PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Liever Twente dan psv kampioen.
Ook als ze in de arena, tegen Ajax kampioen worden?
Zolang Ajax geen kampioen wordt vind ik het niet zo belangrijk wie het wél wordt. Liever geen f'noord en al helemaal liever niet een ploeg die bij Ajax - kampioen de schaal op komt halen..
Zolang Ajax geen kampioen wordt vind ik het niet zo belangrijk wie het wél wordt. Liever geen f'noord en al helemaal liever niet een ploeg die bij Ajax - kampioen de schaal op komt halen..
Nee lijkt me ook werkelijk vre-se-lijk, maar alles liever dan dat nare psv. Mocht de kans aanwezig zijn dat Twente de schaal ophaalt in de Arena, dan dient de Arena ook he-le-maal leeg te zijn op dat moment. Is het toch nog een beetje genant.
Nee, dan blijf je met z'n allen om de nieuwe kampioen te eren. Laat je tenminste zien dat je als fans en club in staat bent om boven jezelf uit te stijgen.
Dan ben ik dat maar niet.Pietje schreef:Nee, dan blijf je met z'n allen om de nieuwe kampioen te eren. Laat je tenminste zien dat je als fans en club in staat bent om boven jezelf uit te stijgen.
IK GELOOF!!!!!!
Blijkbaar.
Ik denk dat die boeren meteen terug naar Tukkerland willen en echt geen erenronde willen lopen.. En als jij wilt blijven zitten, best. Maar ik ga niet blijven zitten...
IK GELOOF!!!!!!
Natuurlijk lopen ze geen ereronde, dat snap ik ook wel. Maar de schaal zal wel worden uitgereikt en voor dat moment kan je best blijven en een applausje geven. Daarna mogen ze van mij zo snel mogelijk wegwezen.
Tuurlijk joh.Pietje schreef:Nee, dan blijf je met z'n allen om de nieuwe kampioen te eren. Laat je tenminste zien dat je als fans en club in staat bent om boven jezelf uit te stijgen.

Nee, Goodfella, jij mag naar huis gaan. Jij bent er toch niet toe in staat, zoals je al vaak genoeg op dit forum hebt laten zien.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Twente, volgens mij heeft PSV namelijk een groot financieel probleem als ze komend seizoen wederom geen CL spelen.M schreef:Ook als ze in de arena, tegen Ajax kampioen worden?
Twente heeft gewoon de beste ploeg. Aanval en middenveld zijn veel beter dan dat van Ajax en psv. Ajax is labiel, psv flets. psv wist in 4 wedstrijden tegen Ajax en Twente niet een keer te scoren. Ik geef psv weinig kans op de titel, want iedere uitwedstrijd blijkt een heidens karwei te zijn. En ze spelen er nog 3.gaizka schreef: Mijn voorkeur gaat ook uit naar Twente, volgens mij heeft PSV namelijk een groot financieel probleem als ze komend seizoen wederom geen CL spelen.
Wanneer psv aan het einde van de rit weer met lege handen staat, heeft het een groot probleem. Ajax is niet de enige club met zorgen en een ID-crisis. Inkomsten 50, uitgaven 70. CL is een must. Nog een seizoen zonder prijs of VCL zal Rutten niet doorstaan. Zou ook geld kosten. En echte cash-cows heeft psv, m.u.v. Dzsudzsak en misschien Toivonen, niet.
psv is te veel Rutten: niets bijzonders dus. Hij heeft o.a. Manolev, Marcelo, Bouma, Hutchinson, Engelaar, Lens en Berg gehaald. Het mocht wat kosten. Rendement van die investeringen is, gemiddeld, laag. Ook pré-Rutten aankopen als Maza, Isaksson en Nijland zijn dure fouten gebleken.
Al met al kom ik, in een poging objectief te zijn, tot de conclusie dat psv onder Rutten qua prestaties een 7-tje scoort, qua spel een 6-je en qua spelersbeleid / ontwikkeling / taktiek een 5-je. Gemiddeld dus een 6-je. Hetgeen te weinig is voor een topclub. Daar win je geen prijzen mee. Aan Rutten als inspirator / manager / leider hangen we maar geen cijfer. Dat zou het gemiddelde te veel drukken en de man, m.i. als voetballeraar op het trainingsveld een vakman, onrecht aandoen.
Twente heeft inderdaad de beste ploeg, toch knap als je ziet dat ze Chadli van AGOVV halen en Landzaat trasnfervrij hebben opgepikt. Bij Theo Janssen hebben ze het achteraf ook goed gezien en met Wisgerhof ipv Wielaert zijn ze er ook op vooruit gegaan. Ruiz en de Jong zijn goed gescout en Douglas was een buitenkansje.
Volgens Thijs Slegers wil de gemeente Eindhoven niet garant staan voor de herfinanciering van het stadion.
http://twitter.com/thijsslegers
Dat zou dus een reden kunnen zijn voor de huidige paniek.
http://twitter.com/thijsslegers
Dat zou dus een reden kunnen zijn voor de huidige paniek.
Het stinkt aan alle kanten!
Het stinkt aan alle kanten!
Tijd voor de talentenpool
.

Dat zou fantastisch zijn. Laat Twente het maar worden, zij verdienen het ook het meest.
15 mei 2011.
Betrouwbare bron ook.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Volgens Baseman heeft psv anders meer dan genoeg geld!
Geen CL staat gelijk aan faillissement voor psv.

Geen CL staat gelijk aan faillissement voor psv.

Misschien moet je het iedereen persoonlijk vertellen in het stadion. Kijken hoe lang je het volhoudt.Pietje schreef:Nee, Goodfella, jij mag naar huis gaan. Jij bent er toch niet toe in staat, zoals je al vaak genoeg op dit forum hebt laten zien.
Het resterende programma van PSV is niet bepaald zwaar...
Heracles uit en Groningen uit makkies? Heracles heeft dit seizoen pas 1 thuiswedstrijd verloren
I think I lost my fucking headache
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Van Ajax, met 1-4, BAM! Dat wil ik die boeren nog wel eens zien doen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Uiteraard wil ik dat stiekem helemaal niet.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!