Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » za jun 25, 2011 2:22 pm

Hoe dan? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Mounir El Hamdaoui

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za jun 25, 2011 4:14 pm

We kopen hem vorig jaar voor 5 miljoen, duwen hem nu weg bij Jong Ajax waarmee overduidelijk wordt aangegeven dat ie weg moet, zodat de onderhandelingspositie nooit de hoofdprijs, maar kapitaalvernietiging oplevert, en dat lekken we ook nog aan de T.

Is dit het nieuwe beleid bij Ajax?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 25, 2011 4:31 pm

Nee, het oude. Dit is al meer dan een half jaar aan de gang.

De Boer wil niet meer met die jongen werken. Dan houdt het op. Het maakt niet uit of het wel of niet in de krant staat, want maandag begint de training weer en dan ziet iedereen dat hij er niet bij is.

Los van de schuldvraag, de reputatie van EH is in het afgelopen half jaar zo beschadigd dat zijn marktwaarde is gekelderd. Twee minuten googlen en elke club weet, dat EH niet de gemakkelijkste is. En in één moeite door dat De Boer hem niet moet en dat Ajax dolgraag en zo spoedig mogelijk van hem af wil.

De Boer heeft dit in het begin slecht aangepakt en wat hem daarna restte was dweilen met de kraan open. Dat weet hij zelf ook wel.

Alexander

Bericht door Alexander » za jun 25, 2011 5:22 pm

De Boer wil duidelijk met een schone lei beginnen en daar past Hamdaoui niet in. Helemaal niet verkeerd omdat bij aanvang van het seizoen te melden, al het is voor z'n transferwaarde niet goed natuurlijk.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jun 25, 2011 5:35 pm

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, beter ten halve gekeerd dan ten hele verdwaald, van de regen in de drup.... :hypocrite.gif:

Met andere woorden: prima die duidelijkheid, het gaat hier om AJAX en niet om het vervelende jongetje. :biggthumpup.gif:

999

Bericht door 999 » za jun 25, 2011 6:27 pm

Hij zal wel weer in een blessure-stress schieten ...
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » za jun 25, 2011 7:30 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:We kopen hem vorig jaar voor 5 miljoen, duwen hem nu weg bij Jong Ajax waarmee overduidelijk wordt aangegeven dat ie weg moet, zodat de onderhandelingspositie nooit de hoofdprijs, maar kapitaalvernietiging oplevert, en dat lekken we ook nog aan de T.

Is dit het nieuwe beleid bij Ajax?
Dat lekken naar de T. is natuurlijk routine.

Ik las het eerder in dit topic al: als ie mar niet naar psv gaat. Ik vrees dat ook een beetje. Uiteindelijk is het wel een goaltjesdief. En Rutten lijkt me een ander type dan De Boer.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Khraa

Bericht door Khraa » za jun 25, 2011 7:53 pm

Ik gok dat Ajax er ver uit is met een club waar El H. niet veel zin in heeft. Dat dit een vorm van drukzetten is.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo jun 26, 2011 4:46 am

Hoe dom kan je een persoonlijk conflict over de rug van de club uitvechten?

Nog even en Ajax vangt geen cent transfergeld. Met een beetje pech kunnen ze El Ham's contract nog gaan afkopen. Tot hoe lang duurt dat eigenlijk nog?

En dan lopen we in december tegen wat schorsingen en blessures op en zitten we zonder aanvallers.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 26, 2011 10:10 am

Persoonlijk conflict?
Frank de Boer is als eindverantwoordelijke voor het team degene die het beste team moet neerzetten. Dat hij daarin niet kiest voor Mounir, hoeft niets met een persoonlijk conflict te maken te hebben. Dat wordt wel vaak als argument aangevoerd als de leidinggevende afscheid wil nemen van een medewerker. Lekker gemakkelijk, hoeft er verder ook niet gesproken te worden over eventueel disfunctioneren van de medewerker.
Als Frank de Boer in Mounir niet de teamspeler ziet die hij nodig heeft in zijn team, dan heeft hij daar alle recht op zonder dat het persoonlijk hoeft te zijn.

Dat het allemaal erg jammer is, voor de speler en het financiële aspect, lijkt me duidelijk.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 26, 2011 10:22 am

Hoef je hem nog niet buiten de selectie te plaatsen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 26, 2011 10:31 am

Wel als hij het groepsproces verstoort en de Boer is nu eenmaal degene die daar voor verantwoordelijk is. Hij zou geen knip voor zijn neus waard zijn, als hij het maar zou laten rotten. En deze beslissing zal echt wel getoetst zijn aan de nieuwe leiding.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 26, 2011 10:33 am

De Boer heeft dat juist altijd ontkend.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 26, 2011 10:49 am

Wat?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jun 26, 2011 10:50 am

Dat El Hamdaoui een rotte appel was.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 26, 2011 10:56 am

Nee dat klopt, dat heeft hij idd heel netjes gedaan in het belang van AJAX. :biggthumpup.gif:

Nu ff Ling luisteren.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 26, 2011 12:56 pm

Netjes gedaan , die woorden zou ik niet willen gebruiken in dit verband. De Boer heeft dit onhandig aangepakt. Ajax zit nu in een spagaat: je kunt niet tegelijkertijd een speler finaal afbranden én een hoop geld voor hem vragen.

EH zal het weinig uitmaken of hij met de selectie meetraint of niet. Hij zit met zijn hoofd allang bij een vertrek. Zijn transferwaarde is verder gedaald door de beslissing van De Boer, dat zal belangrijker voor hem zijn.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jun 26, 2011 1:13 pm

Netjes gedaan in de zin van niet verteld over wat er echt gebeurd is tussen hemzelf en Mounir, binnenskamers gehouden dus.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 26, 2011 1:23 pm

Ach zo. Maar is er niet genoeg naar buiten gekomen?

Ik ben het met je eens dat er nu duidelijkheid moet komen. Dat EH dan niet meer zoveel oplevert, moeten we maar op de koop toe nemen. Als je een speler op zo'n manier buiten werkt, moet die speler wel de kans krijgen om naar een club te vertrekken waar hij wil voetballen. Ik zou zeggen: laat die jongen voor een zacht prijsje naar Fulham gaan.

M..

Bericht door M.. » zo jun 26, 2011 1:29 pm

De enige die el ham heeft buiten gewerkt is el ham zelf geweest, dan vind ik het een beetje overdreven om hem als dank nog een zak geld en een sorry mee te geven.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jun 26, 2011 2:48 pm

Jaaa, we weten nu wel dat Mounir stout is. :excited.gif:

Hoe het gekomen is en wiens schuld het is doet er nu niet meer toe. EH moet snel een andere club vinden, dat is het beste voor iedereen.

M..

Bericht door M.. » zo jun 26, 2011 2:53 pm

Dat jullie dat weten betwijfel ik, want er wordt toch erg de nadruk op gelegd hoe de arme mounir door de gemene de Boer wordt buiten gewerkt en dat ze maar moeten mee werken als hij gratis naar bijvoorbeeld psv zou willen want Ajax heeft het toch allemaal aan zichzelf te danken.

Le T.

Bericht door Le T. » zo jun 26, 2011 5:20 pm

M schreef:Dat jullie dat weten betwijfel ik, want er wordt toch erg de nadruk op gelegd hoe de arme mounir door de gemene de Boer wordt buiten gewerkt en dat ze maar moeten mee werken als hij gratis naar bijvoorbeeld psv zou willen want Ajax heeft het toch allemaal aan zichzelf te danken.
Dat is toch ook zo?
Wollt ihr den totalen Mensch?

999

Bericht door 999 » zo jun 26, 2011 6:09 pm

De enige die el ham heeft buiten gewerkt is el ham zelf geweest
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » zo jun 26, 2011 7:07 pm

Le T. schreef:
M schreef:Dat jullie dat weten betwijfel ik, want er wordt toch erg de nadruk op gelegd hoe de arme mounir door de gemene de Boer wordt buiten gewerkt en dat ze maar moeten mee werken als hij gratis naar bijvoorbeeld psv zou willen want Ajax heeft het toch allemaal aan zichzelf te danken.
Dat is toch ook zo?
Niet naar mijn mening. Zoals ik het hele verhaal mee gekregen heb is de enige conclusie die ik kan trekken dat el ham een verwend teringjoch is die op zijn pik getrapt is wanneer die een keertje niet speelt. Met die instelling heeft hij alles puur en alleen aan zichzelf te danken

Maar van jou snap ik het wel, De Boer is niet anti-Cruijff en aangezien Cruijff jou in je jeugd wat aangedaan lijkt te hebben is hij dus fout en el ham goed.

Plaats reactie