PSV 2011-2012
Moderator: mods
-
Re: PSV 2011-2012
Lees ik elders (AF of AN) dat Tyton van Roda voor één jaar is geleend met optie tot koop. Dat is erg slim van PSV, want blijkt Zoet bij RKC inderdaad zo goed te zijn als wordt verwacht, dan neemt Zoet de plaats van Tyton in en is Zoet toch niet zo goed, dan kan er een beslissing over Tyton worden genomen (of dan toch Gomes?)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik vraag me af of het zoveel uitmaakt. Ik gok dat de huurprijs dermate hoog is dat deze de transferprijs benadert, waarna ze hem tegen een relatief lage prijs definitief kunnen overnemen.
Ik heb gelezen dat het voor Roda niet interessant was om te verkopen, omdat ze in categorie 1 zitten. Wat hier precies de gedachte achter is, snap ik nog niet helemaal.
Ik heb gelezen dat het voor Roda niet interessant was om te verkopen, omdat ze in categorie 1 zitten. Wat hier precies de gedachte achter is, snap ik nog niet helemaal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Roda mag het geld wat ze krijgen uit een verkoop niet investeren in een nieuwe aankoop/keeper, maar het geld wat ze krijgen uit een verhuur wel.
Zodoende.
Zodoende.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Edit: Op PSV Netwerk gaat het gerucht dat hij in beschonken toestand in de auto is aangehouden en dat zijn rijbewijs is ingevorderd.
@thijsslegers
thijsslegers #Engelaar is niet ziek. Check VI.nl over 10 minuten #psv
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Misschien naar Standard?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Niet echt schokkend nieuws.Engelaar niet ziek maar in afwachting van transfer
17/08/2011 13:44
De afwezigheid van Orlando Engelaar bij PSV in de heenwedstrijd in de laatste voorronde van de Europa League tegen SV Reid komst niet voort uit ziekte, zoals het officiële statement luidde. De middenvelder blijft achter in Eindhoven, omdat hij in afwachting is van een transfer.
Twee, vooralsnog onbekende, clubs hebben concrete interesse getoond. Beide hebben geen problemen met de persoonlijke eisen van Engelaar en zijn ook in staat de eventuele transfersom te betalen. De gegadigden hebben echter meer ijzers in het vuur en moeten de veertienvoudig international nog laten weten of de keuze op hem is gevallen.
De voormalig aanvoerder van de Brabanders, de band zit dit seizoen om de arm van Ola Toivonen, mag vertrekken bij PSV, omdat zijn salaris van 1,75 miljoen euro te zwaar op de begroting drukt. Behalve het wegstrepen van het hoogste salaris in de A-selectie, wil PSV ook verdienen aan de Rotterdammer. De vraagprijs is nu, twee weken voor het sluiten van de transfermarkt, bepaald op twee miljoen euro. (Thijs Slegers)
VI
Newcastle United verliest geduld met dure Pieters
17/08/2011 11:56
Newcastle United wil nog altijd Erik Pieters als nieuwe linksback contracteren. Ook de PSV'er en Oranje-international ziet een overgang naar de Noord-Engelse grootmacht zitten. Of de transfer rondkomt, is niettemin de vraag. Newcastle hikt aan tegen de vraagprijs van PSV, volgens Britse media zes miljoen pond (ruim zeven miljoen euro).
Al dan niet om de druk op te voeren heeft Newcastle United geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Wayne Bridge (31), zo weet The Journal. Met de derby tegen Sunderland van komende zaterdag in het vooruitzicht wil Newcastle-manager Alan Pardew zich zo snel mogelijk versterken met een linksback. Die positie is onderbezet na het recente vertrek van José Enrique naar Liverpool.
Bridge is bij Manchester City op een zijspoor beland. Newcastle United zou in eerste instantie de ex-international willen huren, wetende dat een permanente overgang onbetaalbaar is. Dat Pardew absoluut haast wil maken met een nieuwe linksachter, blijkt uit het feit dat ook Aly Cissokho van Olympique Lyon is benaderd. De vraagprijs van een kleine tien miljoen euro heeft Newcastle afgeschrikt.
vi .
Engelaar wil natuurlijk niet cup-tied zijn wanneer Milan of Chelsea komt.
Volgens Bild is Arnautovic kandidaat bij psv. Maar hij wil niet. Vraag me ook af hoe psv een BuLi-salaris denkt op te hoesten volgens de nieuwe regels van Tante Tiny.
Na Engelaar zouden ze toch moeten weten wat in de BuLi betaalt wordt.

Volgens Bild is Arnautovic kandidaat bij psv. Maar hij wil niet. Vraag me ook af hoe psv een BuLi-salaris denkt op te hoesten volgens de nieuwe regels van Tante Tiny.
Na Engelaar zouden ze toch moeten weten wat in de BuLi betaalt wordt.
Houd die gemankeerde Ibrahimovic maar mooi buiten de poort.
Pcs. Hij wordt wel gekker, maar niet beter.generaal schreef:Houd die gemankeerde Ibrahimovic maar mooi buiten de poort.
-
Goed zo Fred, oppassen!Rutten waarschuwt PSV voor SV Ried
Uitgegeven: 17 augustus 2011 19:50
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2011 20:01
RIED IM INNKREIS - Hoewel PSV als grote favoriet begint aan het tweeluik met SV Ried in de laatste voorronde van de Europa League, waarschuwt trainer Fred Rutten ook voor de kracht van de Oostenrijkers.
''We moeten ervoor oppassen dat we niet in een counter lopen'', zei de oefenmeester woensdag voor aanvang van de afsluitende training in de Keine Sorgen Arena.
Rutten beaamde dat PSV het aan zijn stand verplicht is te winnen van Ried, dat momenteel onderaan staat in de Oostenrijkse competitie.
''We willen winnen en het liefst ook sprankelend. Maar het zal niet al te makkelijk zijn. De statistieken laten zien dat Ried thuis sterk is.''
Ik heb in mijn eerste jaar bij PSV mijn uiterste best gedaan om Ola duidelijk te maken dat hij geen spits is", zegt Rutten in gesprek met het Algemeen Dagblad.
"En nu moet ik hem daar noodgedwongen opstellen, omdat hij de beste optie is tot de nieuwe spits er komt", vervolgt de PSV-trainer zijn verhaal.

-
Onderaan in Oostenrijk en dan bang zijn?????????? Zal bij de selectie als krachtdadig overkomen.
Nieuwe keeper, nieuwe verdediger, paar middenvelders en een linkerspits erbij en nu maar zeuren om een (diepe) spits! Daarna kun je gaan klagen over een "nog niet ingespeeld team".
Nieuwe keeper, nieuwe verdediger, paar middenvelders en een linkerspits erbij en nu maar zeuren om een (diepe) spits! Daarna kun je gaan klagen over een "nog niet ingespeeld team".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Lens heeft het vorig seizoen na de winterstop toch prima gedaan als centrumspits?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Op vi.nl is er onder die schrijfwijze geen naam geregistreerd en via Google kom ik niet op een negentienjarige Uruguayaanse spits, wel op iemand met die naam die uit Guatemala komt en in een jeugdteam met 6-0 heeft verloren van Saoudie-Arabiëjoey schreef:Uruguayaanse spits voor PSV?

Afwachten.
Steef zou deze speler genoemd hebben op PN. Zou rond zijn op de werkvergunning na.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Afwachten, er komen ieder seizoen tientallen, zo niet honderden Zuid-Amerikanen naar Europa/Azië. Er zitten verrassingen bij, maar de grootste talenten zijn meestal al ondergebracht op negentienjarige leeftijd (hoewel, Suarez was toch ook negentien toen hij kwam?)joey schreef:Steef zou deze speler genoemd hebben op PN. Zou rond zijn op de werkvergunning na.
Thomas?joey schreef:Uruguayaanse spits voor PSV?

-
PSV houdt de 0 tegen de hekkensluiter van de Oostenrijkse competitie. Ook geen kans gecreëerd de tweede helft, maar Rutten zal tevreden zijn.
Een spits erbij zal dan ook niet de oplossing zijn, als je thuis tegen RKC en uit tegen deze ploeg niet tot kansen komt steekt de hele ploeg niet goed in elkaar. Wordt een zwaar seizoen in Eindhoven...Thijs schreef:PSV houdt de 0 tegen de hekkensluiter van de Oostenrijkse competitie. Ook geen kans gecreëerd de tweede helft, maar Rutten zal tevreden zijn.
Een lachwekkende vertoning van Psv. 0-0 tegen een clubje van kaliber Jupiler League, waar je toch minimaal met een nulletje of 3 van moet winnen. Weliswaar werd er in het begin een doelpunt van Psv onterecht ivm buitenspel afgekeurd en was er veel balbezit met hier en daar ook wel een kansje (Manolev, pfff), maar voor de rest... En de Psv-'verdediging' presteerde het om van de incidentele, ongevaarlijk ogende uitvalletjes van Ried door eigen knulligheid toch nog iets bedreigends te maken en werd zo zelfs via een slotoffensiefje van Ried in blessuretijd in de eigen 16 gedrukt. Kortom, Psv kloot lekker verder.
Mertens is geblesseerd geraakt (gezwollen voet, diagnose nog onbekend); men vreest in Eindhoven dat hij enkele weken uitgeschakeld is. (Telegraaf)
Het stinkt aan alle kanten!
-
Mooi moment om weer een speler te kopen, een linksbuiten?joey schreef:Mertens is geblesseerd geraakt (gezwollen voet, diagnose nog onbekend); men vreest in Eindhoven dat hij enkele weken uitgeschakeld is. (Telegraaf)
Is die Mohktar (groot talent van PSV) niet net verhuurd aan NEC? Een linksbuiten?

@thijsslegers
thijsslegers #Rutten in de Oostenrijkse krant Krone: 'Ik wil #Arnautovic graag in mijn ploeg. Ik heb nog steeds contact met hem.'
11 minuten geleden via web