Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

sander

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door sander » ma aug 15, 2011 10:04 am

Zou slecht zijn als Ajax ze nu haalt. Waren 2 maanden terug goedkoper

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma aug 15, 2011 10:34 am

Dat gaat echt niet gebeuren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 15, 2011 11:10 am

Assaidi is wel echt goed hoor...
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 15, 2011 11:13 am

sander schreef:Zou slecht zijn als Ajax ze nu haalt. Waren 2 maanden terug goedkoper
Matavz was 2 maanden geleden net zo duur als nu: € 7 miljoen. Alleen heeft Ajax al een spits gehaald en Matavz haal je niet voor de bank, wel een topper overigens!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 15, 2011 11:22 am

Dé topper van het afgelopen weekend. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 15, 2011 11:37 am

joey schreef:Dé topper van het afgelopen weekend. :hypocrite.gif:
Matavz heeft afgelopen seizoen natuurlijk al aangetoond hoe goed hij is, onbegrijpelijk dat er nog geen buitenlandse club voor hem gekomen is na het afketsen van zijn transfer naar Napoli.

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 15, 2011 12:09 pm

joey schreef:Dé topper van het afgelopen weekend. :hypocrite.gif:

Ja Joey, het probleem bij Ajax is , dat Sulejmani ook een weekend topper was tegen Ajax en voor 16.250.000 werd gekocht. Ik geloof dat Matavz en Assaidi iets langer topperen. :aai.gif:

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » ma aug 15, 2011 5:09 pm

Dat is ook niet joey's punt!

Natuurlijk zijn ze goed, maar dat ziet iedereen al tijden daar hoeven ze niet perse 3 x voor te scoren of tegen ons uit te blinken. Hou verder eens op over die prijs van 16 miljoen dat is 3 jaar geleden, inmiddels is ervduidelijk een ander beleid. Overigens, en ik kwam destijds wel eens bij Heerenveen, had sullejmani gewoon een heel goed seizoen toen en niet 1 wedstrijd.
Is 1995 echt zolang geleden??

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 15, 2011 6:16 pm

Toppie schreef:Twee spits opties erbij Assaidi of Matavz voor :anew.gif:
Aub het geld in de zak houden. Ook geen dure keeper halen.

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 15, 2011 6:35 pm

goodfella schreef:
:biggthumpup.gif:

Matavz kan Ramon Leeuwin op een etentje tracteren wanneer hij er bij psv een vet salaris weet uit te slepen.

Assaidi is een mooie speler. Maar Ajax heeft al 6 buitenspelers en speelt onder FdB niet met een '10'.

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 15, 2011 7:30 pm

Wij hebben de toppers van afgelopen weekend toch al onder contract? :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 15, 2011 8:05 pm

wimpey schreef:
goodfella schreef:

Matavz kan Ramon Leeuwin op een etentje tracteren wanneer hij er bij psv een vet salaris weet uit te slepen.

Assaidi is een mooie speler. Maar Ajax heeft al 6 buitenspelers en speelt onder FdB niet met een '10'.
Boerrigter schiet er ook 15 in dit seizoen. Enkel kost hij 7 miljoen minder dan Assaidi. Sulejmani moet spelen, want dat is een peperdure investering. Eriksen is een geweldige nummer 10. Sigthorsson kan aardig mee komen.

We hadden ook Matavz als spits kunnen halen of Assaidi/Tadic als linksbuiten. Was je wel vele miljoenen meer kwijt geweest en hoeveel doelpunten/assists rijker? Niet het verschil in geld waard.

Khraa

Bericht door Khraa » ma aug 15, 2011 8:10 pm

Daarnaast is Sulejmani gewoon erg belangrijk voor Ajax.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma aug 15, 2011 9:49 pm

wimpey schreef:
goodfella schreef:

Boerrigter schiet er ook 15 in dit seizoen. Enkel kost hij 7 miljoen minder dan Assaidi. Sulejmani moet spelen, want dat is een peperdure investering. Eriksen is een geweldige nummer 10. Sigthorsson kan aardig mee komen.
Wat gebeurt er als onze nummer "9" voor een langere tijd uitgeschakeld is? Weer de Jong? Was toch wel duidelijk een nood oplossing...
Weer op zoek naar een Interim coach..

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma aug 15, 2011 9:51 pm

Ja absoluut, maar met een optie als Amoah weet ik niet of het beter gaat. Ajax kan het zich niet veroorloven om iedere positie dubbel te bezetten met wereldtoppers. Wat als Greg geblesseerd raakt? Moeten we dan ook een peperdure backup hebben?

goodfella

Bericht door goodfella » di aug 16, 2011 11:52 am

Siem de Jong schiet er als spits ook 15 in. Moeten we dan 6 miljoen euro neertellen voor een tweede spits die er wellicht 22 intrapt? Geen rare dingen doen.

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 16, 2011 12:51 pm

Eens. Siem is gewoon een goed alternatief. En voor mij geen zekerheidje op het middenveld.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 16, 2011 2:42 pm

Ja, mee eens. We zoeken een reserve. dan ga je geen groot bedrag betalen.En voor weinig krijg je weinig, in de regel.
Het stinkt aan alle kanten!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 16, 2011 3:03 pm

Ja, mee eens. We zoeken een reserve. dan ga je geen groot bedrag betalen.En voor weinig krijg je weinig, in de regel.
Litmanen, Serero (kan rechtsbuiten spelen, heeft hij vaker gedaan), een Finidi was voor mij ook onbekend, Trabelsi was niet zo duur, Maxwell; Van Gaal wilde Overmars al een jaar eerder halen, Van Gaal zag iets in De Zeeuw: eerste divisie enz.

Het zal moeilijker zijn dan jaren geleden, Engelse ploegen, RM, Barcelona, een aantal Italiaanse ploegen hebben soms twee selecties die beide moeiteloos kampioen zouden worden in Nederland; Rusland, Oekraïne betalen veel meer, maar wat heeft onze Oostenrijkse scout tot nu toe opgeleverd (geen idee wat Schilcher kost), een paar jaar geleden las ik dat we een scout hadden in Frankrijk!!! Is DeRijck (€ 750.000 las ik) te slecht voor Ajax, ma.w. minder dan Ooijer?

De A1 speelt veel internationale toernooien, er gaan scouts mee, zit er bij de tegenstander nooit een talent? Ajax Cape Town: Foppe de Haan ziet alle tegenstanders, net als Ruud Krol, het hoeft niet veel te kosten. Ajax moet geen drie of vier buitenlanders als reserve halen, maar tot nu toe is het Janssen, Serero (onverwacht als ik F. de Boer mag geloven en niet duur en reserve) en Boerrigter (niet duur en basisspeler) die het eerste gehaald hebben. Drie spelers voor ± 5 miljoen?

Mats Rits? Is nog A-junior.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 16, 2011 7:46 pm

Demosthenes schreef: Litmanen, Serero (kan rechtsbuiten spelen, heeft hij vaker gedaan), een Finidi was voor mij ook onbekend, Trabelsi was niet zo duur, Maxwell; Van Gaal wilde Overmars al een jaar eerder halen, Van Gaal zag iets in De Zeeuw: eerste divisie enz.
Is Serero in dit rijtje plaatsen niet een beetje erg voorbarig?! Zag hem tegen De Graafschap op doel schieten. Schot ging over de zijlijn.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 16, 2011 8:10 pm

Is Serero in dit rijtje plaatsen niet een beetje erg voorbarig?! Zag hem tegen De Graafschap op doel schieten. Schot ging over de zijlijn.
Kan inderdaad voorbarig zijn, het ging mij erom dat reservespelers niet altijd zo duur hoeven te zijn; Pienaar kostte ook niet veel/niets en had ook geen goed schot, maar is nu al een paar jaar speler in de PL (wat niets zegt over Serero)

Offtopic:

De Zuid-Afrikanen die ik op het Copa-toernooi gezien heb, hadden geen van allen een goed schot. Een paar maanden geleden bij het Aegon-toernooi (B1) leek mij dat al beter, al baseer ik dat op slechts één wedstrijd tegen een zwakke tegenstander.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 18, 2011 6:50 am

VZ schreef:VVV-Venlo wil voor middaguur duidelijkheid van Ajax over Gentenaar
Donderdag, 18 augustus 2011 om 06:50

Ajax moet donderdagochtend een knoop doorhakken wat betreft het halen van een nieuwe doelman. De Amsterdammers zijn al een tijdje bezig met Jasper Cillessen van NEC, maar vraag en aanbod liggen nog ver van elkaar vandaan. Dennis Gentenaar geldt als het alternatief, maar na 12:00 uur vanmiddag (donderdag) wil VVV-Venlo niet meer meewerken aan een transfer.

Mario Captein, directeur voetbalzaken van de Limburgers, heeft een deadline gesteld. “Na twaalf uur verkopen we Dennis niet meer. Hoe verder in augustus, des te lastiger het wordt voor ons om een vervanger aan te trekken. We hebben een vervanger op het oog, maar die optie vervalt ook voor het einde van deze week”, aldus Captein in de Limburger.

De sportbestuurder verwacht niet dat Ajax zich nog zal melden voor de 35-jarige Gentenaar, die tussen 2006 en 2009 al in Amsterdam werkzaam was en openstaat voor een terugkeer naar de recordkampioen. Captein denkt echter dat Ajax alle aandacht op Cillessen zal richten. Het laatste bod van de hoofdstedelingen op de NEC-keeper bedroeg drie miljoen euro en werd afgewezen.

Uche Nwofor
Aankomende zondag komt Ajax op bezoek bij VVV-Venlo en Uche Nwofor kan in deze wedstrijd nog niet spelen. De Nigeriaanse aanvaller, onlangs vastgelegd door de Limburgse eredivisionist en recentelijk actief op het WK onder 20 in Colombia, kan vanwege reisschema’s niet voor zondag in Venlo zijn. Hij wordt volgende week in De Koel verwacht.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

peter

Bericht door peter » do aug 18, 2011 8:31 am

Wat een geneuzel met die deadlines. VVV wil niet meer meewerken na 1200 haha. Als we morgen op de stoep staan en 2 mln bieden, dan is hij gewoon speler van Ajax.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do aug 18, 2011 8:45 am

Wordt wel weer een mooie soap.. Ajax en de jacht op de keepers.. Terwijl ze een eigen talent voor bijna niks naar België hebben laten gaan. Padt was echt niet veel minder / gelijkwaardig aan Cilissen.

peter

Bericht door peter » do aug 18, 2011 8:47 am

Bizot doet het ook aardig bij Cambuur, zag ik.

Plaats reactie