het niet uit als de aanvaller daarbij ten val wordt gebracht, wat niet het geval was.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Huh? Die keeper had die bal toch niet?Le T. schreef:Ik snap niet dat zo'n scheidsrechter daar intrapt. Dat die in de schwalbe trapt, ok, maar zelfs zonder die schwalbe had de keeper de bal al gewoon goed geblokt en dat maakt het niet uit als de aanvaller daarbij ten val wordt gebracht, wat niet het geval was.
Net een eigen goal van Arsenal... verdedigend blijven het een stel kneuzen.
Whitey on the moon.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
RvP 1-1
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Volgens mij blokt hij hem met zijn rechter bovenbeen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar in de herhaling niet heel precies op gelet heb. Daarna natuurlijk een onvervalste schwalbe van Suarez.GangstaRiB schreef:Huh? Die keeper had die bal toch niet?Le T. schreef:Ik snap niet dat zo'n scheidsrechter daar intrapt. Dat die in de schwalbe trapt, ok, maar zelfs zonder die schwalbe had de keeper de bal al gewoon goed geblokt en dat maakt het niet uit als de aanvaller daarbij ten val wordt gebracht, wat niet het geval was.
Van Persie één kans, één goal.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Keeper raakt de bal in ieder geval niet. Verder ging ie met 2 benen naar voren. Suarez maakt er zeker het meeste van, maar niet sterk gekeept van die gozer.Le T. schreef:Volgens mij blokt hij hem met zijn rechter bovenbeen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar in de herhaling niet heel precies op gelet heb. Daarna natuurlijk een onvervalste schwalbe van Suarez.GangstaRiB schreef:Huh? Die keeper had die bal toch niet?Le T. schreef:Ik snap niet dat zo'n scheidsrechter daar intrapt. Dat die in de schwalbe trapt, ok, maar zelfs zonder die schwalbe had de keeper de bal al gewoon goed geblokt en dat maakt het niet uit als de aanvaller daarbij ten val wordt gebracht, wat niet het geval was.
Van Persie één kans, één goal.
Whitey on the moon.
Suárez bezorgt oud teammaatje Vermaelen waarmee hij samen nog weleens een voorronde CL wedstrijd verneukte een gele kaart... Tijdens Manchester United - Liverpool vond ik het commentaar van Wim Kieft prima te pruimen, vandaag is het tot nu toe een heel erg slechte wedstrijd, zijn stemgeluid maakt het dan nog extra saai.
Grappig trouwens dat de Liverpool aanhang als Suárez via het been van een tegenstander een ingooi of corner versiert men daar nog blijer als kinderen om is dan dat Ajax thuis tegen Man U. Luis inderdaad de enige van de 22 spelers die een beetje opvalt.
Grappig trouwens dat de Liverpool aanhang als Suárez via het been van een tegenstander een ingooi of corner versiert men daar nog blijer als kinderen om is dan dat Ajax thuis tegen Man U. Luis inderdaad de enige van de 22 spelers die een beetje opvalt.
Nummer 34 hoe kun je die nou missen zeg...
...Kieft zijn commentaar valt wel mee, eigenlijk. Gewoon terecht dat hij al uitroept wat je als kijker ook denkt als een speler dom een teamgenoot aanspeelt die buitenspel staat of 'wat is dit nou' bij een vrije trap om niets.
Haha Liverpool meer dan 10 corners, Arsenal 0, Van Persie maakt met zijn 25e goal de winnende. Voetbal kan onrechtvaardig zijn maar nu is het wel heerlijk, want dit heeft Liverpool met al hun geklaag eigenlijk gewoon verdiend. RVP de MVP!
...Kieft zijn commentaar valt wel mee, eigenlijk. Gewoon terecht dat hij al uitroept wat je als kijker ook denkt als een speler dom een teamgenoot aanspeelt die buitenspel staat of 'wat is dit nou' bij een vrije trap om niets.

Haha Liverpool meer dan 10 corners, Arsenal 0, Van Persie maakt met zijn 25e goal de winnende. Voetbal kan onrechtvaardig zijn maar nu is het wel heerlijk, want dit heeft Liverpool met al hun geklaag eigenlijk gewoon verdiend. RVP de MVP!

Toch niet. Is per direct ontslagen. Weg afkoopsom van vijftien miljoen euro.wimpey schreef:Heb je iets tegen die man? Ik denk dat Abra hem 'gewoon' de tijd gaat geven om een nieuw elftal te bouwen.Peter schreef: Kan wel eens het einde voor Villas Boas betekenen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja. Geen verrassing natuurlijk. Zeldzaam droevig beleid ook, want je betaalt de jackpot voor een trainer, maar geeft hem nog geen jaar de tijd.
Villas Boas zal nu wel naar Inter vertrekken dan. Wie o wie stapt er nog in bij Chelsea? Mourinho?
Villas Boas zal nu wel naar Inter vertrekken dan. Wie o wie stapt er nog in bij Chelsea? Mourinho?
Mourinho heeft daar net een huisje gekocht dus het zal me niet verbazen
-
Die hele ploeg liep voor geen meter meer voor de trainer.Peter schreef:Tsja. Geen verrassing natuurlijk. Zeldzaam droevig beleid ook, want je betaalt de jackpot voor een trainer, maar geeft hem nog geen jaar de tijd.
Whitey on the moon.
CHELSEA: 115 miljoen euro voor trainers in negen jaar
LONDEN – Het ongeduld van eigenaar en miljardair Roman Abramovich om trainers bij zijn club Chelsea tijd te gunnen aan een elftal te bouwen, heeft hem sinds 2003 al 115 miljoen euro gekost aan afkoopsommen, salarissen en ’oprotpremies’. Daarmee breekt de Rus alle records in de Premier League. Chelsea ontsloeg zondag zijn Portugese coach André Villas-Boas en dat was precies de zevende trainer in amper negen seizoenen.
Arsenal-coach Arsene Wenger staat aan de vooravond van de Champions Leaguereturns in de kwartfinale stil bij de draaimolen, waarin trainers plaatsnemen op Stamford Bridge. Wenger vindt dat Villas-Boas te weinig tijd is gegund bij Chelsea om iets neer te zetten. „Ik kan alleen maar zeggen dat ik medelijden heb met Villas-Boas, omdat ik hem mag als mens en als trainer”, aldus Wenger.
De Fransman is zelf al ruim vijftien jaar actief bij Arsenal en staat voor het veertiende achtereenvolgende seizoen met zijn ploeg in de Champions League. „Het is triest voor Villas-Boas dat hij zijn baan zo snel al moet verliezen. Als je zoals hij keihard werkt in je job en alles voor de club overhebt, verdien je meer tijd om een ploeg op de rails te krijgen.”
Hoewel eigenaar Abramovich onuitputtelijke bronnen heeft om elk seizoen het elftal te versterken (dit jaar gaf hij weer 100 miljoen euro uit aan nieuwe spelers), werkt dat in de ogen van de Arsenaltrainer juist in het nadeel van de coaches die bij Chelsea aan het werk gaan. De verwachtingen zijn veel te hoog en het kost tijd om je eigen filosofie over te brengen op de club en de spelers. Maar juist door de grote druk die Abramovich op zijn trainers legt, worden onmiddellijk wonderen verwacht.
De Braziliaanse oefenmeester Luiz Felipe Scolari, die met zijn land wereldkampioen werd en bij Chelsea als trainer in 2009 gefrustreerd vertrok, omschrijft de positie van hoofdtrainer bij de Londense club als ’de hel’.
De vakbond van oefenmeesters in het Engelse profvoetbal heeft ook zijn zorgen uitgesproken over de situatie bij Chelsea. Richard Bevan, directeur van de LMA (League Managers Association), vindt het een schande voor Abramovich dat hij op zoek is naar de achtste trainer in negen jaar. Volgens Bevan ondermijnde de steenrijke Rus met zijn gebrek aan geduld de positie van Villas-Boas en zal hij dat bij elke volgende coach ook doen.
„Succes kun je alleen krijgen als je de tijd geeft en stabiliteit creëert”, aldus Bevan. „Anders maak je geen enkele kans om je ideeën op een groep spelers over te brengen.”
Blij met de punten ...
En nu mogen Lampard en een aantal anderen voor ieder aannemelijk bod weg omdat Abramovic denkt dat ze te veel macht hebben.
Dat klopt ook wel, maar geef dan in ieder geval die trainer de tijd.
Dat klopt ook wel, maar geef dan in ieder geval die trainer de tijd.
Het lijkt gedaan te zijn met de Schotse recordkampioen.
Curator verwacht opheffing Rangers
AMSTERDAM - Bewindvoerder Dave King verwacht dat de Schotse topclub Glasgow Rangers de huidige financiële problemen niet overleeft. Dat stelt hij woensdag in een verklaring.
"Ik geloof niet dat er redelijke kans is dat het bedrijf de surseance overleeft. Ik geloof dat opheffing onvermijdelijk is." Voor de spelers van de Rangers is er overigens nog hoop. Een nieuw op te richten bedrijf zou de licentie kunnen overnemen en lid kunnen worden van de Schotse voetbalbond SFA. De club kan op die manier een doorstart maken. Europees voetbal zit de komende jaren waarschijnlijk niet in. Voor komend jaar komt de door de UEFA gestelde deadline te vroeg. Als de club failliet gaat, volgt automatisch een uitsluiting voor nog twee jaar.
King legt de schuld voor de financiële problemen vrijwel volledig bij clubeigenaar Craig Whyte. Die nam afgelopen zomer de club over en stelde schulden af te lossen, maar deed dat niet.
Belastingdienst
Hij gebruikte zelfs geld dat hij aan de belastingdienst moest betalen om andere rekeningen te voldoen, terwijl hij volhield dat hij eigen geld in de club pompte. Vriendelijk voor Whyte is King dan ook niet. De bewindvoerder stelt dat Whyte hem actief tegenwerkte terwijl hij een volledig beeld van de financiële situatie probeerde te krijgen. "De harde waarheid is dat Craig Whyte de loyaliteit van de fans heeft misbruikt."
Bron: Nusport.nl
Curator verwacht opheffing Rangers
AMSTERDAM - Bewindvoerder Dave King verwacht dat de Schotse topclub Glasgow Rangers de huidige financiële problemen niet overleeft. Dat stelt hij woensdag in een verklaring.
"Ik geloof niet dat er redelijke kans is dat het bedrijf de surseance overleeft. Ik geloof dat opheffing onvermijdelijk is." Voor de spelers van de Rangers is er overigens nog hoop. Een nieuw op te richten bedrijf zou de licentie kunnen overnemen en lid kunnen worden van de Schotse voetbalbond SFA. De club kan op die manier een doorstart maken. Europees voetbal zit de komende jaren waarschijnlijk niet in. Voor komend jaar komt de door de UEFA gestelde deadline te vroeg. Als de club failliet gaat, volgt automatisch een uitsluiting voor nog twee jaar.
King legt de schuld voor de financiële problemen vrijwel volledig bij clubeigenaar Craig Whyte. Die nam afgelopen zomer de club over en stelde schulden af te lossen, maar deed dat niet.
Belastingdienst
Hij gebruikte zelfs geld dat hij aan de belastingdienst moest betalen om andere rekeningen te voldoen, terwijl hij volhield dat hij eigen geld in de club pompte. Vriendelijk voor Whyte is King dan ook niet. De bewindvoerder stelt dat Whyte hem actief tegenwerkte terwijl hij een volledig beeld van de financiële situatie probeerde te krijgen. "De harde waarheid is dat Craig Whyte de loyaliteit van de fans heeft misbruikt."
Bron: Nusport.nl
Nil volentibus arduum
Vermaelen met de winnende goal in de blessure tijd.
Van Persie die nu Tim Krul provoceert.... Afschuwelijke arrogante kwal dat het is.
Van Persie die nu Tim Krul provoceert.... Afschuwelijke arrogante kwal dat het is.
IK GELOOF!!!!!!
Vermaelen maakt in blessuretijd de 2-1 voor Arsenal tegen Newcastle. Van Persie gefrustreerd omdat hij niet de winnende maakte.
Echt hè. Laatste kwartier heeft hij alleen twee keer een corner getrapt.Jöhnk schreef:Vermaelen maakt in blessuretijd de 2-1 voor Arsenal tegen Newcastle. Van Persie gefrustreerd omdat hij niet de winnende maakte.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat lachje van van Persie. Pfff.
De echt grote jongens hebben dit niet nodig.
De echt grote jongens hebben dit niet nodig.
Daarom speelt hij bij Arsenal en niet bij United, City, Barca of Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
Een arrogante kwal met regelmatig gemene trekjes in het veld, wel een redelijk goede voetballer, zonder een bijzondere erelijst ..
Blij met de punten ...
Bergkamp had hetzelfde probleem.999 schreef:Een arrogante kwal met regelmatig gemene trekjes in het veld, wel een redelijk goede voetballer, zonder een bijzondere erelijst ..
Goede voetballer, maar speelde maar voor Arsenal. Ook hij was een goede voetballer met af en toe briljante momenten. Maar ook hij had af en toe hele gemene trekjes!