PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Een graaiende Isaksson levert een hachelijk moment op voor het doel van PSV.
Dan ben ik benieuwd wat je over de laatste minuten van de eerste helft gaat posten. Maar goed, Twente is bestolen.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
1-0 Janssen uit een terechte pingel.
En bijna 2-0 door Landzaat. Twente wint dit wel.
En bijna 2-0 door Landzaat. Twente wint dit wel.
- peter
Vervelende lui daar bij PSV. Brrr.
- peter
WERELDGOAL! WERELDGOAL!
2-0 Twente. Nu Twente verliezen bij ADO en Ajax alles winnen! 

Laatst gewijzigd door LucaS op za apr 02, 2011 7:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha. Werelddoelpunt.
Fenomenaal!
- peter
Twente wordt gewoon kampioen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
PSV 2010-2011
Dan is PSV kampioen.. ;)LucaS schreef:2-0 Twente. Nu Twente verliezen bij ADO en Ajax alles winnen!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Beter Twente dan PSV.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik geloof niet dat PSV Heracles, Feyenoord en Groningen uit zonder schade doorkomt. Ik reken er op dat daar minstens twee keer puntenverlies wordt geleden.Raymon schreef:Dan is PSV kampioen.. ;)LucaS schreef:2-0 Twente. Nu Twente verliezen bij ADO en Ajax alles winnen!
Zo is het. Mooi resultaat van Twente. Hier had ik op gehoopt. Ik gun ze de titel van harte in tegenstelling tot dit stomvervelende elftal van PSV.Duke schreef:Beter Twente dan PSV.
Nil volentibus arduum
PSV is toch ook een matig elftal? Engelaar, Hutchinson, Lens, Pieters, Manolev, Maza zouden bij ons niet eens in de basis staan. Dat zegt wel wat. Deze uitslag verbaast in ieder geval niet.
Twente heeft gewoon de beste selectie. En Ruiz is er nu ook weer bij om het verschil te maken waar nodig.
Twente heeft gewoon de beste selectie. En Ruiz is er nu ook weer bij om het verschil te maken waar nodig.
Mijn platenspeler kan nog maar één evergreen afspelen, daarom: Rutten rot op.
PSV heeft gewoon niet zo'n goede ploeg, welke trainer je er ook voor zet
Meneer Berg komt ook uit zijn koker. De malloot stelde zelfs voor aan de PSV-directie om te proberen Berg nog een seizoen te huren. Dan ben je toch op je achterhoofd gevallen? Ik snap best dat PSV niet zoveel geld heeft. Maar koop dan in ieder geval goede krachten. Sef Vergoossen was misschien niet erg mediageniek, maar kon zowel goed coachen als spelers halen (ook Honda had hij erg snel in de gaten). Chadli, Mertens, Botteghin: allemaal over het hoofd gezien. Maar dan wel die dure Braziliaan en Berg strikken. Zeefuik krijgt uit opportunisme een contractverlenging. Bizar hoor.LucaS schreef:PSV heeft gewoon niet zo'n goede ploeg, welke trainer je er ook voor zet
Wat een goal van Janssen!
Maar wat stond die prutser van een Ikasson ver van zijn doel.
Maar wat stond die prutser van een Ikasson ver van zijn doel.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Is het soms verboden om aan PSV een rode kaart te geven? 

De penalty die wel gegeven werd, was natuurlijk gewoon een lachertje. Compensatie?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Twente 2x achter elkaar kampioen , wanneer werden wij dat voor het laatst 

Dat is wel heel erg voor de muziek uit. PSV staat maar 2 punten achter, heeft weliswaar nog een pittig programma, maar twente moet ook nog naar ADO en AJax. Zelfs Ajax is nog niet kansloos
Tegen Twente werd weer eens duidelijk dat het grote probleem van PSV niet de verkoop van Afellay is, maar de zware blessure van Reis...Reis scoorde 8 goals in zijn laatste 10 wedstrijden, Berg staat al 9 wedstrijden op rij droog.
Gisteren ging het gelijk op, maar miste Berg voor de verandering weer eens enkele kansen en maakte Twente het wel af.
PSV kwam natuurlijk heel goed weg bij de handsbal van Lens, al liet de herhaling ook duidelijk zien dat het helemaal geen corner had mogen zijn aangezien Hutch de bal binnen hield. De penalty in de 2e helft vond ik erg makkelijk gegeven (goedmakertje?), al was de actie van Ruiz daarvoor geweldig en nam Marcelo een risico door hem heel even vast te pakken. De goal van Janssen daarna was prachtig, een echte beauty
Het kampioenschap wordt nu voor PSV erg lastig, maar het is nog zeker een mogelijkheid.
En inderdaad maakt Ajax ook nog zeker kans, het is en het blijft spannend!
Gisteren ging het gelijk op, maar miste Berg voor de verandering weer eens enkele kansen en maakte Twente het wel af.
PSV kwam natuurlijk heel goed weg bij de handsbal van Lens, al liet de herhaling ook duidelijk zien dat het helemaal geen corner had mogen zijn aangezien Hutch de bal binnen hield. De penalty in de 2e helft vond ik erg makkelijk gegeven (goedmakertje?), al was de actie van Ruiz daarvoor geweldig en nam Marcelo een risico door hem heel even vast te pakken. De goal van Janssen daarna was prachtig, een echte beauty

Het kampioenschap wordt nu voor PSV erg lastig, maar het is nog zeker een mogelijkheid.
En inderdaad maakt Ajax ook nog zeker kans, het is en het blijft spannend!