Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Heb je de elleboog gezien van Arbeloa en dat hij daarna op het been van Villa gaat staan? En wat vind je van Pepe?goodfella schreef:Eerst een grote bek dat barcelona wel vier keer zou gaan winnen. En nu boeit het ineens niet meer?Rishi schreef:Dat vervelende komt toch echt door mannetjes als Pepe en Ronaldo. Als die scheids Pepe en Arbeloa rood geeft is er niks aan de hand.
@ Lucas: ben helemaal niet bitter. Die beker kan me gestolen worden. Leuk als die gewonnen wordt samen met de CL en de competitie maar verder geen waarde hoor. En zeker niet op de manier hoe Madrid speelt.
Pepe op het middenveld bij een club als Real Madrid... Word er treurig van.
Die Villa verdient gewoon een rotschop.
Want volgens mij vind je dat wel normaal....
IK GELOOF!!!!!!
Heb je ook de reactie van Villa gezien?
Eerst kermende en rollend op het veld blijven liggen of zijn been op 4 plaatsen is gebroken en als hij 'vriendelijk' (
) door twee Madrillenen overeind is geholpen is er wekelijk helemaal niets aan de hand (met hem bedoel ik, niet die actie van Arbeloa) en gaat hij als een dolle verhaal halen.
Zoals gezegd: het was van beide kanten een irritante klote wedstrijd. Niet alleen van de kant van Madrid.
Eerst kermende en rollend op het veld blijven liggen of zijn been op 4 plaatsen is gebroken en als hij 'vriendelijk' (

Zoals gezegd: het was van beide kanten een irritante klote wedstrijd. Niet alleen van de kant van Madrid.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Villa provoceert en dan verdien je gewoon een pak rammel.Rishi schreef:Heb je de elleboog gezien van Arbeloa en dat hij daarna op het been van Villa gaat staan? En wat vind je van Pepe?goodfella schreef:Eerst een grote bek dat barcelona wel vier keer zou gaan winnen. En nu boeit het ineens niet meer?Rishi schreef:Dat vervelende komt toch echt door mannetjes als Pepe en Ronaldo. Als die scheids Pepe en Arbeloa rood geeft is er niks aan de hand.
@ Lucas: ben helemaal niet bitter. Die beker kan me gestolen worden. Leuk als die gewonnen wordt samen met de CL en de competitie maar verder geen waarde hoor. En zeker niet op de manier hoe Madrid speelt.
Pepe op het middenveld bij een club als Real Madrid... Word er treurig van.
Die Villa verdient gewoon een rotschop.
Want volgens mij vind je dat wel normaal....

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Moet je nagaan wat het wordt als Real aanvallend voetbal gaat spelen.
Die competitie stelt geen ene mallemoer voor, trouwens.

Die competitie stelt geen ene mallemoer voor, trouwens.
-
Met Alonso, CR etc etc op de bank....Rishi schreef:Madrid staat met 1-6 voor tegen en in Valencia.
Whitey on the moon.
2 topploegen en Villarreal. De rest is niet best. RM zal na het winnen van de Copa een flinke boost hebben gekregen. Ik kijk erg uit naar het komende tweeluik met Barcelona. Niet qua voetbal, wel qua strijd en taktiek. RM heeft m.i. het momentum.Peter schreef: Die competitie stelt geen ene mallemoer voor, trouwens.
Een non-voetballer à la Motta. Destructief, een vervuiler. Hij staat er om het spel van Barcelona te ontregelen. Maar je kunt niet beweren dat zulke spelers niet belangrijk zijn of impact hebben. Zie het WK: Bommel en Nigel deden qua schaafwerk niet voor Pepe onder.Rishi schreef:Wat vind je van het gedrag van Pepe, Wimpey?
Pepe doet het met opzet. Kijk maar naar zijn acties vorig jaar tegen Getafe. Er loopt geen grotere debiel rond dan hij.
IK GELOOF!!!!!!
Denk dat je dat Nigel en Bommel tegen Spanje niet expres door het lint gingen?Rishi schreef:Pepe doet het met opzet. Kijk maar naar zijn acties vorig jaar tegen Getafe. Er loopt geen grotere debiel rond dan hij.

- Giacomo Puccini
Wat een afgang voor Valencia zeg. Op een gegeven moment stond het 1-6! Wat mij betreft een bevestiging dat de Primera Division qua krachtsniveau in de breedte bij lange na niet kan tippen aan de Premier League. Volgens mij doen Chelsea en MU niks onder voor Barcelona en Real Madrid, ik kijk dan ook veel meer uit naar de finale van de CL dan naar de halve finales.
Ajax!
Kijk ik ook naar uit. Wordt een bijzondere wedstrijd voor Raul.
Tuurlijk zijn Chelsea en Man U wel minder dan Barca en RM.
Wat ik niet begrijp is dat RM ineens als 'het kwaad' wordt gezien. Toch hetzelfde Madrid dat Ajax tweemaal helemaal het rambam speelde op een bijna unieke manier. Maar in plaats vam dat men toen applaus oogste liep de ArenA al snel leeg. Daar zit helemaal geen voetballiefhebberspubliek.
Wat ik niet begrijp is dat RM ineens als 'het kwaad' wordt gezien. Toch hetzelfde Madrid dat Ajax tweemaal helemaal het rambam speelde op een bijna unieke manier. Maar in plaats vam dat men toen applaus oogste liep de ArenA al snel leeg. Daar zit helemaal geen voetballiefhebberspubliek.
- Jinne
- Site Admin
Jose Mourinho + Cristiano Ronaldo.Feest schreef:Tuurlijk zijn Chelsea en Man U wel minder dan Barca en RM.
Wat ik niet begrijp is dat RM ineens als 'het kwaad' wordt gezien.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik heb destijds wel genoten van Madrid. Alleen was het natuurlijk ook wel genant om te zien dat ze bij lange na niet voluit speelden.
Dat Madrid tegen Barcelona geen open huis gaat houden snap ik wel. Maar ik mag toch hopen dat we in die CL wedstrijden iemand als Ozil wel in actie gaan zien. Als de goede voetballers op de bank blijven zitten ga ik wat anders doen.
Dat Madrid tegen Barcelona geen open huis gaat houden snap ik wel. Maar ik mag toch hopen dat we in die CL wedstrijden iemand als Ozil wel in actie gaan zien. Als de goede voetballers op de bank blijven zitten ga ik wat anders doen.
Nil volentibus arduum
Peter schreef: Die competitie stelt geen ene mallemoer voor, trouwens.
Leg eens uit waarom?
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Iniesta zou voor morgen een vraagteken zijn.
Afellay voor Iniesta, dat betekent een grote verzwakking.
Afellay voor Iniesta, dat betekent een grote verzwakking.
Het stinkt aan alle kanten!