De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%

Totaal aantal stemmen: 83

GangstaRiB

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door GangstaRiB » ma jun 06, 2011 3:32 pm

joey schreef:
GangstaRiB schreef:Maar als de namen hem (Cruijff) niet bevallen, wordt je koud gemaakt.
Zo, zo. Een lelijke spellingsfout en een drieste bewering.

Naar verluidt (berichten uit de pers) wilde Cruijff graag Maarten Fontein in de RVC, maar dat is niet doorgegaan omdat er binnen Ajax weerstand leefde tegen deze benoeming. Voor de rest weten we eigenlijk niets.

Cruijff zal het vast zien zitten in de andere leden van de RVC, maar het omgekeerde zal ook het geval zijn. Anders krijg je geen goed team.
Godzijdank is er verzet binnen Ajax. Dat is het enige dat me nog een beetje hoopvol stemt. Cruijff's trackrecord is niet best als het om dit soort zaken gaat. De namen die in eerste instantie gedropt werden, zijn direct, door Frank de Boer nota bene, afgeschoten. Namen als Boeve etc.

Cruijff kan mensen maken of breken via z'n huisblaadje. Zo eenvoudig is het. De machtigste man van Ajax, heeft bijzonder weinig kijk op waar hij zich nu wil bezighouden. Dat baart me zorgen. Van den Boog was misschien een gladde, maar wel eentje die het belang van Ajax voorop had staan. Bij Cruijff is me dat nooit helemaal duidelijk geworden.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 06, 2011 3:32 pm

Wat is daar zo lollig aan? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jun 06, 2011 3:33 pm

joey schreef:Wat is daar zo lollig aan? :confused.gif:
Omdat Cruijff weer eens feitelijk onjuist is.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 06, 2011 3:41 pm

Wat heeft Sheraldo Becker met Cruijff te maken? :confused.gif:

Ach, er zijn zoveel namen genoemd. Bleek allemaal onzin te zijn. Uiteindelijk kwamen er heel andere namen uit de bus. Journalisten dachten te weten wie de vrienden van Cruijff waren en sloegen aan het speculeren.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 06, 2011 3:46 pm

joey schreef:Wat heeft Sheraldo Becker met Cruijff te maken? :confused.gif:

Ach, er zijn zoveel namen genoemd. Bleek allemaal onzin te zijn. Uiteindelijk kwamen er heel andere namen uit de bus. Journalisten dachten te weten wie de vrienden van Cruijff waren en sloegen aan het speculeren.
Ik zal je helpen Joey, lees zijn colomn van vandaag nog eens een keer. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma jun 06, 2011 3:47 pm

Laten we hopen dat de ledenraad gewoon JA zegt en dat de tijd tot de formele status ook gebruik gemaakt wordt om toch gewoon zaken te doen. Zoals Coronel ook al zei.

Maar laat de nieuwe top het dan maar gaan doen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 06, 2011 3:50 pm

Ik krijg het gevoel dat de huidige bewindslieden de verzetshelden aan het uithangen zijn.
Ajaciedjuh schreef:Ik zal je helpen Joey, lees zijn colomn van vandaag nog eens een keer. :666.gif:

Goed, die column nog eens gelezen. Blijkbaar wil de nieuwe leidingeen bepaalde jeugdspeler een contract aanbieden maar de huidige leiding weigert mee te werken. Die jeugdspeler hoeft natuurlijk niet Sheraldo Becker te zijn. Er staat zelfs letterlijk: De kans is groot dat als wij met iemand komen, er geen actie wordt ondernomen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma jun 06, 2011 4:19 pm

Ik denk dat het allemaal mee valt en wil JC wat extra druk zetten. Ik vind dat niet verstandig, zo aan de vooravond van de ledenraad.
Coronel had al gezegd dat hij ook tot de officiele overgangsdatum zaken onderling zou willen regelen met de nieuwe leiding.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 06, 2011 4:45 pm

Maar Cruijff zegt dat ze dingen niet doen omdat de nieuwe leiding ermee komt. Dan zal er iets moeten gebeuren. Hopelijk kan iemand vanavond bemiddelen. Michael van Praag? :confused.gif:

Kijk, je kunt een rare situatie krijgen. Stel je hebt jeugdspeler X. JOR ziet het niet in hem zitten en wil hem geen contract aanbieden, maar Bergkamp heeft een andere mening en wil dat wel. Intussen kan de speler ook een contract tekenen bij een andere club. Die jongen wordt ongeduldig en kan zomaar vertrekken.

Het is niet dat er geen jeugdspelers gecontracteerd worden. Integendeel.

Le T.

Bericht door Le T. » ma jun 06, 2011 7:22 pm

joey schreef:
Le T. schreef:Dan stelt de ledenraad zo'n commissie in, die commissie gaat dan naar degene die deze commissie noodzakelijk heeft gemaakt om te vragen wat zijn plannen zijn, en Cruijff komt dan met een lijstje met namen van mensen waarvan hij al weet dat ze geinteresseerd zijn. Dan schiet het op.
En wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?
Als hij dat gedaan had, en de kandidaten waren meer capabel dan wie hij zoal als trainer aanbeveelt, dan had het niet zo lang hoeven duren en dan was de naam Hiddink niet gaan rondzingen.
Maar uiteindelijk bepaalt de commissie wie er in de RVC komen en niet Cruijff.
Uiteindelijk bepalen de ledenraad en de AHV dat. Zo'n commissie draagt alleen maar voor, dat zou Cruijff in principe ook zelf kunnen doen. Geen van beiden bepalen uiteiendelijk wie erin komt.
En daar is natuurlijk een reden voor. Cruijff is een topper op het voetbalgebied maar van andere zaken die bij eht runnen van een voetbalclub komen kijken (beursnotering, financién, enz) heeft hij de ballen verstand.
Van bekwaam personeel ook niet, van verantwoordelijkheid nog minder. Ook niet onbelangrijk.
De benoemingscommissie hoort genoeg expertise te hebben om álle kandidaten te kunnen beoordelen. (Of dit in de praktijk altijd zo werkt is een tweede.)
Cruijff had een probleem omdat iedereen naar hem keek en dat hij niet verwacht, met zijn 'geen idee, het is mijn probleem niet', hij had een veel grotere hap genomen dan hij kon kauwen. Die commissie moest hem uit de brand helpen, maar daardoor moest Cruijff wel een toontje lager zingen natuurlijk. Uiteindelijk is dit veel beter voor Ajax, mits Cruijff geen puinhoop achterlaat zodra hij vertrekt omdat niet iedereen ja en amen knikt, maar het geeft wel aan dat het in hem door velen gestelde vertrouwen volkomen misplaatst was.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Thom

Bericht door Thom » ma jun 06, 2011 8:17 pm

joey schreef:
GangstaRiB schreef:Maar als de namen hem (Cruijff) niet bevallen, wordt je koud gemaakt.
Zo, zo. Een lelijke spellingsfout en een drieste bewering.

Naar verluidt (berichten uit de pers) wilde Cruijff graag Maarten Fontein in de RVC, maar dat is niet doorgegaan omdat er binnen Ajax weerstand leefde tegen deze benoeming. Voor de rest weten we eigenlijk niets.

Cruijff zal het vast zien zitten in de andere leden van de RVC, maar het omgekeerde zal ook het geval zijn. Anders krijg je geen goed team.
Ga jij nou mensen op hun spelfouten aanspreken? Ik herinner me dat jij je nog al eens stoorde aan mij wanneer ik in een discussie het zwaktebod van de terechtwijzing op taalgebied gebruikte. Leraartje was ik toen, weet ik nog.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 06, 2011 9:39 pm

Ben je nog steeds, neem ik aan. :hypocrite.gif:

@Le T: er wordt altijd een commissie in het leven geroepen als Ajax een nieuwe RVC nodig heeft. Met Cruijff uit de brand helpen heeft dat weinig te maken. Cruijff drukte zich die avond wat ongelukkig uit, maar wat hij zei klopte wel: hij ging er niet over.

Maar wat duurt het lang voor er nieuws is!

Aanvulling: zie net Ten Have bij de NOS. Komt zeer sterk over. :biggthumpup.gif: Enerzijds: Cruijff is een oorspronkelijk denker, wil ook samenwerken. Anderzijds: ook Cruijff moet zich aan de regels houden. Het belang van Ajax staat voorop.

Volgens Joep Schreuder van de NOS zal de hand van Cruijff de komende dagen al zichtbaar worden. Ik kan niet wachten. :ajaxscarf.gif: :neutral.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma jun 06, 2011 9:57 pm

Hoe kan Cruijff z'n stempel drukken als de huidige RvC en de nieuwe RvC de komende weken met elkaar moeten samenwerken? Coronel heeft zelf gezegd dat hij geen dingen gaat doen die hij niet wil. Cruijff wil reorganiseren. Dat betekent schuiven/snijden in posities. Iets wat tegen het zere been is van Coronel en vd Boog.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma jun 06, 2011 9:58 pm

Die Ten Have komt bepaald niet over als een hielenlikker van Cruijff. Maar dat was natuurlijk ook wel te verwachten van iemand met zo'n CV. Dat soort lui laten zich niet voor een karretje spannen.

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma jun 06, 2011 10:09 pm

Je moet wel kunnen spiegelen en kaatsen met elkaar. Aan ja-knikkers heb je niks en brengt een club ook niet verder. Eerder de afgrond in.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 06, 2011 10:10 pm

D_skilled schreef:Hoe kan Cruijff z'n stempel drukken als de huidige RvC en de nieuwe RvC de komende weken met elkaar moeten samenwerken? Coronel heeft zelf gezegd dat hij geen dingen gaat doen die hij niet wil. Cruijff wil reorganiseren. Dat betekent schuiven/snijden in posities. Iets wat tegen het zere been is van Coronel en vd Boog.

Ik neem aan dat er afspraken gemaakt zijn. :confused.gif:

Wat opvalt is dat de voetbalmensen een minderheid vormen binnen de RVC. En dan is de andere voetbalman ook nog Edgar Davids, een eigenwijze man. Niet iemand die het altijd met Cruijff eens zal zijn en zeker geen hielenlikker. Kortom, er is vandaag een vooroordeel gesneuveld. Cruijff kan het prima stellen zónder vriendjes.

http://nos.nl/video/246376-contact-met- ... tbaar.html

Le T. zal het beeld dat Ten Have van Cruijff schetst niet herkennen. :666.gif:
Laatst gewijzigd door joey op ma jun 06, 2011 10:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma jun 06, 2011 10:30 pm

Hij maakt een goede indruk. Komt deskundig over. :biggthumpup.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 06, 2011 11:14 pm

Hij denkt alleen wel dat Ajax CL kan begroten. Dat vind ik minder.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 06, 2011 11:18 pm

Daar schrok ik ook een beetje van, Jöhnk. Ik ben daar pertinent op tegen. Je moet niet begroten wat je misschien niet krijgt.

Die man heeft een goede babbel en komt energiek over. Nu de inhoud nog.

Het AD meldt trouwens dat de klankbordgroep die gaat over de reorganisatie van de club in bestuurlijk opzicht vanavond een verslag heeft gedaan van haar vorderingen. Die kbg is blijkbaar bij elkaar geweest. (Toch nog een kbg die functioneert.)

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 07, 2011 2:51 am

D_skilled schreef:Hij maakt een goede indruk. Komt deskundig over. :biggthumpup.gif:
Prima interview! :biggthumpup.gif: Hij is duidelijk een persoonlijkheid. belangrijk vond ik dat ze met elkaar hebben afgesproken dat ze elkaar niet in de weg zullen zitten, in de belangrijkste fase vd voorbereiding.

Nieuw begin, nieuwe start ..... Welkom en laat het vooral om het belang van Ajax gaan! :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di jun 07, 2011 3:06 am

joey schreef:@Le T: er wordt altijd een commissie in het leven geroepen als Ajax een nieuwe RVC nodig heeft. Met Cruijff uit de brand helpen heeft dat weinig te maken. Cruijff drukte zich die avond wat ongelukkig uit, maar wat hij zei klopte wel: hij ging er niet over.
He he he, wat een zendingswerker ben je soms toch ook.
Wel alle respect hoor, dat je nog energie in dit soort figuren steekt! :onfire.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » di jun 07, 2011 8:13 am

joey schreef:@Le T: er wordt altijd een commissie in het leven geroepen als Ajax een nieuwe RVC nodig heeft.
Klopt, maar dat doet er niet zoveel toe. Het zoeken van een nieuwe RvC moest zo lang duren omdat die commissie nog van voren af aan moest beginnen, terwijl het vertrek van de oude RvC al was geforceerd. Als iemand nou serieus werk maakt van een revolutie en verantwoordelijkheid wil dragen dan staat er al een nieuwe RvC klaar voor die commissie om in een paar dagen spijkers met koppen te slaan.
Met Cruijff uit de brand helpen heeft dat weinig te maken. Cruijff drukte zich die avond wat ongelukkig uit, maar wat hij zei klopte wel: hij ging er niet over.
Dat is ook een prima antwoord voor een columnist van een krant die slechts met een hetze bezig is. Niet voor iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen rol in de gebeurtenissen en verantwoordelijkheid voor het beleid wil gaan dragen.
Maar wat duurt het lang voor er nieuws is!
Het nieuws is dat Cruijff er niet is.
Aanvulling: zie net Ten Have bij de NOS. Komt zeer sterk over. :biggthumpup.gif: Enerzijds: Cruijff is een oorspronkelijk denker, wil ook samenwerken. Anderzijds: ook Cruijff moet zich aan de regels houden. Het belang van Ajax staat voorop.
Ten Have moet in zijn eerste interview al op eieren lopen. Op zich is het natuurlijk absurd dat een commissaris een column heeft waarin hij over zijn eigen organisatie schrijft. Daar ligt duidelijk al een probleem voor Ten Have.
Volgens Joep Schreuder van de NOS zal de hand van Cruijff de komende dagen al zichtbaar worden. Ik kan niet wachten. :ajaxscarf.gif: :neutral.gif:
Eigen jeugd die plotseling wel doorbreekt?
joey schreef:Le T. zal het beeld dat Ten Have van Cruijff schetst niet herkennen. :666.gif:
Jawel hoor, ik zie iemand in dat interview heel voorzichtig op zijn tenen lopen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

jabu

De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door jabu » di jun 07, 2011 8:21 am

Le T. schreef:
Ten Have moet in zijn eerste interview al op eieren lopen. Op zich is het natuurlijk absurd dat een commissaris een column heeft waarin hij over zijn eigen organisatie schrijft. Daar ligt duidelijk al een probleem voor Ten Have.
Ik kreeg de indruk dat Ten Have daar ook niet zo weg van was en dat er ongetwijfeld moeite gedaan zal worden om Cruijff daar ook van te overtuigen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 07, 2011 8:24 am

Goed, over tot de orde van de dag. Anders lacht Dubbel mij nog harder uit. :blush.gif:
Steven ten Have: 'Warm hart voor Ajax'

Afbeelding
06 juni 2011
Steven ten Have is de beoogde nieuwe president-commissaris van Ajax. Samen met de vier andere beoogde commissarissen – Johan Cruijff (niet aanwezig), Marjan Olfers, Paul Römer, Edgar Davids – werd Ten Have maandagavond voorgedragen aan de ledenraad. Ten Have legt op Ajax.nl uit wat hij met Ajax heeft, wat de onderlinge rolverdeling zal zijn én hij heeft een boodschap voor de supporters.
Steven ten Have maakte maandagavond voor het eerst kennis met de ledenraad van Ajax. De beoogde voorzitter van de Raad van Commissarissen heeft een goede indruk gekregen van de ledenraad. ,,De ledenraad is een mooi en imponerend gezelschap van mensen uit allerlei generaties en achtergronden en met een gemene deler: een warm hart voor Ajax. Dat is voor mij ook voelbaar geweest'', legt Ten Have uit. ,,Ze hebben alle vertrouwen in de benoemingscommissie. Ze vinden de voordracht zeer zorgvuldig en wat dat betreft op goed niveau, maar tegelijkertijd nemen ze hun eigen verantwoordelijkheid en stellen ze ons scherpe vragen.’’

De grote afwezige maandagavond was Johan Cruijff, een van de beoogde commissarissen. ,,We hebben te maken met mensen met drukke agenda’s. Niet alleen Johan Cruijff, maar ook de mensen uit de Raad van Commissarissen en de benoemingscommissie'', licht hij toe. ,,Het feit is dat hij keuzes moest maken. We hebben gezegd, met alle respect voor de mensen in de ledenraad, dat als er een keuze gemaakt dient te worden, hij er vorige week wel bij moest zijn om een goede start te maken met de andere beoogde commissarissen. De afwezigheid is niet wat je wenst en het is te betreuren. Daar bieden we ook onze excuses voor aan, maar het moet wel in perspectief gezien worden.''

Wat heeft Steven ten Have met Ajax? ,,Ik ben Ajax-supporter, dat ben ik al van jongs af aan.’’ De organisatieadviseur, hoogleraar én toezichthouder, graaft diep in zijn geheugen en gaat terug in de tijd. ,,Mijn eerste wedstrijd was Ajax tegen Omonia Nicosia (1979, 1/8 finale Europa Cup 1 red.). We wonnen met 10-0 thuis en uit hadden we met 4-0 verloren. Overigens had Ajax zich toch geplaatst voor de volgende ronde. Sindsdien bezoek ik altijd wedstrijden en volg ik alles.’’

Vorige week woensdag werden de kandidaten bekendgemaakt voor de Raad van Commissarissen.
Ten Have hoopt door de samenstelling van de beoogde RvC – Johan Cruijff, Marjan Olfers, Paul Römer, Edgar Davids en Steven ten Have – een grote toevoeging aan Ajax te hebben. ,,Je hebt enerzijds ‘de voetballers’ met Johan Cruijff en Edgar Davids. Verder heb je de mensen die het bestuurlijke en het financiële goed in de vingers hebben. Die weten van media en marketing en de wereld van de sport. Dat is een goede basis om de leiding van Ajax te ondersteunen in het tot stand brengen van een stabiele en goede toekomst met aantrekkelijk voetbal, maar ook continuïteit in prestaties. Maar vooral Ajax als opleidingsinstituut dat niet alleen opleidt, maar ook in staat is om op het hoogste niveau de opleiding te laten werken en renderen.’’

,,Het is de kunst om heel betrokken te opereren en tegelijkertijd op afstand te blijven.’’

Wat de specifieke portefeuilleverdeling zal zijn, is nog niet bekend. ,,Daar moeten we het nog over hebben. We zijn sinds een week in voorbereiding. Als je kijkt naar de profielen dan is te zien dat Paul Römer een grote ervaring heeft in het ondernemerschap in het medialandschap. Marjan Olfers is op het gebied van sport en recht zeer ervaren. Ze is daarop gepromoveerd en ze zal binnenkort ook aan de Vrije Universiteit hoogleraar worden. Daarnaast is zij van huis uit ook accountant, zij zal ook toezicht houden op het financieel management van Ajax.’’

,,Johan Cruijff hoef ik eigenlijk niet verder toe te lichten. Edgar Davids daarentegen wil ik wel toelichten. Hij heeft als voetballer enorme verdiensten, maar hij is ook ondernemer. Hij heeft een eigen kledingmerk dat internationaal opereert en wat hij zelf in de benen heeft geholpen. Daarnaast doet hij een MBA-studie, organiseert hij in samenwerking met het Ministerie straatvoetbaltoernooien en doet hij veel sociaalmaatschappelijk werk. Hij heeft veel in zijn mars en is bestuurlijk en organisatorisch iemand die van wanten weet.’’

Ook zijn eigen rol licht Ten Have toe. ,,Als voorzitter betekent het dat je veel bezig bent met de organisatie van de Raad van Commissarissen en altijd met het oog op het belang van Ajax en het goed dienen van toezicht. Wij moeten zorgen voor het stimuleren van de organisatie en waar nodig het disciplineren. Het is de kunst om heel betrokken te opereren en tegelijkertijd op afstand te blijven en weten waar je plek is.’’

Voor de Ajax-supporters heeft Ten Have nog een belangrijke boodschap. ,,De supporters zou ik willen vragen om nog steeds hetzelfde te doen, in een versterkende mate. Met z’n allen achter Ajax staan, positief naar de toekomst kijken, het verleden een plaats te geven en ook in zekere zin het daarmee af te sluiten en vooral te kijken naar datgene wat we nu hebben. We hebben nu een unieke kans om te beginnen met de betrokkenheid van Johan Cruijff, we hebben de aanwezigheid van Edgar Davids, de kans om nieuwe dingen te bouwen, goed naar de jeugdopleiding te kijken en op die manier voor stabiliteit en samenwerking zorgen. Allemaal vanuit de gedachte 'een Ajax'.
ajax.nl

En nog meer van de Ajaxpravda:
Rob Been: 'Content met deze uitkomst'

Afbeelding
Toen de deur van de Rinus Michels Zaal ruim na elf uur maandagavond openging en de aanwezige beoogde kandidaten voor de Raad van Commissarissen van Ajax binnenstapten, kregen zij een ovationeel applaus van de ledenraad. De ledenraad ging akkoord met de voorgestelde kandidaten Steven ten Have, Paul Römer, Marjan Olfers, Edgar Davids en Johan Cruijff.
De voorzitter van de commissie van voordracht, Rob Been jr. was zeer tevreden dat de ledenraad volledig instemde met de kandidaten voor de nieuw te vormen Raad van Commissarissen. ,,Wij zijn zeer content met deze uitkomst", gaf Been jr. aan. ,,De hele commissie, die naast mij bestond uit Cees van Oevelen, Cees Vervoorn, Mark Geestman en Keje Molenaar, heeft ongelooflijk veel clubliefde, energie en tijd in dit werk gestoken. De samenwerking was voortreffelijk. We hebben stevige inhoudelijke discussies met z'n allen gehad. Wat is goed voor Ajax? We zijn zeer content met deze uitkomst. Nu er volledige instemming is, kan door de huidige Raad van Commissarissen een Buitengewone Algemene Vergadering voor Aandeelhouders worden uitgeschreven." Daar staat een termijn van 42 dagen voor.

Welke gevolgen heeft dit voor Ajax? Been jr: ,,De bedoeling is dat we er beter van gaan voetballen. Dat is het uiteindelijke doel, wij moeten als Ajax terug naar de absolute top van Nederland en zover mogelijk van Europa. De wens bij de ledenraad was dat er meer voetbal knowhow in zou komen. Met Johan Cruijff en Edgar Davids is aan die wens voldaan. Steven ten Have, Marjan Olfers en Paul Römer nemen ook heel veel kwaliteiten met zich mee en daar zullen we als Ajax veel plezier aan beleven."

Cruijff ontbrak overigens op de vergadering. ,,Het is vanavond een belangrijke avond. Johan heeft er alles aan gedaan om hier te zijn, maar het lukte niet. Hij heeft zich verontschuldigd."

Tot slot werd aan Been jr. de vraag gesteld welke opdracht er aan de Raad van Commissarissen mee is gegeven? ,,Wij willen rust en continuïteit. Deze mensen moeten in een rustige omgeving aan het werk kunnen. De eerste taak is het zoeken en aanstellen van een nieuwe algemeen directeur. Ik ben er van overtuigd dat dat in goede harmonie zal gebeuren. We gaan met Ajax schouder aan schouder naar top."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jun 07, 2011 9:03 am

Wat PR al niet kan doen.... Altijd wel leuk om te lezen dat bij ieder begin van een bestuurder louter positieve dingen gezien worden. Sterke persoonlijkheid, goede interviews....

Mij benieuwen of Ten Have kan werken met Cruijff. Hoorde wijlen Ton Harmsen profetische woorden zeggen tijdens het sportjournaal van gisteravond.
Whitey on the moon.

Plaats reactie