PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Nee, maar ze zullen vast op zijn PSV's vlak voor tijd scoren.
I think I lost my fucking headache
Inderdaad. Overschatte ploeg. Vooral Wjjnaldum vind ik een overschatte speler.
Al zie ik PSV hier nog wel winnen. NEC heeft veel krachten verspeeld en geeft nu ruimte weg.
Al zie ik PSV hier nog wel winnen. NEC heeft veel krachten verspeeld en geeft nu ruimte weg.
De gehele top drie. De smaakmakers zijn uit de Eredivisie verdwenen: Suarez, Ruiz en Dzsudzsák.
AZ is nog de enige die een beetje leuk voetbal laat zien... verder is het allemaal nix...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
NEC wel met de kansen nu..
NEC de betere. Wijnaldum haalt een bal van de lijn.
:-)... NEC en scoren... dat git niet same... dan wordt het hooguit 0-0... valt me nog mee dan.
George gunt PSV de 0-1.
0-1, zoals verwacht. NEC krijgt de deksel op de neus.
Ja... hallo... wat hadden jullie verwacht?? Dat degradatiekandidaat nummer 2 even ging winnen van PSV... ??????
Pastoor is nogal een pedant mannetje met babbels, maar z'n ploegje is gewoon één van de degradatiekandidaten.
Zum kotsen die vieze vuile gore schijtclub! Gadverdamme wat een kutclub. GadvergadvergadverDAMME.LucaS schreef:Nee, maar ze zullen vast op zijn PSV's vlak voor tijd scoren.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Pastoor heeft een veel te grote bek voor zijn prestaties... ik had meer van hem verwacht.
NEC is een bout team... had ik ook meer van verwacht, maar het wordt een grote ellende dit seizoen.
Nog even en ik verlang weer terug naar Vloet...
Wanneer wordt Been daar weer ontslagen... :)
Wat doet Neeskens tegenwoordig?
NEC is een bout team... had ik ook meer van verwacht, maar het wordt een grote ellende dit seizoen.
Nog even en ik verlang weer terug naar Vloet...
Wanneer wordt Been daar weer ontslagen... :)
Wat doet Neeskens tegenwoordig?
Laatst gewijzigd door Banjavi op zo okt 02, 2011 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Kom op, je bent gewoon jaloers, PSV wint die wedstrijden wel, Ajax had beter moeten zijn.De Dominee schreef:Zum kotsen die vieze vuile gore schijtclub! Gadverdamme wat een kutclub. GadvergadvergadverDAMME.LucaS schreef:Nee, maar ze zullen vast op zijn PSV's vlak voor tijd scoren.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Een parodie op een voetbalclub. Gatverdamme. Schijtgeluk. Elk jaar weer.De Dominee schreef:Zum kotsen die vieze vuile gore schijtclub! Gadverdamme wat een kutclub. GadvergadvergadverDAMME.LucaS schreef:Nee, maar ze zullen vast op zijn PSV's vlak voor tijd scoren.
15 mei 2011.
Inderdaad. NEC maakt de kansen niet en PSV scoort in de slotfase. Gewoon goed afgestraft.Demosthenes schreef:
Kom op, je bent gewoon jaloers, PSV wint die wedstrijden wel, Ajax had beter moeten zijn.
Ga toch weg, PSV krijgt weer eens 3 punten cadeau. Overeind blijven met 50 mln illegale subsidie en dan jezelf een weg mazzelen naar de schaal. Gadverdamme wat een zielloze k*nkerclub (excuseer).Demosthenes schreef:Kom op, je bent gewoon jaloers, PSV wint die wedstrijden wel, Ajax had beter moeten zijn.De Dominee schreef:Zum kotsen die vieze vuile gore schijtclub! Gadverdamme wat een kutclub. GadvergadvergadverDAMME.LucaS schreef:Nee, maar ze zullen vast op zijn PSV's vlak voor tijd scoren.
Was er geen grensrechter uit Nijmegen bereid om voor buitenspel te vlaggen vandaag...?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Bijzonder. Strootman eindigt elk antwoord in zijn interviewtje na de wedstrijd met "we zijn blij met de 3 punten." Toch zeker 4x in 3 minuten. Zou hij dat nou op de mediatraining leren?