PSV 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jim

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Jim » di sep 13, 2011 3:16 pm

LucaS schreef:Grappig hoe die vrijheid van meningsuiting voor sommigen werkt. Het lijkt een steeds eenzijdiger recht te worden.
Hou toch op met je hypocriete gelul man. Als er iemand is die eenzijdig het recht op vrijheid van meningsuiting opeist, ben jij het wel.
LucaS schreef:Inderdaad, omdat de rechter Wilders niet durfde te veroordelen en dus een gekunstelde uitspraak deed. Wilders gaat grenzen over,...
Dat bedoel ik.
Aldus de directeur van de gedachtepolitie, heer Lucas, die zich, als het hem van pas komt natuurlijk, zonder blikken of blozen, boven de rechter stelt. Als iemands mening de heer Lucas niet aanstaat moet hij maar veroordeeld worden. Als iemands mening meneer Lucas niet aanstaat hoor je hem niet orakelen:
LucaS schreef: Hij mag dat toch vinden?
Dat geldt namelijk alleen voor meningen, die wél in de kraam van heer Lucas passen.

Zoals deze:
LucaS schreef:..deze onnozele doelman komt niet eens in de buurt van een grens.
Ga dat dan maar even uitleggen aan de nabestaanden van 9-11. Maar daar heb jij ongetwijfeld het lef niet voor.

jabu

Bericht door jabu » di sep 13, 2011 3:23 pm

Koeman heeft ook weer een baan gevonden.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di sep 13, 2011 3:53 pm

LucaS schreef:Inderdaad, omdat de rechter Wilders niet durfde te veroordelen en dus een gekunstelde uitspraak deed. Wilders gaat grenzen over, deze onnozele doelman komt niet eens in de buurt van een grens.

Mwahaha, wat laat jij je hier kennen zeg. :drecul.gif: Ben benieuwd of je ook zo had gereageerd als bijvoorbeeld Yuri Rose had getwitterd dat alle moslims zich diep moesten schamen voor 9/11.

Nihad

Bericht door Nihad » di sep 13, 2011 4:18 pm

Ik vind dat Sinouh gelijk heeft. :headbang.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS

Bericht door LucaS » di sep 13, 2011 4:29 pm

God,, hier wordt onmiddellijk bewezen dat sommige meningen maar beter niet geuit kunnen worden, zelfs Jim is er voor uit zijn grot gekomen. Met onmiddellijk allerlei ongefundeerde en onware beschuldigingen. Wat een enge opvatting over vrijheid van meningsuiting hebben onze rechtse vrienden toch.
Jim schreef:Hou toch op met je hypocriete gelul man. Als er iemand is die eenzijdig het recht op vrijheid van meningsuiting opeist, ben jij het wel.
Oei, wat een agressie! :aai.gif: Kan je daar ook voorbeelden van geven?
Dat bedoel ik.
O, mijn opvatting dat de rechter een onjuiste uitspraak heeft gedaan is een voorbeeld dat anderen wat mij betreft geen recht op vrijheid van meningsuiting hebben. Bijzonder. Benieuwd wat Jim dan vindt van meningen dat rechters te laag straffen, of dat rechters door de politiek getoetst moeten worden om voor een nieuwe termijn in aanmerking te komen. Natuurlijk mag je een mening hebben over een uitspraak van een rechter.
Aldus de directeur van de gedachtepolitie, heer Lucas, die zich, als het hem van pas komt natuurlijk, zonder blikken of blozen, boven de rechter stelt. Als iemands mening de heer Lucas niet aanstaat moet hij maar veroordeeld worden.
Wat ben je kinderachtig en ongenuanceerd bezig vandaag, Jim. Er lopen namelijk ongelooflijk veel mensen rond met ronduit walgelijke meningen waarvan ik niet vind dat ze voor de rechter moeten komen of veroordeeld moeten worden. Je blaat dus weer een hoop flauwekul de lucht in, en maakt van 1 specifiek geval een soort algemene wet. Treurig, maar wel de wijze waarop het populisme werkt. Ik begrijp dus dat je je er in thuis voelt.
Als iemands mening meneer Lucas niet aanstaat hoor je hem niet orakelen:
LucaS schreef: Hij mag dat toch vinden?
Dat geldt namelijk alleen voor meningen, die wél in de kraam van heer Lucas passen.
Zoals zojuist al gezegd, compleet onware, en enigszins populistische, kretologie.
Ga dat dan maar even uitleggen aan de nabestaanden van 9-11. Maar daar heb jij ongetwijfeld het lef niet voor.
Wat heeft dat nou weer met lef te maken? Maar waarom zou ik het lef niet hebben om te zeggen dat het herdenken van de aanslagen in september in Nederland wat mij betreft overdreven is, en dat het dan net zo zinnig is om de honderduizenden burgerslachtoffers in Irak van de illegale Amerikaanse inval te herdenken. Of de slachtoffers van martelingen in Amerikaanse concentratiekampen. Of de honderdduizenden slachtoffers van de tsunami.
Mwahaha, wat laat jij je hier kennen zeg. Ben benieuwd of je ook zo had gereageerd als bijvoorbeeld Yuri Rose had getwitterd dat alle moslims zich diep moesten schamen voor 9/11.
Inderdaad ja, ook dan had ik gevonden dat een officiele berisping door zijn club misplaatst en belachelijk was geweest.
I think I lost my fucking headache

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di sep 13, 2011 5:41 pm

Discussies over het getwitter van Simouh horen alleen in dit topic thuis als het iets met PSV te maken heeft. De laatste posts van Lucas, Jim en Voetske gaan niet over PSV en zelfs niet over Sinouh.

Als jullie verder willen lullen over meningsuiting en moslims en Wilders enzo doen jullie dat maar in de kelder van het forum.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

999

Bericht door 999 » di sep 13, 2011 6:19 pm

Chagrijn .. :1evil.gif:
PSV schrijft naam Wijnaldum verkeerd

EINDHOVEN - Hoewel Georginio Wijnaldum inmiddels een bekende naam is binnen de voetbalwereld, kende de ontwerper van van de uit-shirts van PSV hem waarschijnlijk nog niet.

De voormalig Feyenoorder speelde zondag tijdens de wedstrijd tegen VVV-Venlo onder de naam Wijnaldem. De u was dus een e geworden. Op het thuisshirt staat de naam van de voetballer wel goed gespeld.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 14, 2011 1:35 pm

Dit heeft zeker met PSV te maken. :smallgrin.gif:

Meer voetballers met een eigen mening graag.
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » wo sep 14, 2011 2:17 pm

Ook als ze PVV-sympathisanten zijn, joey? Moeten sporters zich mengen in discussies, die teams tot verdeeldheid kunnen brengen?

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 14, 2011 2:24 pm

Sinouh reageerde natuurlijk alleen omdat hij moslim is :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 14, 2011 2:32 pm

joey schreef:Dit heeft zeker met PSV te maken. :smallgrin.gif:

Meer voetballers met een eigen mening graag.
Ik heb liever ultradomme jongens/mannen die verdomd goed tegen een bal kunnen trappen. :smallgrin.gif:

Serieus, Sinouh mag vinden wat hij wil, zolang ik het maar niet hoef te lezen in de krant. Dat is namelijk totaal niet interessant, want Sinouh is geen visionair of deskundige op maatschappelijke zaken. Hij is (een matige) keeper en zijn voetbalverrichtingen wil ik lezen in de krant. Snap ook niet dat een krant hier aandacht aan besteed, want je gaat ook geen column schrijven over de voetbalvisie van Jan Kees de Jager.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 14, 2011 2:47 pm

Over voetbal heeft juist iedereen een mening. :smallgrin.gif:

Waarom zou een voetballer niets te vertellen kunnen hebben over een ander onderwerp dan voetbal? Ze zijn toch niet allemaal dom? :confused.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 14, 2011 3:13 pm

Ow, jij vindt het ook nog eens een slimme opmerking? :excited.gif:

Zei hij hier maar eens wat over:
Invalide man en hulphond mishandeld DEN HAAG - Een 48-jarige invalide man uit Den Haag en zijn hulphond zijn aan het begin van de nacht van dinsdag op woensdag mishandeld door drie mannen. De invalide liet op de Lau Mazirellaan zijn hond uit, toen de drie voor hem lopende mannen zonder aanleiding agressief werden, aldus de politie.

Foto: Fotobureau Roel Dijkstra
Een van de mannen schopte de hond, die begon te janken. Toen de man het dier te hulp schoot, werd hij op zijn hoofd geslagen en duwden de mannen zijn rolstoel omver. De invalide kwam op de grond terecht, raakte gewond aan zijn hoofd en liep diverse kneuzingen op. De daders gingen ervandoor.

De drie zijn volgens de politie vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Getuigen van het lafhartige geweld wordt verzocht contact op te nemen met de politie via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
De T.

999

Bericht door 999 » wo sep 14, 2011 3:26 pm

El Clavo schreef:Ow, jij vindt het ook nog eens een slimme opmerking? :excited.gif:

Zei hij hier maar eens wat over:
Invalide man en hulphond mishandeld DEN HAAG - Een 48-jarige invalide man uit Den Haag en zijn hulphond zijn aan het begin van de nacht van dinsdag op woensdag mishandeld door drie mannen. De invalide liet op de Lau Mazirellaan zijn hond uit, toen de drie voor hem lopende mannen zonder aanleiding agressief werden, aldus de politie.

Foto: Fotobureau Roel Dijkstra
Een van de mannen schopte de hond, die begon te janken. Toen de man het dier te hulp schoot, werd hij op zijn hoofd geslagen en duwden de mannen zijn rolstoel omver. De invalide kwam op de grond terecht, raakte gewond aan zijn hoofd en liep diverse kneuzingen op. De daders gingen ervandoor.

De drie zijn volgens de politie vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Getuigen van het lafhartige geweld wordt verzocht contact op te nemen met de politie via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
De T.
En hij kan gewoon in Eindhoven blijven hoor ..
Vrouw in rolstoel mishandeld

Twee jongemannen hebben maandag in Eindhoven een vrouw in een rolstoel mishandeld.

Ook de hulphond kreeg klappen. Jos Heesters, buurtbrigadier van de Bennekel, twitterde woensdagmiddag over een 'misselijke streek'. Een vrouw in een rolstoel werd tussen vijf en zes uur 's maandagmiddag lastiggevallen door twee kerels. Ze mishandelden haar en haar hulphond. Ze namen haar gsm af.

De jongens zijn getint. Eentje is rond de 20 jaar en had een groene sweater met capuchon, de andere was rond de vijftien jaar, had een baseballpetje op en droeg een ruime donkere broek met een ketting uit de zak.
ED.
Laatst gewijzigd door 999 op wo sep 14, 2011 3:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 14, 2011 3:26 pm

Hij mag wel iets zeggen maar alleen over door jouw goedgekeurde onderwerpen?

Hoe dan ook, een voetballer mag voor zijn mening uitkomen, net als iedere andere burger.

999

Bericht door 999 » wo sep 14, 2011 3:29 pm

Daag Joey ...
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo sep 14, 2011 3:29 pm

Ik was ironisch Joey.

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 14, 2011 3:32 pm

Sinouh heeft gewoon last waar helaas veel moslims last van hebben. Iets voor hun kop. En geen burka :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 14, 2011 3:35 pm

Je kunt het met hem oneens zijn, maar de vraag was hier: mag hij dit zeggen (twitteren) of niet?

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 14, 2011 3:42 pm

Natuurlijk mag dat.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 14, 2011 3:50 pm

Ja hoor, dat mag ie. Een modermisme is immers dat voor iedere spast een medium ter beschikking staat om z'n mening (ook zoiets: iedereen heeft tegenwoordig over alles een mening paraat) aan de wereld mee te delen. Waarop anderen dan ook weer hun mening los kunnen laten.

Je kunt tegenwoordig als halfzachte van alles roeptoeteren, je kunt er zelfs de landelijke politiek mee op z'n kop zetten. Zie Wilders, zie die lasser uit Oss. Maakt niet uit wat je roept, als het maar anti-establishment is. Bagger produceren komt bij een flink deel van het publiek prima aan.

Sinouh scoort op deze wijze makkelijk bij zijn 'achterban'. Niets anders dan populisme: roepen wat je weet dat veel mensen binnen je achterban willen horen. Sinouh had ook guts kunnen tonen en de vinger op een zere plek kunnen leggen. Bijv. door het onevenredig hoge aantal criminele activiteiten van Marokkaanse rotjochies aan de kaak te stellen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 14, 2011 3:56 pm

Ik vind het prima dat Sinouh dit doet, maar dat maakt het nog geen nieuws. Als Sinouh roept dat de aarde plat is, dan vind ik dat ook prima, maar de media en de club moeten zich hier niet mee bemoeien. Sinouh heeft als spuier van zijn mening namelijk geen nieuwswaarde. Het boeit niemand ene mallemoer wat Sinouh vindt, zolang hij de ballen maar klemvast heeft.

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 14, 2011 3:59 pm

Peter schreef: Het boeit niemand ene mallemoer wat Sinouh vindt, zolang hij de ballen maar klemvast heeft.
Dat laatste is wat teveel gevraagd.

psv zit 'goed' in de keepers trouwens. Zou Sinouh 3e of 4e keus zijn momenteel? :smallgrin.gif:

Hij vindt zichzelf zo'n denker: wanneer je zo laag in de hierarchie staat, heb je zeeen van tijd om te denken. :smallgrin.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo sep 14, 2011 4:00 pm

Sinouh heeft Isaksson op de training geblesseerd, las ik vandaag op Twitter.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 14, 2011 4:01 pm

Duke schreef:Sinouh heeft Isaksson op de training geblesseerd, las ik vandaag op Twitter.
Als piloot van een Boeing?

Plaats reactie