Me too.InnerHarbour schreef:Zo de Phillies, pak ik een paar innings van mee.
MLB
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: MLB
Hebben niet alle teams die wat ruimer in het geld zitten miskopen gedaan, fouten gemaakt? Ook bij de Yanks is het niet altijd feest (Pavano anyone?). Kijk naar Burnett. Draaide een schandalig slecht seizoen, dreigde zelfs uit de rotatie geflikkerd te worden. Alleen wint hij nu wel effe de heel belangrijke Game 4, dat dan weer wel. Is ie meteen zijn geld waard.Dubbel schreef:Weenie hoor. Texas gunnen we het evenmin en Detroit wordt het normaal gesproken niet. Wat mij betreft geen probleem als NY de titel pakt. Ben sowieso AL fan. En ze hebben natuurlijk wel veel poen en het is irritant dat ze de top free agents die ze willen hebben ook echt halen maar geld zegt niet alles. Arte Moreno heeft met de Angels 50 miljoen meer te besteden dan de Rangers en het budget van de Orioles is zelfs het dubbele van dat van de Rays. Fucking kneuzen zijn het gewoon. Hebben jullie het verhaal van Mike Napoli gevolgd? Lekker ingeschat van Reagins. Of de aankoop van Wells (.212) voor 85 miljoen? Ook lekker. En heavy hitter Kendry Morales, die na een jaar ineens opnieuw behandeld moet worden? Ouch! Maar ik dwaal af. Twee jonge werpers morgen, twijfel er eigenlijk niet aan dat de thuisploeg doorgaat,
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Al ben ik ook weer honkballiefhebber genoeg om te genieten van een mooi gepitchte pot.
(erge is dat bij het team van mijn jongste zoon een paar fanatieke Phillies rondlopen. Sta ik daar in mijn Mets-truitje.
)
(erge is dat bij het team van mijn jongste zoon een paar fanatieke Phillies rondlopen. Sta ik daar in mijn Mets-truitje.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die heb ik ook even gemist.InnerHarbour schreef:Nee. Vertel.Hebben jullie het verhaal van Mike Napoli gevolgd?
Weet alleen dat Napoli in de tweede helft van het seizoen als een dolle sloeg (meteen opgenomen in mijn fantasy team).
Catcher/DH Mike Napoli is afgelopen jaar gedumpt om budget ruimte te maken voor Vurnon Wells en kwam uiteindelijk in Texas terecht. Mike met een contract van 5 miljoen per jaar en Vurnon met z'n 20+. Mike heeft een fantastisch seizoen gedraaid (.320 met 30 HR) en sloeg op de laatste speeldag 2 homers in de big A. Wells heeft goed verdedigt maar sloeg .212. De drie Angels catchers sloegen resp .174 en .187 en .209.InnerHarbour schreef:Nee. Vertel.Hebben jullie het verhaal van Mike Napoli gevolgd?
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Au!Dubbel schreef:Catcher/DH Mike Napoli is afgelopen jaar gedumpt om budget ruimte te maken voor Vurnon Wells en kwam uiteindelijk in Texas terecht. Mike met een contract van 5 miljoen per jaar en Vurnon met z'n 20+. Mike heeft een fantastisch seizoen gedraaid (.320 met 30 HR) en sloeg op de laatste speeldag 2 homers in de big A. Wells heeft goed verdedigt maar sloeg .212. De drie Angels catchers sloegen resp .174 en .187 en .209.InnerHarbour schreef:Nee. Vertel.Hebben jullie het verhaal van Mike Napoli gevolgd?
YNWA
- InnerHarbour
Maakt me niet echt veel uit. Ben overigens in het oude en nieuwe Bush geweest. De nieuwe is een mooi ballpark.Dubbel schreef:Zijn jullie ook voor de Cards?
YNWA
- InnerHarbour
Nou mijn glas 12 jaar oude Glenkinchie met een paar druppels water is leeg. Tis mooi geweest, later.
YNWA
Wedstrijd zit hier op ESPN America. Wel prettiger dan dat kleine schermpie op de comp.Dubbel schreef:Irritant trouwens om op MLB steeds te moeten switchen tussen Classic en Gameday. Classic biedt de meeste info maar heeft weer geen kleurtjes in de strike zone.
Ja, nice.
Ik postte in het andere topic al dat ik naar Japan ga. En nu bedacht ik: hé, spelen ze niet nog gewoon? En jawel hoor.
Dus net tickets gekocht voor de Tokyo Giants vs Yokohama Bay Stars in de Tokyo Dome. Zaterdag 22 oktober. Tickets kosten € 57 in de vakken recht achter de plaat. Leuk!
Ik postte in het andere topic al dat ik naar Japan ga. En nu bedacht ik: hé, spelen ze niet nog gewoon? En jawel hoor.
Dus net tickets gekocht voor de Tokyo Giants vs Yokohama Bay Stars in de Tokyo Dome. Zaterdag 22 oktober. Tickets kosten € 57 in de vakken recht achter de plaat. Leuk!
Hihi.Dubbel schreef:Valt me op dat jij vooral in landen komt waar gehonkbald wordt.
VS is niet zo moeilijk. Ben verder ooit in Taiwan en in Korea bij wedstrijden geweest. Taiwan was gestoord, Korea was een beetje troosteloze boel.
Maar kom ook op genoeg plekken waar ze honkbal niet eens kunnen spellen. :)
Was dat soms bij Rotterdam Neptunus?Zeux schreef:Hihi.Dubbel schreef:Valt me op dat jij vooral in landen komt waar gehonkbald wordt.
VS is niet zo moeilijk. Ben verder ooit in Taiwan en in Korea bij wedstrijden geweest. Taiwan was gestoord, Korea was een beetje troosteloze boel.
Maar kom ook op genoeg plekken waar ze honkbal niet eens kunnen spellen. :)